Farsi | English


.


پولادگر:
نتايج جام فجر در رنكينگ جهاني تكواندوكاران تاثيرگذار است

 

سيدمحمد پولادگر در گفت و گو با پايگاه خبري ورزش ايران ، اظهار داشت: مسابقات بين المللي تكواندو جام فجر در حال حاضر به عنوان يكي از قديمي ترين تورنمنت هاي قاره آسيا محسوب مي شود و بيست و سومين دوره اين مسابقات طي روزهاي 5 و 6 اسفندماه به ميزباني اروميه برگزار خواهد شد.

 

وي با اشاره به سطح كيفي اين مسابقات افزود: اين مسابقات هر ساله با كيفيت بسيار بالا با حضور بهترين تكواندو كاران از كشورهاي همسايه ايران و كشورهاي اروپايي برگزار شده است، انتظار داريم در اين دوره نيز تيم هاي بيشتري به جهت تاثير اين مسابقات در رنكينگ فدراسيون جهاني تكواندو براي قرعه كشي مسابقات المپيك لندن حضور پيدا كنند.

رئيس فدراسيون تكواندو ادامه داد: تاكنون تيم تكواندو فرانسه در بخش خانم ها براي حضور در اين رقابت ها اعلام آمادگي كرده است و مطمئنا تيم هاي عراق، ارمنستان، اردن، بحرين، تركيه، افغانستان و برخي ديگر از كشورهاي اروپايي نيز تا پيش از آغاز اين مسابقات اعلام آمادگي خواهند كرد.

 

وي در خصوص سفر خود به كره جنوبي تصريح كرد: به عنوان يكي از اعضا كميته بررسي هوگوهاي الكترونيكي براي بررسي هوگو الكترونيكي يكي از شركت ها كه به تازگي خود را به عنوان توليد كننده اين هوگو معرفي كرده است راهي كره مي شوم. تاكنون دو شركت به عنوان نماينده انحصاري توليدكننده هوگو الكترونيكي فعاليت داشته اند و در حال حاضر نيز شركت KPNT در اين رابطه اقدام كرده است.

 

پولادگر گفت: براي شناخت كيفيت و تاييد اين محصول يك مسابقه در تاريخ 23و24 ژانويه (3و4 بهمن ماه) در كشور كره برگزار مي شود تا كميته بررسي هوگوهاي الكترونيكي آن را در صورت تاييد براي آزمايشات بيشتر به هيئت مربوطه ارسال كند.

 

وي همچنين از برگزاري نشست با رئيس جهاني فدراسيون تكواندو خبر داد و افزود: در اين سفر ديدارهايي را با دكتر چو رئيس فدراسيون جهاني و رئيس كوكي وان انجام خواهيم داد و در آن به بررسي عملكرد تكواندو در سال 2010 و تقويم 2011 خواهيم پرداخت.

 

وي در رابطه با ابقا خود به عنوان رئيس اتحاديه تكواندو غرب آسيا اذعان داشت: اجلاس غرب آسيا در حالي برگزار شد كه به پيشنهاد نمايندگان لبنان و بحرين مبني بر ابقا بنده در سمت رئيس اتحاديه غرب آسيا به مدت 4 سال ديگر به دليل سابقه كاري و كارهاي انجام گرفته در اين اتحاديه به گفت وگو بپردازيم و در نهايت با استقبال ساير نمايندگان كشورها با كسب 10 راي موافق مجددا در سمت خود ابقا شدم كه اين افتخار متعلق به جامعه تكواندو ايران است و من هم به عنوان نماينده ايران در اين نهاد حضور مي يابم.

 

پولادگر ادامه داد:اين اتحاديه تاثير زيادي در روند رشد و پيشرفت تكواندو در آسيا و ايران خواهد گذاشت و به ما اين اجازه را مي دهد به عنوان يك بازو در تمامي تصميمات براي تكواندو در سطح آسيا و جهان اقدام كنيم.

 

تاريخ  ارسال:شنبه 2 بهمن 1389 - 11:34

کد:1647

تعداد بازديد: 617



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool