Farsi | English

     شنبه 28 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

       

دیدار معاون امور ورزش بانوان با نائب رئیس فدراسیون تکواندو
شهریان: تکواندو بانوان بهترین دوره خود را از لحاظ فنی و اخلاقی سپری می کند



شناسه خبر: 9092   سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 - 15:27

معاون امور ورزش بانوان با بیان این که تکواندو بهترین دوره خود را از لحاظ فنی و اخلاقی در بخش زنان سپری می کند، گفت: درخشش دختران نونهال و نوجوان ما در مسابقات قهرمانی آسیا نوید روزهای روشن، برای کسب سکوی المپیک است.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندوصبح امروز با حضور در دفتر معاونت امور ورزش بانوان با رباب شهریان دیدار و گفت و گو کرد.

دراین دیدارشهریان ضمن تبریک به جامعه ورزشی کشور به خصوص خانواده تکواندو برای کسب عنوان قهرمانی دختران کشور درنخستین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا و کسب نائب قهرمانی نوجوانان در هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: در حال حاضر تکواندو دختران و پسران هم پای هم در بخش نونهالان و نوجوانان فعالیت می کند.

وی نگاه برنامه ریزان و سیاست گذاران فدراسیون تکواندو را فراجنسیتی دانست و افزود: نگاه مسئولان فدراسیون تنها به ابعادفنی معطوف نیست و این سیاستی است که در بخش کلان یعنی وزارت ورزش و جوانان نیز دنبال می شود.

معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر پشتوانه سازی برای تیم های ملی گفت:‌ خوشبختانه این موضوع در فدراسیون تکواندو به طور جدی دنبال می شود و نتایجی که توسط تیم نونهالان و نوجوانان کسب شده مبین این نکته است .

شهریان با بیان این که تکواندو بهترین دوره خود را از لحاظ فنی و اخلاقی در بخش بانوان سپری می کند، گفت: درخشش دختران نونهال و نوجوان ما در مسابقات قهرمانی آسیا نوید روزهای روشن، برای کسب سکوی المپیک است.

او توضیح داد:‌ هم اکنون تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مسابقات داخلی و خارجی حضوری فعال دارند ونکته مهم این است که هر یک از این ملی پوشان در واقع پشتوانه رده های بعدی هستند واین می تواند چشم انداز روشنی برای تکواندوی کشور ترسیم کند.

رباب شهریان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه در فدراسیون تکواندو برعکس بسیاری از فدراسیون های ورزشی کار گلخانه ای و مقطعی نیست و درحوزه قهرمانی کار کاملاً علمی پیگیری می شود و این موضوع دلیل تداوم موفقیت های تکواندو در میادین بزرگ بین المللی است .

او با ابراز خشنودی از تعصب،غیرب و عرق ملی که در نگاه دختران تکواندوکار به خوبی مشاهده می شود، گفت: با این نگاه موفقیت های بزرگ تری پیش روی بچه های شما خواهد بود. و امیدوارم آینده ای که پیش روی تکواندو است الگویی برای دیگر رشته ها شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو نیز در این جلسه، گفت: نگاه کارشناسی، تخصصی و توجه تان به رده های سنی پایه برای ما در فدراسیون ها ایجاد انگیزه کرده است. ‌بچه های ما باور داشتندکه می توانند در این رقابت ها موفق باشند و خداروشکر توانستند به نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کنند.

سروی ضمن اشاره به نتایج کسب شده درنخستین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا، اظهار داشت: 7 طلا و یک نقره و کسب عنوان قهرمانی رهاورد این مسابقات بود؛ همچنین توانستیم در بخش نوجوانان با 2 طلا ،‌3 نقره و 2 برنز نائب قهرمانی هشتمین دوره رقابت های قهرمانی را کسب کنیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تیم های شرکت کننده تیم های بسیار قدرتمندی بودند و بچه های ما به لحاظ فنی حرف های بسیاری برای گفتن داشتند، گفت: مسئولین مسابقات عملکرد ملی پوشان نونهال ایران را ستودنی و آینده دار توصیف کردند و معتقد بودند این ها می توانند بنیانگذار تیمی قدرتمند در بخش زنان باشند.

وی با اعلام این خبر که بهترین مربی این دوره از رقابت ها از ایران انتخاب شد، افزود: مهرو کمرانی به عنوان بهترین مربی و مهلا مومن زاده هم در وزن دوم بهترین ورزشکار بخش دختران انتخاب شد.
او در پایان گفت: به محض این که رده های سنی فدراسیون وارد عرصه های رسمی شدند لیگ رده قبل از نونهالان یعنی خردسالان را فعال کردیم. ما موفقیت خود را مدیون برگزاری لیگ ها هستیم چرا که باعث می شود بچه ها همیشه روی فرم بمانند.

در نخستین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا تیم ملی ایران با 10 تکواندوکار دختر و 10 تکواندوکار پسر شرکت داشت، که در بخش دختران موفق به کسب 7 مدال طلا و یک نقره شد و با 74 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

هم چنین تیم‌های تکواندو نوجوانان ایران در هر دو بخش دختران و پسران در مجموع با کسب ۱۴ مدال طلا ، نقره و برنز به عنوان نایب قهرمانی هشتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا دست یافتند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 - 15:27

تعداد بازديد: 274

کد:9092-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool