Farsi | English


.


ذوالقدري :
تمرينات تيم ملي بانوان رازيرنظر داريم

غلامحسن ذوالقدري ، دبير فدراسيون تكواندو ضمن بيان مطلب فوق خاطر نشان كرد : در ليگ برتر تمامي قهرمانان جهان و المپيك با يكديگر رقابت مي كنند و همواره شاهد بوديم اكه مبارزات در بالاترين سطح برگزار مي شود ولي متاسفانه اين مهم آنطور كه بايد مورد توجه تلويزيون قرار نگرفته و متناسب آن اسپانسرها نيز كمتر در ليگ تكواندو سرمايه گذاري مي كنند به همين منظور براي اينكه كيفيت و كميت ليگ تكواندو همچنان حفظ شود نيازمند حضور تيمهاي دولتي نيز هستيم .

 

وي ادامه داد : سرمايه گذاري تيمهاي دولتي در ليگ هاي تكواندو باعث شده كه رقابت بين تيمها بسيار نزديك و نفس گير شده و به دنبال آن مبارزين از لحاظ تجربه و فيزيك در شرايط ايده آلي قرار بگيرند و عدم حضور آنها اصلاً‌ به نفع تكواندو كشور نيست اما باتمام اين اوصاف هنوز موفق نشديم كه صدا و سيما را به ابن مهم برسانيم كه مدت زمان بيشتري رابراي پوشش مسابقات در اختيار تكواندو قرار دهد در واقع م يتوانم بگويم كه تكواندو مورد بي مهري سيما قرار گرفته است .

 

ذوالقدري افزود : تكواندو سالهاي طولاني است كه براي كشور افتخار آفريني مي كند و با اين شرايط مستحق توجه و عنايت بيشتري از طرف رسانه ملي است چون اين موفقيت ها و مدالها متعلق به كل ملت است و بايد براي آنها ارزش و احترام قائل شد .

 

وي تصريح كرد : فدراسيون تكواندو از هيچ كوششي براي جذب تيمهاي علاقمند كوتاهي نخواهد كرد و سعي مي كنيم بستر مناسب براي براي  ورود تيمها در بخش خصوصي را فراهم كنيم .

 

ذوالقدر در خصوص تمرينات تيم ملي بانوان نيز گفت : هر مربي داراي سلايق و سبك شخصي خود است و از ابتدا با نحوه تمرينات و سبك اين مربي شناخت داشتيم و مشخص بود كه او به روش كره اي تيم را هدايت خواهد كرد ولي شخصاً به علوم كاربردي ورزشي ايمان دارم و معتقد هستم كه تمرينات بايد علمي دنبال شود .

 

وي خاطر نشان كرد :  تمرينات تيم ملي بانوان را كاملاً زير نظر داريم تا از نحوه رشد ملي پوشان اطلاع داشته باشيم ولي در اين ميان اگر بچه ها اعتراضي هم داشته اند تنها به دليل عدم آشنايي با تمرينات سرمربي بوده است و فكر مي كنم كه هم سرمربي و هم ملي پوشان نيازمند زمان هستند تا خود را با شرايط و فرهنگ يكديگر هماهنگ كنند .

 

ذوالقدري در پايان ادامه داد :آنچه مسلم است نتايجي كه تيمهي ملي بانوان و آقايان در پيكارهاي بين المللي كسب كرده و در شرايط فعلي سر آمد جهان هستند تنها از طريق بهره برداري از علوم كاربردي در ورزش و رعايت و اجراي دقيق آن بوده است و اين سبك و روش تمرين ايراني در دنيا كلاس و سطح خاص خود را دارد و تمام دنيا آن را قبول دارند .           

تاريخ  ارسال:دوشنبه 26 ارديبهشت 1390 - 14:5

کد:2065

تعداد بازديد: 645



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool