Farsi | English


.


پيام رييس سازمان تربيت بدني به مناسبت سال نو
دكتر سعيدلو: در سال 90 بايد ره توشه خود را براي آوردگاه المپيك ببنديم

 

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو به نقل ازپايگاه خبري ورزش ايران، در متن پيام دكتر سعيدلو آمده است: «يا مقلب القلوب والابصار، يا مدبر الليل و الانهار، يا محول الحول والاحوال، حول حالنا الا احسن الحال»

اراده‌ي حي مطلق بر تجديد حيات طبيعت هستي با فرا رسيدن موسم بهار پديدار مي شود، نوروز باستاني ايران تجلي‌گر دست بر آسمان ساييدن و بندگي و نجوا در يك آن و يك دم به درگاه پروردگار يكتا است، لحظه مشترك پايان يك سال و آغاز سالي دگر.

خداوند متعال را شاكريم كه باز هم توفيق حلاوت حلول سالي ديگر را به ايرانيان ارزاني داشت تا با تدبر و تعلق بر آنچه كه گذرانديم، در سايه كرامتش دل به تلاشي افزون براي عزت، سربلندي و كاميابي ببنديم.

همكاران عزيز، جامعه ورزش ايران و جامعه ايران اسلامي با لطف و عنايت خداوند رحمان و رحيم، در سايه هدايت حكيمانه مقام معظم رهبري، حمايت هاي همه جانبه رييس جمهور محبوب و مردمي و كوشش تك تك دلسوزان دين و ميهن، سالي پر افتخار؛ سرشار از پيروزي، موفقيت و سربلندي را پشت سرگذاشته قدم در سال نو مي نهيم.

در سالي كه گذشت تلاش مضاعف و كار مضاعف مسئولان و جوانان ورزش، قهرماني ها و پيروزي هاي بزرگي را براي ايران اسلامي رقم زد كه اوج قله اين افتخارات، خلق حماسه غرورآفرين و تاريخي گوانگژو در بازي هاي آسيايي 2010 بود.

موفقيتي كه با تصاحب 59 مدال از جمله 20 نشان ارزشمند طلا و ايستادن در رده‌ي چهارمي بازي ها كه نخستين بار در تاريخ ورزش ايران رخ داد و پرچم ايران اسلامي را بر بلنداي كشورهاي منطقه به اهتزاز درآورد و دلاور مردان و شيرزنان پاراآسيايي كشورمان با 26 مدال طلا و در مجموع 80 مدال جايگاه چهارمي ايران اسلامي را در قاره كهن ثبت كردند.

اين پيروزي نتيجه برنامه ريزي و دقت نظر مسوولان و غيرت، تعصب، از خود گذشتگي و ايثار قهرمانان، مربيان و دست اندر كاران پر كار اما بي ادعاي كشور عزيزمان بود.

با لطف و عنايت پروردگار در سال 1389 علاوه بر كسب قهرماني ها در مجامع بين المللي و مسابقات برون مرزي، سازمان ورزش در ايجاد زيرساخت ها نيز با توسعه فضاها و اماكن ورزشي در اقصي نقاط ايران اسلامي و افتتاح 304 پروژه ورزشي در ايام مبارك دهه فجر و علاوه بر بهره‌برداري از هزاران طرح در طول سال جاري گامي در جهت تعميم و گسترش امكانات براي آحاد مردم شريف كشور برداشت كه از خداوند متعال مسالت داريم توان ادامه اين امر را به مسئولان عطا فرمايد تا ان شاالله در سال پيش رو شاهد موفقيت افزون تر و توسعه بيشتر در اين راه باشيم.

در سالي كه گذشت شاهد گسترش ورزش همگاني و پيشرفت ويژه ورزش بانوان نيز بوديم، توفيق مثال زدني بانوان ورزشكار در بازي هاي آسيايي و ايفاي نقشي مهم و انكارناپذير در خلق حماسه گوانگژو، دليل اين مدعاست. باشد كه در سال 1390 جامعه ورزش تماشاگر موفقيت هاي بيشتر بانوان در عرصه هاي ملي و بين‌المللي باشد.

حمد و سپاس خداوند قادر را كه ورزش با وجود در پيش داشتن مسيري سخت و دشوار سال 1389 را در فضايي آرام و سالم پيمود و انصافا موفق ترين دوران خود را با سربلندي به پايان رساند.

اما سال 1390، سالي است كه بايد ره توشه خود را براي حضور در آوردگاهي بزرگ چون بازي هاي المپيك ببنديم. بي ترديد بايد براي دستيابي به هر آنچه از ورزش كشور در اين بازي ها انتظار داريم، همت كرده و بيش از پيش كار كنيم. براي عزت و سربلندي ورزش ايران بايد در سال آتي، يكپارچه و يكدل با توكل بر خالق متعال بكوشيم. اميد دارم ايران اسلامي و به خصوص ورزش كشور در سال جديد به مانند سنوات گذشته سربلند بوده و پرچم خوش رنگ كشورمان همواره در قله هاي افتخار برافراشته شود.

نوروزتان پيروز، دلتان پيوسته شاد و دستتان پر بار باد.

 

تاريخ  ارسال:جمعه 27 اسفند 1389 - 12:24

کد:1855

تعداد بازديد: 466



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool