Farsi | English


.


ذوالقدر:
حريفان المپيكي در تايلند شناسايي مي شوند

غلامحسن ذوالقدري ، دبير فدراسيون تكواندو ، تصريح كرد : اولين دوره اي است كه ملي پوشان پومسه با اتكاء به تجربه و داشته هاي خود وارد مسابقات مي شوند و با اينكه  "كانگ" در اين دوره حضور نداشت  ولي با اين حال تمامي ملي پوشان از آمادگي زيادي برخوردار هستند و همين موضوع باعث موفقيت آنها خواهد شد .

وي ادامه داد : مسابقات پومسه با مرور زمان جايگاه خود را در دنيا پيدا كرده به نحوي كه كشورهاي اروپايي سرمايه گذاري گسترده اي را در اين بخش انجام داده اند ولي از طرف ديگر بچه هاي ملي پوش در اردوها آمادگي مطلوبي را پيدا كرده اند و با اين وضعيت حتماً به نتايج دلخواه دست پيدا خواهيم كرد .

ذوالقدري اضافه كرد : چندي پيش مراسم توجيه سرپرستان تيمهاي حاضر در ليگ هم برگزار شد و با توجه به اين روند اميد دارم كه مسابقات با كميت و كيفيت قابل قبولي برخوردار باشد اما مهمترين فاكتور براي ليگ ها بايد برگزاري منظم باشد و مي توانيم از اين طريق پشتوانه هاي خوبي را براي آينده ذخيره كنيم .

وي در خصوص كسب سهميه المپيك توسط ملي پوشان نيز اضافه كرد : مسابقات كسب سهميه المپيك باكو با حضور بهترين ها برگزار شد و تمامي مدعيان آمده بودند تا سهميه بزرگترين ميدان ورزشي در جهان را كسب كنند و با توجه به اينكه هر كشور تنها يك نماينده مي توانست معرفي كند براي همين بهترين ها وارد شياپچانگ شدند و هر مسابقه حكم فينال را داشت به همين منظور ملي پوشان بايد مبارزات بسيار سخت و دشواري را تا فينال انجام مي دادند .

ذوالقدر تأكيد كرد : يوسف كرمي ، كاپيتان تيم ملي تكواندو براي رسيدن به فينال با قرعه بسيار دشواري مواجه شد مخصوصاً اينكه در مرحله دوم "لوپز آمريكايي " را شكست اد ولي در فينال تصاحب مدال طلا يا نقره تفاوت چنداني نداشت و در گذشته هم چنين اتفاقاتي افتاده بود چون هدف كسب سهميه المپيك بود كه  به آن رسيده و البته آسيب ديدگي جدي هم داشت كه با نظر كادر مربيان در فينال مسابقه نداد تا براي المپيك مشكلي نداشته باشد و در مورد معتمد نيز تا فينال با حريفان آماده اي روبرو شد مخصوصاً حريف افغانستاني كه رقابت بسيار نزديكي را با او داشت و توانست درثانيه هاي پاياني پيروز شود .

وي ادامه داد : معتمد براي برگزاري فينال مشكل آسيب ديدگي نداشت ولي حريف تركيه اي او بسيار جنگنده و آما ده بود و توانست در اين مسابقه هم پيروز شود ولي اطمينان داشته باشيد كه مسابقه اين حريف و سايرين را براي المپيك به خوبي آناليز خواهيم كرد تا به مدال طلاي لندن دست پيدا كنيم .

ذوالقدر عنوان كرد : براي شناسايي حريفان حتماً كادر مربيان در تايلند حضور خواهند داشت و اگر لازم باشد ملي پوشان نيز حتماً از نزديك مسابقات را خواهند ديد تا حريفان خود را شناسايي و با تكنيكهاي آنها آشنا شوند.

وي در پايان گفت : با توجه به اينكه چندي پيش تيم ملي توانسته بود در مسابقات قهرماني جهان در سكوي نخست قرار بگيرد كسب هر دو سهميه المپيك در باكو زياد اتفاق عجيبي براي سايرين نبود و آنها انتظار چنين نتيجه اي را داشتند .

تاريخ  ارسال:يکشنبه 19 تير 1390 - 8:38

کد:2389

تعداد بازديد: 863



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool