Farsi | English


.


در مجمع عمومي فدراسيون تكواندو ؛
سجادي: دكتر سعيدلو بر حمايت همه جانبه از تكواندو تاكيد دارند

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو : حميد سجادي روز گذشته با شركت در مجمع عمومي فدراسيون تكواندو كه با حضور مسئولين فدراسيون و روساي هيات هاي استانها برگزار شد با تاكيد بر اهميت برگزاري مجامع عمومي فدراسيون ها اظهار داشت: مسئولين فدراسيون ها و روساي هيئت ها با برگزاري چنين مجامعي به تمام تلاش ها و امور خود در طي يك سال سنديت مي بخشند .در ميان گذاشتن نقدها و نظرات و استفاده از ايده ها هدف بزرگ اين مجمع است و نشان از دقت و حس مسئوليت مسئولين اين ورزش دارد.

وي با اشاره به جايگاه ويژه تكواندو در ورزش كشورمان افزود: ايجاد مركز جهاني تكواندو در ايران براي سازمان تربيت بدني يك مسئله مهم تلقي مي شد به همين خاطر با رايزني و تلاش مداوم در صدد ايجاد اين مركز مهم برآمديم چرا كه باورمان اين است كه تكواندو يك ورزش المپيكي بوده و طي سالهاي اخير با كسب مدال در ميادين بين المللي افتخارات زيادي براي ورزش ايران به ارمغان آورده است.

معاون سازمان تربيت بدني ادامه داد:با توجه به عملكرد مناسب و كسب مدال توسط ورزشكاران تكواندو طي شش ماه اول سال ، حضور تكواندو بين سه فدراسيون برتر قطعي است. فدراسيون برتر بايد از تجهيزات مناسبي سود ببرد به همين خاطر تاسيس خانه جهاني تكواندو يكي از دغدغه هاي مهم سازمان تربيت بدني بود كه به لطف خدا و تلاش شما امكان پذير شد.

وي با تاكيد بر مديريت مناسب در فدراسيون تكواندو گفت: خوشحالم كه مسئولين فدراسيون تكواندو با تلاش هاي خود توقع مسئولين ورزش و مردم را براي مدال آوري بالا برده اند كه اين موضوع نشان دهنده مديريت قوي در اين فدراسيون است .بنابراين در بازي هاي آسيايي گوانگژو با عملكرد مناسب در كسب خوشرنگ ترين مدال اين بازي ها گام برداريد.

سجادي با اشاره به نگاه ويژه رئيس سازمان تربيت بدني به تكواندو افزود: سازمان تربيبت بدني از فدراسيون تكواندو درس صبوري آموخت زيرا هربار كه مشكلي وجود داشت با صبوري كنار ما ايستادند به همين خاطر در سازمان تربيت بدني از فدراسيون تكواندو به نيكي ياد شده است و دكتر سعيدلو نيز دستور داده اند كه هر نوع حمايتي از اين ورزش در كشورمان صورت پذيرد.

وي با اشاره به پيشنهادات سازمان تربيت بدني در راستاي حفظ جايگاه تكواندو در جهان و تداوم مدال هاي اين فدراسيون در ميادين بين المللي خاطرنشان كرد:سازمان تربيت بدني براي تداوم مدال آوري چند پيشنهاد براي فدراسيون تكواندو دارد كه به شرح زير است:

بهره مندي از فضاي موجود، ايجاد فضاي مناسب براي ورزشكاران و قهرمانان تكواندو، استمرار و توجه به جايگاه بانوان در تكواندو، برقراري ارتباطات و تعاملات مناسب و رو به جلو، ايجاد شرايط سهل و ممكن براي حضور حداكثري باشگاه ها، رايزني و معرفي تكواندو براي مسئولين و مديراني كه مي توانند در ورزش تيم داري كنند، توسعه رشته تكواندو توسط فدراسيون ها از طريق همگاني كردن ورزش و در نهايت نگاه ويژه نسبت به مسابقات المپيك لندن.

معاون سازمان تربيت بدني در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم فدراسيون تكواندو با ممارست و پيگيري مداوم در صدد بهبود شرايط مدال آوري رشته تكواندو در المپيك لندن باشد و روزي برسد كه به جاي كره اي ها حرف اول را در آسيا و جهان ما بزنيم.

همچنين در آغاز اين مجمع رئيس فدراسيون تكواندو به ارائه گزارش عملكرد اين فدراسيون از سال 87 پرداخت و پس از آن گزارش مالي اين فدراسيون قرائت شد.

 

تاريخ  ارسال:سه‌شنبه 4 آبان 1389 - 10:38

کد:1337

تعداد بازديد: 458



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool