Farsi | English


.


اربابي :
در باكو هم قضاوت مي كنم

 

شهرام اربابي داور تكواندو در مسابقات جهاني كره جنوبي ، ضمن بيان مطلب فوق تاكيد كرد : پكن يكي از كمپ ها در آسيا – اقيانوسيه برگزار شد و ديگري در سطح اروپا – آفريقا و در نهايت آمريكا بود كه در كل 300 داور به صورت جداگانه مورد ارزيابي قرار گرفتند كه از بين آنها 90نفر براي سهميه المپيك انتخاب مي شوند كه از اين تعداد هم 30 نفر براي قضاوت در المپيك 2012 انتخاب خواهند شد .

وي ادامه داد : در پيكارهاي جهاني قضاوتهاي خوبي را انجام داديم و در واقع پيكارهاي كره جنوبي ميزبان بهترين داوران دنيا بود و ما به عنوان نماينده ايران از اولين مسابقه و تا انتها به صورت 6 روز متوالي قضاوت كرديم و در اين مدت در خصوص قضاوتهايي كه داشتيم هيچ مشكلي ايجاد نشد و همه ازعملكرد ما رضايت داشتند كه اين موضوع نشانگر رشدداوري تكواندو در سطح بين الملل است .

اربابي متذكر شد : در گذشته قضاوتها به صورت كاغذي بعد از مدتي تبديل به الكترونيكي شد ولي با گذشت زمان هوگوهاي الكترونيكي وارد شياپ چانگ شد كه البته اين امكانات كمي كار قضاوت را بهتر كرده چون اگر در گذشته اشتباهي صورت مي گرفت همه به داوران اعتراض مي كردند ولي در شرايط فعلي چون امتياز دهي كامپيوتري شده اين موارد بسيار كمتر شده است .

وي اضافه كرد : هر چند تكنولوژي كار داوران را كمي ساده تر كرده ولي هنوز جايگاه داوران در مسابقات بسيار مهم است چون ضربات سر و يا مشت با داوران است و البته بايد يكديگر كه با اين سيستم ها از نفوذ داورها تا حد زيادي گرفته شده است .

اربابي تاكيد كرد : اطمينان داشته باشيد كه در مسابقات كسب سهميه المپيك در باكو قضاوت خواهم كرد چون تست هايي كه در اين خصوص گرفته شده را با موفقيت پشت سر گذاشتيم و اميدوارم كه بتوانم در مسابقات نماينده خوبي براي تكواندو كشورمان باشم .         

 

تاريخ  ارسال:چهار‌شنبه 28 ارديبهشت 1390 - 10:32

کد:2076

تعداد بازديد: 582



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool