Farsi | English


.


تكواندوكارايراني دومين مدال طلاخود راتقديم بارگاه حضرت زينب (س) مي كند

به نقل از خبرنگار ايرنا در دمشق گفتٰ نذر كرده ام سه مدال خود را به آستان مقدس حضرت زينب (س) تقديم كنم كه اين دومين مدال است و اميدوارم به فضل الهي سومين مدال طلا را نيز اهدا كنم.

معتمد كه اخيرا مدال طلاي مسابقات بازي هاي آسيايي 'گوانگجو' چين در سال 2010 در رشته بزرگسالان را كسب كرد، افزود: براي اين مسابقات هشت ماه در اردوي شبانه روزي در ايران بوديم و يك مسابقه و اردوي تداركاتي در 'منچستر' انگليس نيز داشتيم.

وي با اشاره به اين كه بعد از مسابقات المپيك جهان، المپيك آسيايي از همه مهم تر است، ادامه داد: در اين دوره از بازي ها حريفان خود از تايلند، اردن، قطر، چين و كره جنوبي را شكست دادم و اين در حالي است كه حريفان چين و كره جنوبي را چهار ماه قبل در مسابقات آسيايي قزاقستان شكست داده بودم.

معتمد خاطرنشان كرد: تاكنون 27 مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات آسيايي، جهاني و المپيك به دست آورده و دو مدال را تقديم بارگاه حضرت زينب (س) كرده ام و اميدوارم سومي را نيز به دست آورم تا آن را به حضرت زينب (س) تقديم كنم.

وي افزود: همچنين6 - 5 سال بعد يعني پس از دوران قهرماني قصد دارم همه مدال هاي خود را تقديم بارگاه ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) كنم.

اين جوان قهرمان ايراني گفت: اميدوارم بتوانم در المپيك 2012 حضور داشته باشم اگر چه سهميه هر كشور فقط دو نفر و انتخاب بسيار دشوار است .

معتمد گفت : اردوي آماده سازي براي مسابقات جهاني 2011 كره جنوبي بهمن ماه آغاز مي شود و اميدوارم بتوانم بازي هاي خوب و قابل قبولي ارايه دهم و نظر كادر فني و تيم ملي را بيش از پيش به خود جلب كنم.

وي از همه جوانان به ويژه ورزشكاران خواست در زندگي و ورزش به خداوند متعال تكيه كنند و موفقيت را از اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بخواهند و بدانند كه ما هر چه داريم از آنان است.

معتمد سي ام دي 88 نيز مدال طلاي مسابقات جهاني 2009 دانمارك را در حرم مطهر حضرت زينب (س) دمشق به آستان مقدس اين شيرزن كربلا اهدا كرد. 

تاريخ  ارسال:چهار‌شنبه 1 دي 1389 - 13:38

کد:1564

تعداد بازديد: 571



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool