Farsi | English


.


رييس فدراسيون تكواندو
كاپ قهرماني را به آستان مقدس امام رضا تقديم مي كنيم

سيد محمد پولادگر ، رييس فدراسيون تكواندو ، تصريح كرد :

تاكنون 5 دوره نايب قهرمان جهان شده بوديم براي همين در پيكارهاي كره جنوبي تيم ملي كشورمان به عنوان مدعي شماره يك براي تصاحب كاپ قهرماني محسوب مي شد البته در گذشته نيز ادعاي قهرماني را داشتيم ولي با فاصله ميليمتري اين مهم را از دست مي داديم اما بايد قبول كنيم كه سالها مستحق رسيدن به اين هدف بوديم ولي با ناداوري و اشتباهات به آن دست پيدا نميكرديم .

پولادگر ادامه داد : ولي در بيستمين دوره قهرماني جهان كره جنوبي از ابتدا با برنامه ريزي دقيق و منظم مصمم بوديم كه در مهد تكواندو جهان در سكوي نخست قرار بگيريم براي همين بچه هاي تيم زير نظر كادر مربيان تلاش شبانه روزي را انجام دادند و با لطف خدا و خود باوري ملي پوشان به هدف چندين ساله خود رسيديم و بايد قبول كنيم كه اين اتفاق بزرگ در ورزش كشور محسوب مي شود .

وي ادامه داد : اين دوره از مسابقات جهاني از چند نظر با سالهاي گذشته متفاوت بود اول اينكه از لحاظ كميت رشد تصاعدي پيدا كرده بود و همه شاهد بودند كه در تاريخ مسابقات جهاني تاكنون اين تعداد كشور شركت كننده حضور نداشتند و اين يك ركورد در رقابتهاي جهاني محسوب مي شود و ديگر اينكه از لحاظ كيفيت نيز نسبت به گذشته كاملا متفاوت بود چون بعد از اين مسابقات رقابتهاي كسب سهميه المپيك را پيش رو داريم و به دنبال آن المپيك لندن برگزار مي شود براي همين تمام كشورها بهتيرين نفرات خود را راهي شياپچانگ كردند ، از اين طريق ورزشكاران خود را مورد محك جدي قرا داده و به نقاط ضعف آنها نيز پي ببرند .

پولادگر تاكيد كرد : با كمي دقت كاملا مشخص است كه همه كشور ها با تمام ستارهاي خود وارد كره جنوبي شده بودند و ديگر هيچ حريفي زنگ تفريح و يا ضعيف نبود به نحوي كه هر مبارز بايد هر مسابقه را مانند يك فينال حساس برگزار ميكرد كه موفقيت در چنين مسابقاتي انرژي و انگيزه بالاي تكواندو كاران را مي طلبد البته فراموش نكنيد كه با همه اين شرايط تكواندو كاران كشورمان بايد با رقيب دشواري كه ميزبان هم بودند مسابقه مي دادند كه همين رسيدن به كاپ قهرماني را بسيار سخت مي كرد ولب به لطف خداوند توانستيم در مهد تكواندو جهان و بعد از 40 سال قهرمان جهان شويم و البته همه سعي خود را انجام مي دهيم كه اين موفقيتها همچنان ادامه داشته باشد .

رييس فدراسيون تكواندو افزود : در كره جنوبي به همه دنيا شايستگي و لياقت خود را اثبات كرديم ولي از طرف ديگر قبول دارم كه تصاحب كاپ قهرماني جهان بسيار سخت بود ولي حفظ اين جايگاه به مراتب دشوارتر است و بايد به اين رشته نگاه ويژه صورت بگيرد تا مسير موفقيتها با اقتدار دنبال شود .

وي افزود : تا كنون مسئولين بهخوبي از فدراسيون حمايت كرده اند و در مقابل ما نيز با پشتوانه سازي و ايجاد بستر مناسب براي تكواندوكاران به اين جايگاه رسيده ايم به نحوي كه شاهد حضور قهرمانان زيادي از تمامي استان هاي كشور هستيم ولي اين امكانات و توجه براي تكواندو كه حالا بين المللي شده كافي نيست .

پولادگر ادامه داد : تكواندو ايران در شرايط فعلي قهرمان جهان است و البته نيازمند امكانات و توجهات در همين سطح است . امروز شاهد هستيم كه بسياري از كشورها خواستار اردوي مشترك با تيم ملي هستند و البته اين قضيه به ما كمك شاياني مي كند تا از اين طريق با ساير كشورها نيز در ساير بخشها مانند سياسي و فرهنگي ارتباط برقرار كرده و تبليغات وسيعي را براي نظام مقدس جمهوري اسلامي داشته باشيم .

وي خاطر نشان كرد : در بخش بين المللي مي توانيم از همين تكواندو به بسياري از اهداف دست پيدا كنيم ولي از طرف ديگر بايد به استان ها نيز توجه بيشتر صورت بگيرد چون به غير از چند استان محدود بقيه از امكانات مطلوبي برخوردار نيستند و اگر در آنجا سرمايه گذاري لازم انجام شود حتما موفقيت هاي دو چندان خواهد شد و مي توانيم پاسخگوي علاقمندان نيز باشيم .

پولادگر تاكيد كرد : در شرايط فعلي كشور كره جنوبي در تمام دنيا با همين تكواندو خود را مطرح كرده و حتي در بخش هاي اقتصادي نيز با اعزام مربيان خود فعاليت هاي وسيعي را طراحي كرده است و معتقد هستم كه نظام جمهوري اسلامي نيز مي تواند اين مسير را طي كند .

وي در پايان متذكر شد : بعد از 4 دهه تلاش به كاپ قهرماني دست پيدا كرديم و اين موفقيت متعلق به تمام مردم ايران است براي همين فدراسيون تكواندو تصميم گرفته اين كاپ ارزشمند را به آستان مقدس امام رضا اهدا نمايد .

 

 

 

تاريخ  ارسال:شنبه 17 ارديبهشت 1390 - 15:30

کد:2018

تعداد بازديد: 574



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool