Farsi | English


.


علي آبادي و افشارزاده موفقيت تيم ملي تكواندو را تبريك گفتند
مهندس محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته، طی پیامهای جداگانه ای کسب هر دو سهمیه تیم ملی مردان تکواندو در رقابتهای گزینشی المپیک لندن را که به میزبانی آذربایجان در حال برگزاری است تبریک گفتند.

تیم ملی تکواندو را می توان یکی از موفق ترین تیمهایی دانست که طی سالهای اخیر بخوبی توانست در رقابتهای قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی گوانگجو و جهانی اروچی چین و کره پرچم پر افتخار کشورمان را در عرصه بین المللی بارها به اهتزاز در آورده و حال هم در نخستین میدان جهانی کسب سهمیه المپیک لندن موفق شد با شایستگی هر دو سهمیه مردان را از آن خود کند تا در این ایام عزیز و اعیاد رجب و شعبانیه دل میلیونها هموطن خود را شاد کند.

لذا ضمن تبریک این موفقیت به مقام معظم رهبری ،دولت محترم ،جامعه ورزش ، مجموعه فدراسیون تکواندو و کادر فنی و قهرمانان آن امید می رود تا بتوان همچون بازیهای آسیایی گوانگجو کماکان شاهد درخشش دیگر تیمهای ملی کشورمان در رقابتهای پیش رو برای کسب سهمیه بیشتری برای کاروان ورزش جمهوری اسلامی ایران برای حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک لندن باشیم.

در ادامه بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت از سوی تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن اظهار داشت:امروزه ورزش ایران از موفقیت های پی در پی رشته های ورزشی کشورشان در رقابتهای بین المللی به خود می بالد و امید می رود تا این موفقیت ها انگیزه دیگر تیمها را برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای گزینشی قاره ای و جهانی  برای کسب سهمیه المپیک دو چندان کرده و همچنان شاهد بر افراشته شدن پرچم مقدس میهن عزیزمان در دیگر مسابقات بخصوص بازیهای المپیک لندن باشیم.

در خاتمه ضمن تبریک این موفقیت بزرگ یعنی کسب هر دو سهمیه تیم ملی تکواندو مردان آنهم در آوردگاه جهانی که تمامی ستارگان جهان در آن حضور دارند به خدمتگزاران ایران اسلامی، جامعه ورزش، فدراسیون تکواندو، مربیان و ملی پوشان آن، امید می رود دیگر رشته های ورزشی کشورمان که الحق و الانصاف تمام تلاش خود را در این زمینه بکار می برند باز هم شاهد درخشش دیگر ورزشکاران در میادین کسب سهمیه المپیک و در نهایت کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن باشیم.

تاريخ  ارسال:شنبه 11 تير 1390 - 19:28

کد:2341

تعداد بازديد: 848



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool