Farsi | English


.


نماينده فني فدراسيون جهاني تكواندو
شركت در مسابقات انتخابي، دليل اصلي عدم حضور كره در رقابتهاي آسيا بود

 

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو لي سوك لي افزود: مسابقات مهم ديگري نيز در برنامه تكواندو كاران كره اي قرار دارد و شايد از اين رو نتوانستند در اين دوره از رقابت ها شركت كنند.

وي اضافه كرد: رقابت هاي باشگاه هاي آسيا يكي از رويدادهاي مهم تكوندو در اين قاره مي باشد و لازم است تمامي كشورها به منظور توسعه اين رشته ، تيم هاي باشگاهي خود را تشكيل و به شركت در اين رقابت ها تشويق كنند.

لي، بر رعايت قوانين جديد تكواندو در اين رقابت ها تاكيد كرد و گفت: تكواندو يك رشته المپيكي است و براي اينكه اين رشته را در المپيك حفظ كنيم بايد از قوانين جديد آن پيروي كنيم.

وي افزود: استفاده از هوگوي الكترونيكي در اين رقابت ها بر اساس قوانين جديد اين رشته خواهد بود و در هر وزني از هوگوهاي ويژه آن وزن استفاده خواهد شد.

وي اضافه كرد: در اين دور از رقابت ها، ضرباتي كه توسط پا و بر صورت حريف وارد شود و توسط داوران ثبت شود امتياز خواهد داشت از اين رو تكواندوكاران بايد در زدن ضربات دقت كافي را به خرج دهند.

لي، ابراز اميدواري كرد تا اين دوره از رقابت ها در سطحي مناسب از نظر كيفي برگزار شود و گامي براي توسعه تكواندو در قاره كهن باشد

لي سوك لي نماينده فني فدراسيون جهاني در اين رقابت ها با ابراز خوشحالي از اينكه اين رقابت ها خانواده تكواندو را در شهر تاريخي تبريز دور هم آورده افزود: در تبريز جمع شده اين تا تكواندو را در آسيا و جهان گسترش دهيم.

وي با بيان اينكه ماه اگوست سال آينده ميلادي كميته بازي هاي المپيك براي كاهش رشته ها از 26 به 25 رشته جلسه اي برگزار خواهد كرد بنابر اين بايد در اين زمان باقيمانده براي بقا اين رشته در المپيك سعي كنيم.

وي خطاب به تيم هاي شركت كننده در اين رقابت ها افزود: زماني كه به كشور خود مراجعت نموديد با نمايندگان المپيك در كشورهايتان وارد مذاكره شويد تا حمايت آنها را مبني بر بقا تكواندو در بازي هاي المپيك ، جلب كنيد.

لي، همچنين با اشاره به وضع قوانين جديد در تكواندو، اظهار داشت: اميدوارم همه از اين قوانين مطلع باشند و همانند بازي هاي آسيايي گوانگ جو كه به دليل عدم آگاهي برخي تكواندوكاران با اين قوانين، مشكلاتي به وجود آمد.

تاريخ  ارسال:يکشنبه 1 اسفند 1389 - 18:38

کد:1730

تعداد بازديد: 493



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool