Farsi | English


.


در نشست بررسي برنامه و بودجه فدراسيون تكواندو در سال1390
دكتر سعيدلو: فدراسيون تكواندو همواره جزو فدراسيون هاي پيشرو ورزش بوده است

 

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو به نقل از پايگاه خبري ورزش، روز گذشته سيد محمد پولادگر و الهه عرب عامري رييس و نايب رييس فدراسيون تكواندو با حضور در محل سازمان تربيت بدني با دكتر سعيدلو ديدار و در جلسه كميته برنامه ريزي در خصوص برنامه ها و بودجه اين فدراسيون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني در اين نشست بعد از استماع اظهارات رييس و نايب رييس فدراسيون تكواندو، اين فدراسيون را از جمله فدراسيون هاي پيشرو ورزش كشور خواند و گفت: تكواندو ايران در طول سال هاي گذشته از جمله رشته هاي موفق و مدال آور ما در سطوح بين المللي و المپيك بوده است و اميدواريم روند موفقيت هاي ورزشكاران اين رشته همچنان توام با پيروزي باشد.

 

وي ادامه داد: تكواندو در سالي كه گذشت موفقيت هاي بسياري را در كارنامه درخشان خود به ثبت رساند كه از آن جمله مي توان به درخشش ورزشكاران اين رشته در بازي هاي آسيايي گوانگژو اشاره كرد.

 

دكتر سعيدلو در ادامه ضمن تاييد برنامه هاي سال جاري فدراسيون تكواندو با تاكيد بر همگاني شدن اين رشته در سراسر كشور گفت: مسلما كسب عنوان قهرماني جهان و المپيك نه براي ما بلكه براي همه ملت شريف ايران با ارزش و شادي آور است اما بعد همگاني كردن ورزش تكواندو هم براي ما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و برنامه ها بايد در مسيري باشد كه به اهداف سازمان در اين موضوع هم رسيدگي شود.

 

وي اظهار كرد: در همين راستا مي بايست زيرساخت هاي همگاني شدن ورزش تكواندو فراهم شده و كميته هاي همگاني هم در همه فدراسيون هاي ورزشي راه اندازي و براي آن مسئول مستقيم تعيين شود. همگاني شدن ورزش براي ما بسيار پر اهميت است و قطعا بهاي ان را نيز در قالب كمك هاي مالي به فدراسيون ها و ادارات كل تربيت بدني استان ها خواهيم پرداخت.

 

رييس سازمان تربيت بدني همچنين در اين جلسه بر انجام سفرهاي استاني توسط روساي فدراسيون هاي ورزشي تاكيد كرد افزود: بي شك يكي از فاكتورهاي مهم همگاني شدن ورزش حضور مستمر و سركشي روساي فدراسيون ها به هيات هاي ورزشي استان ها و حتي شهرستان ها است. ايران اسلامي سراسر استعداد و پتانسيل در عرصه ورزش است و همه ما با كمك يكديگر بايد شرايط دوستي مردم با ورزش همگاني و حتي قهرماني را فراهم كنيم.

 

دكتر سعيدلو همچنين در رابطه با بودجه فدراسيون تكواندو در سال جاري خاطر نشان كرد: مطمئنا بودجه فدراسيون تكواندو با توجه به برنامه هاي ارائه شده مسئولان اين فدراسيون تعريف شده و پرداخت مي شود. اما روساي فدراسيون ها نبايد فراموش كنند كه 12 بند براي تامين بودجه آنها وجود دارد و كمك هاي سازمان تربيت بدني تنها يكي از اين بندها است. لذا فدراسيون هاي ورزشي هم مي بايست در راستاي تامين بخشي از هزينه هاي خود درآمدزايي كنند.

 

وي افزود: البته ما در بودجه سال 90 فدراسيون‌ها برنامه ويژه اي براي هيات هاي استان ها داريم و حتما بخشي از بودجه تخصيصي سازمان را در راستاي همگاني شدن ورزش به اين بخش اختصاص خواهيم داد.

 

سيدمحمد پولادگر نيز در اين جلسه با اشاره به برنامه هاي سال جاري اين فدراسيون گفت: ما در سال جاري مسابقات كسب سهميه هاي المپيك 2012 لندن را ابتدا در كشور آذربايجان و در قالب مسابقات جهاني داريم و پس از آن نيز بايد در قالب مسابقات آسيايي براي كسب سهميه اين مسابقات بجنگيم.

 

وي تصريح كرد: البته ما در چند روز آينده نيز عازم مسابقات جهاني كره مي شويم كه اين مسابقات نيز براي افزايش رنكينگ ملي پوشان كشورمان بسيار پر اهميت است.

 

رييس فدراسيون تكواندو در رابطه برنامه هاي اين فدراسيون براي همگاني شدن رشته تكواندو هم گفت: خوشبختانه روند همگاني كردن تكواندو در سراسر كشور با سرعت بسيار خوبي پيش رفته است و ما اكنون مي توانيم مدعي باشيم كه اين رشته روند همگاني شدن را تا حدود زيادي طي كرده است، هرچند كه براي حفظ اين جايگاه و حتي بهبود روند آن همچنان بايد تلاش كرد.

 

اين جلسه با حضور دكتر علي سعيدلو، حميد سجادي، مرضيه اكبرآبادي، علي رغبتي، حليم بردي شرعي، محمد پولادگر و الهه عرب عامري برگزار شد.

 

 

 

تاريخ  ارسال:يکشنبه 4 ارديبهشت 1390 - 13:2

کد:1916

تعداد بازديد: 854



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool