Farsi | English


.


هادي ساعي:
درخشش كاروان ورزشي ايران در گوانگژو قابل مقايسه با دوحه نيست

هادي ساعي دارنده دو مدال طلا و يك مدال برنز سه دوره پياپي بازي هاي المپيك در گفت وگو با روابط عمومي فدراسيون اظهار داشت: نمايندگان ورزش كشورمان در هفته اول بازي هاي آسيايي با كسب 29 مدال رنگارنگ در جايگاه چهارم آسيا قرار گرفته اند و قطعا با كسب مدالهاي خوشرنگ در يك هفته باقي مانده تا پايان بازي ها جايگاه خود را تثبيت خواهند كرد.

وي با اشاره به ارتقا جايگاه كشورمان در گوانگژو نسبت به بازي هاي دوحه تصريح كرد: ورزشكاران ايران در بازي هاي دوحه با 11 مدال طلا، 15 مدال نقره ، 22 مدال برنز و مجموع 48 مدال به عنوان تيم ششم آسيا معرفي شدند اما امروز در گوانگژو كاروان ايران با وجود اينكه هنوز در رقابت هايي كه شانس كسب مدال دارد به رقابت نپرداخته، در جايگاه چهارم آسيا ايستاده است و اين نشان از پيشرفت خوب ورزش كشورمان است.

پرافتخارترين ورزشكار ايران در المپيك و يكي از بهترين هاي جهان ادامه داد: اعداد و ارقام و رنگ مدالها در گوانگژو نشان از پيشرفت و ارتقا ورزش كشورمان در آسيا دارد و ما اميدواريم با نگاه ويژه مسئولين اين روند همچنان ادامه داشته باشد.

وي در رابطه با عملكرد نمايندگان تكواندو كشورمان در گوانگژو خاطرنشان كرد: قبل از اعزام تيم ملي تكواندو به گوانگژو انتظار كسب سه مدال طلا از تكواندو كاران در اين دوره از بازي ها مي رفت كه خوشبختانه اين پيش بيني درست از آب در آمد و نتايج كادرفني بي ثمر نشست.

ساعي افزود: تمامي ملي پوشان تكواندو با وجود اينكه شرايط پراسترس و دشواري را در گوانگژو داشتند عملكرد بسيار مناسبي از خود ارائه كردند و مجال خودنمايي به كره اي ها ندادند. البته وجود هوگوهاي الكترونيكي هم تاثير زيادي در موفقيت ملي پوشان داشت و مثل گذشته ناداوري نتايج را به سود حريفان رقم نزد.

وي تاكيد كرد: در سالهاي گذشته كره اي ها از طريق داوران سعي در تغيير نتايج به سود خود داشتند اما در اين دوره از بازي ها استفاده از هوگوهاي الكترونيكي كه يكي از نقاط قوت اين بازي ها بود به كمك ملي پوشان ما آمد و آنها به حق خود رسيدند.

قهرمان المپيك پكن با اشاره به پشتوانه هاي تكواندو كشورمان اظهار داشت: تيم ملي نوجوانان تكواندو ايران سال گذشته موفق شد عنوان قهرماني مسابقات جهاني را از ان خود كند، عنواني كه تاكنون در ويترين افتخارات تيم ملي تكواندو بزرگسالان رخ نداده است. اين موفقيت نشان دهنده آينده درخشان تكواندو در سال هاي آتي است.

وي در خصوص نتايج تيم ملي تكواندو بانوان اضافه كرد: بانوان تكواندو كار ايران با كسب 2 نقره و 3 برنز نتايج خوبي از خود به جاي گذاشتند چرا كه در بازي هاي دوحه اين عنوانها كسب نشده بود. اميدوارم نگاه مسئواين به ورزش بانوان همچنان تداوم داشته باشد تا بار ديگر شاهد درخشش آنها در آسيا و جهان باشيم.

ساعي در رابطه با حذف تاجيك در دور مقدماتي بازي هاي تكواندو عنوان كرد: هوگو الكترونيكي اجازه هيچ گونه ناداوري در بازي ها را به حريفان نداده است و تاجيك اگر عملكرد بهتري داشت قطعا مي توانست يكي از مدال آوران كاروان ورزشي كشورمان باشد.او بايد تلاش كند تا در آينده اين ناكامي را جبران كند چرا كه شايستگي و توانمندي خيلي بالايي دارد.

 

 

 

تاريخ  ارسال:شنبه 29 آبان 1389 - 12:0

کد:1503

تعداد بازديد: 515



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool