Farsi | English


.


رئيس ايراني الاصل فدراسيون اتريش ؛
ايران رقيب سرسختي براي كره است/ از افتتاح مركز جهاني تهران متعجب شدم

 

زاده محمد در گفتگو با روابط عمومي فدراسيون ضمن بيان مطالب فوق در خصوص سطح تكواندو ايران اظهار داشت : با شناختي كه از تكواندو ايران دارم رشد بسيار چشمگيري را در آن ديده مي شود . ايران به عنوان رقيب سر سختي براي تيم كره به شمار مي رود و با پتانسيل بالا و قابليت مديريت در بخش هاي اداري ، فني و استفاده از مربيان مجرب مي تواند به عنوان قدرت برتر جهان به شمار آيد .

 

وي گفت : با شنيدن افتتاح مركز جهاني تهران بسيار متعجب شدم و اين تحسين مرا برانگيخت . سعي مي كنم تا از امكانات اين مركز در زمينه دوره هاي تمريني و ارتقايي استفاده نمايم واردوي مشتركي با تيمهاي ايراني داشته باشيم .

 

زاده محمد افزود : جهت آماده سازي تيم هاي مبارزه و پومسه براي شركت در مسابقات المپيك 2012 لندن افرادي را به اين مركز اعزام مي كنم تا از تجربيات تكواندوكاران ايران استفاده كنند .

 

وي گفت : تكواندو اتريش در اين سالها روند نزولي داشته و اين كشور به دليل سردسير بودن در ورزشهاي زمستاني موفق تر است . هدف من اين است تا تكواندو را در اتريش تقويت نمايم و با مسئوليت سختي كه به من واگذار شده اين ورزش را به درجات بالا برسانم و در اين راه از حمايتهاي فدراسيون تكواندو ايران و همكاري سازمان ورزش اتريش نيز بهره خواهم برد تا تكواندو اتريش را در جهان ارتقاء دهم .

 

زاده محمد ادامه داد : از حضور تيم هاي ايراني در مسابقات اتريش مانند هر سال استقبال مي كنم و اميدوارم تيم ايران با تركيب كامل دراين رقابتها شركت نموده و قدرت و پتانسيل بالاي خود را به نمايش بگذارد .

 

وي در خصوص عدم حضور در بيست و سومين دوره جام فجر گفت : اين دوره از رقابتها همزمان با برگزاري انتخابات رياست فدراسيون اتريش انجام گرفت و تيم اين كشور نتوانست از اين موقعيت استفاده نموده و در اين مسابقات شركت نمايند اما سعي مي كنيم در مسابقات آتي فدراسيون ايران حضور پر رنگي داشته باشيم .

 

زاده محمد در خصصوص استفاده از هوگوهاي الكترونيكي شركت دي دو در اروپا و هوگوهاي لاجاست در المپيك نيز گفت : تفاوت چنداني در اين هوگوها ديده نمي شود و هر يك مزايا و ايراداتي را دارند و استفاده از آنها در مسابقات مختلف بيشتر سليقه اي است اما ما تمركز خود را مبارزه گران اختصاص مي دهيم نه هوگوها .

 

وي در خصوص آينده تكواندو در المپيك گفت : تكواندو رشته بسيار زيبا و جذابي است كه به عنوان يك هنر محسوب مي شود و به دليل سرعت ،‌تمركز ، تعادل، قدرت و انعطاف پذيري بيننده را مجذوب خود مي كند . با اين حال با ورود رشته هاي ورزشي جديد ، كميته المپيك محدوديت هايي دارد و حذف اين رشته از المپيك بستگي به سياست هاي كميته المپيك دارد اما اميدواريم تكواندو بتواند جايگاه خود را همچنان در بين رشته هاي ورزشي حفظ نمايد .

   

گفتني است ؛ زاده محمد دارنده طلاي كاپ اروپا در پاريس در سال 1975 و عنوان سومي وزن چهارم مسابقات اروپا در بارسلون درسال 1976 است . وي داراي مدرك داوري بين المللي است و در چندين مسابقه بين المللي ،‌ جهاني و اروپايي قضاوت نموده رئيس كميته فني ، معاون فدراسيون اتريش و رئيس تيم ملي اين كشور تا سال 2005 بوده است . وي دارنده مدالهاي افتخار از سوي اتحاديه اروپا ، فدراسيون اتريش ، سازمان ورزش اتريش است .

و همچنين دوره هاي مختلف مربيگري بين المللي را طي نموده و داراي مدك كلاس A  جهاني است و در سالهاي 1997 تا 2005 عضو كميته و معاون كميته فني اتحاديه اروپا (ETU) نيز بوده است.

 

 

تاريخ  ارسال:سه‌شنبه 10 اسفند 1389 - 11:21

کد:1811

تعداد بازديد: 531



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool