Farsi | English


.


مهماندوست:
قهرماني جهان را در مهد تكواندو از كره ايي ها خواهيم گرفت

 

رضا مهماندوست در گفت وگو با پايگاه خبري ورزش ايرن، اظهار داشت: مسابقات جهاني تكواندو يكي از رقابت هاي كسب سهميه براي المپيك 2012 لندن نيز هست كه تيم تكواندو ايران جهت كسب سهميه در اين مسابقات با بهترين ها راهي اين پيكارها خواهد شد. وي با اشاره به وضعيت اردوهاي تيم ملي تصريح كرد: پس از حضور درخشان ايران در بازي هاي آسيايي گوانگژو ، با برنامه ريزي مناسب 5 مرحله اردوي انتخابي براي تكواندوكاران در نظر گرفتيم تا با شناخت نفرات برتر با تيمي قدرتمند راهي مسابقات جهاني كره، كه يكي از رويدادهاي مهم براي كسب سهميه المپيك است شويم. سرمربي تيم ملي تكواندو ادامه داد: نفرات اول و دوم در مسابقات آزاد كشوري و قهرماني كشور به همراه قهرمانان در مسابقات دانشجويان جهان در تاريخ 3 لغايت 5 بهمن ماه وارد اردو شده و در آن مرحله نيز نفرات برتر به اردوي بعدي تيم ملي فراخوانده مي شوند. وي اضافه كرد: نفرات برتر با قهرمانان ما در بازي هاي آسيايي به تمرين مي پردازند و اردوي خود را از 22 بهمن ماه پيگيري خواهند كرد. در نهايت نيز مسابقات انتخابي برگزار خواهد شد تا افراد شايسته به تركيب تيم ملي اضافه شده و راهي مسابقات جهاني كره شوند. مهماندوست با اشاره به شرايط ليگ تكواندو كشورمان اضافه كرد: در حال حاضر شاهد ليگ پويا و قدرتمند در كشورمان هستيم طوري كه نتيجه هيچ مبارزه اي قابل پيش بيني نيست و اين نشان دهنده توسعه و پيشرفت تكواندو در سالهاي اخير است. وي در رابطه با عملكرد ضعيف نادريان و تاجيك در ليگ خاطر نشان كرد: اين دو تكواندو كار جزو بهترين ها در تيم ملي هستند اما خستگي ناشي از فشردگي رقابت هاي ليگ و حضور در بازي هاي آسيايي، مانع ارائه عملكرد مناسب از سوي آنها شده است و اين نتايج شايستگي آنها را زير سوال نمي برد. وي در پايان افزود: با توجه به استفاده از هوگوي الكترونيكي ، جاي هيچ گونه ناداوري در رقابت هاي كره وجود ندارد و اميدوارم با اين شرايط عنوان قهرماني جهان را به كلكسيون افتخارات تكواندو اضافه كنيم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 دي 1389 - 12:18

کد:1638

تعداد بازديد: 627



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool