Farsi | English


.


مسابقات نظاميان جهان – برزيل
كرمي : موفقيتهاي ورزشي نشانگر رشد كشورها است

محمد كرمي ، رئيس سازمان ليگ هاي تكواندو ، تصريح كرد : در اين دوره از مسابقات 49 كشور در رشته تكواندو شركت داشتند و همين باعث افزايش كيفيت و كميت مبارزات شده بود البته تكواندوكاران ساير كشورها با تمام قدرت وارد شياپچانگ شده بودند و حتي شاهد بوديم كه چندين قهرمان جهان  نيز در تركيب تيم نظاميان حضور داشتند كه اين نشانگر اهميت اين مسابقات بود .

وي ادامه داد : تيمهايي چون چين و برزيل تلاش زيادي براي كسب مدال انجام دادند و حتي اردن نيز حرفهاي بسياري براي گفتن داشت البته بايد بگويم كه تمامي اين مسابقات در پادگان نيروي دريايي برزيل و در ورزشگاهي بسيار زيبا برگزار شد و قضاوت مسابقات را 30 داور بر عهده داشتند .

كرمي افزود : بحث سر ناظري داوران را "بوروس (آمريكا )" از داوران المپيكي بر عهده داشت و "كيم (كره اي الاصل )" از آمريكا  به عنوان مسئول برگزاري مسابقات و نماينده WTF  رقابتها را زير نظر داشته و تلاش مي كردند كه به بهترين شكل رقابتها انجام شود .

داور اعزامي به مسابقات المپيك نظاميان جهان عنوان  كرد : در رقابتهاي تكواندو نظاميان قضاوتهاي زيادي را به عنوان دارو وسط و كنار انجام دادم و البته از كشورهايي مثل كانادا 6 داور ، آمريكا 4 داور ، كره جنوبي  2 دارو  حضور داشتند و كويت و عربستان نيز  نمايندگان خودر را در بخش داوري اعزام كرده بودند اما با توجه به جايگاه تكواندو ايران در جهان حساب ويژه اي روي داوري ايران باز كرده بودند به نحوي كه تا روز پاياني ، مسابقات حساسي را قضاوت كرديم .

كرمي در پايان اضافه كرد : موفقيت هاي ورزشي در جهان نشانگر رشد و پيشرفت كشورها محسوب مي شود و در واقع همه تلاش دارند از اين طريق فرهنگ و آداب و رسوم خود را به سايرين معرفي كنند و در اين بين با پيروزي  كه تيم تكواندو كسب كرد بسيار مورد توجه ساير  تيمها قرار گرفت اما اعتقاد دارم با حضور 110 كشورشركت كننده كسب عنوان 11 جهان هم موفقيت كمي نبود .  

 

تاريخ  ارسال:جمعه 7 مرداد 1390 - 13:5

کد:2532

تعداد بازديد: 890



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool