Farsi | English


.


پولادگر :
سرمربي تيم ملي بانوان نيازمند زمان بيشتري است

 

سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو اظهار داشت : با شرايط خاصي كه مسابقات جهاني كره داشت اين قهرماني براي ما بسيار دلچسب بود مخصوصاً اينكه كره اي ها تلاش زيادي را انجام دادند تا اعتبار از دست رفته خود را دوباره كسب كنند و البته نهايت استفاده را از ميزباني خود بردند و لي درنهايت اين جوانان توانستند يكبار ديگر افتخاري بزرگ را براي كشور به ارمغان بياورند .

 

پولادگر ادامه داد : در تكواندو اهداف كوتاه مدت و بلند مدتي طراحي شده و در اين مدت تلاش كرديم كه اين روند صعودي هرگز متكي به فرد نباشد و آرزو دارم حتي اگر زماني هم در فدراسيون حضور نداشتم اين جريان همچنان دنبال شود چون ما در برنامه ريزي هميشه با مشكل روبرو بوده ايم . و هر زمان مدير جديدي روي كار آمده تمامي برنامه هاي مدير قبلي را زير سئوال برده وسعي مي كنم كه همه چيز را از صفر شروع كند كه اميدوارم اين اتفاق در فدراسيون تكواندو رخ ندهد و بايد تاكيد كنم كه مهمترين دليل موفقيت فدراسيون تكواندو همين برنامه ريزي دقيق و اجراي آن بوده است .

 

وي اضافه كرد :‌ برگزاري مسابقات تكواندو در 2 روز اصلاً‌ به نفع تيمها نيست و اين نوع برگزاري مربوط به رشته هاي مانند بوكس است و كشور ميزبان به اين بهانه كه قصد دارد تمامي مسابقات را به صورت مستقيم پوششي دهد چنين كاري را انجام داد و اطمينان داشته باشيد كه در مسابقات المپيك چنين برنامه اي اجرا نخواهد شد البته اين نوع برگزاري را تنها كشور ميزبان خبر داشت و ما در مدت زمان كوتاهي متوجه شديم كه مسابقات اينگونه اجرا مي شود .

 

پولادگر متذكر شد : در تيم ملي اتحاد و همدلي بسيار خوبي ايجاد شده است و در واقع همين اتحاد مهمترين دليل موفقيت ما شده است چون واقعاً اينكه كدام نفرات براي سهميه اعزام مي شوند مهم نيست بلكه رسيدن به اين مهم براي ملي پوشان داراي اهميت است .

 

به همين منظور مربيان بعد از آناليز ملي پوشان در نهايت 2 نفر را شناسايي كرده اند اما در اردوها تمامي تكواندوكاران زير نظر كادر مربيان هستند و در نهايت آماده ترين آنها اعزام خواهند شد .

 

وي تاكيد كرد : بعضي از كارشناسان در بازيهاي آسيايي گوانگژو موفقيت ورزشكاران را يك معجزه با اتفاقي بزرگ عنوان كردند كه اعتقاد دارم هر زماني كهاين جوانان را باور كرده و به آنها اعتقاد داشته باشيم آنها باشجاعت و غيرت خود از جان مايه گذاشته و به بهترين عناوين دست پيدا مي كنند چون ملي پوشان به اين اصل اعتقاد دارند كه بايد بيشتر از تمامي مدعيان تمرين كنند تا نتيجه بگيرند .

 

پولادگر اظهار داشت : در گذشته موفقيت در مسابقات 50 درصد به آمادگي ورزشكار و 50 درصد هم به قرعه كشي بستگي داشت كه همواره نسبت به اين موضوع اعتراض مي كرديم ولي در شرايط فعلي وضعيت تغيير كرده و فدراسيون جهاني طبق رنكينگ در مسابقات جهاني 8 نفر برتر را به دليل تعدا زياد شركت كنندگان عنوان سرگروه شناسايي كردند تا قهرمانان در دور اول با هم برخورد نكنند و همين موضوع كيفيت مسابقات را بالا برده است .

 

وي به عملكرد بانوان اشاره كرد و افزود : واقعيت اين است كه سرمربي تيم ملي تكواندو بانوان قبل از اعزام به مسابقات جهاني تنها يك ماه فرصت داشت و با توجه به زمان محدود مشكلات درون اردويي كه داشتيم نتايج ضعيفي بدست نيامده است و با اينكه حداقل در شرايط فعلي اصلاً‌ نمي توانيم نمره اي به اين سرمربي بدهيم اما اين سرمربي تمرينات بسيار سنگين و سختي را براي ملي پوشان در نظرگرفته كه بچه ها به اين نوع آنها عادت ندارند ولي در هر صورت بانوان نيز اگر دنبال كسب مدال هستند بايد تمرينات سخت و دشوار را تحمل كنند .    

 

 

 

تاريخ  ارسال:يکشنبه 25 ارديبهشت 1390 - 15:22

کد:2057

تعداد بازديد: 568



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool