Farsi | English

     جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

       

غلامحسن ذوالقدري، رييس سازمان تيم‌هاي ملي تكواندو؛
94، سال سختي خواهد بود / به نتايج تكواندوكاران در "تايپه" خوش‌بين هستم


شناسه خبر: 8925   چهارشنبه 19 فروردين 1394 - 09:41

رييس سازمان تيمهاي ملي تكواندو گفت: روند آماده سازي تيم‌هاي ملي اعزامي به چين تايپه به خوبي طي شده است و گزارش‌هايي كه داشته‌ام حاكي از آن است كه بازيكنان به آمادگي مطلوب رسيده اند.

غلامحسن ذوالقدري، رييس سازمان تيم هاي ملي تكواندو در گفتگو با سايت فدراسيون تكواندو در خصوص عملكرد اين رشته ورزشي در سال 93 گفت: سال گذشته سال سختي براي تيم ملي مردان بود. با توجه به تغيير روش فدراسيون جهاني در خصوص كسب سهميه المپيك 2016، تيم ملي تكواندوي كشورمان در رويدادهاي بسيار مهم و سختي همچون، قهرماني آسيا، بازيهاي آسيايي، سه دوره گرندپريكس، فينال گرندپريكس و جام جهاني حضور پيدا كرد كه البته در اين بين به تورنمنت‌هاي رنكينگ دار نيز اعزام شد.

وي اينطور ادامه داد: مهمترين و بهترين عملكرد ملي پوشان در بازيهاي آسيايي اينچئون رقم خورد كه با توجه به دوره هاي سختي كه بازيكنان پشت سر گذاشتند؛ كسب 4 مدال طلا در مهد تكواندوي جهان، نمره اي عالي براي رشته ورزشي تكواندو بود. بايد همين‌جا از كادرفني زحمتكش تيم ملي و تك تك ورزشكاران كه در اين سال سخت ورزشي از جان خود مايه گذاشتند، تشكر كنم.

ذوالقدري تصريح كرد: خدا را شكر در پايان سال ورزشي 2014 و پايان سال 93 بازيكنانِ ما در جايگاه بسيار خوبي در رنكينگ المپيك قرار گرفتند كه تا حدودي خيالمان راحت باشد. اميدوارم در سال 2015 و سال 94 نيز اين تلاش‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانيم در اين سال سرنوشت ساز، نتيجه زحماتِ اين مدت را با كسب حداكثري سهميه المپيك بدست آوريم. به هرحال اين نوع روش كسب سهميه المپيك؛ تجربه جديد و تازه اي بود.





رييس سازمان تيم هاي ملي در ادامه افتخارات تكواندو و با اشاره به عنوان قهرماني نونهالان در مسابقات جهاني 2014 گفت: در رده هاي سني نونهالان و در 2 گروه دختران و پسران نتيجه اي بسيار مطلوب بدست آمد و ايران در اولين دوره اين رقابتها آنهم در حضور كشورهايي همچون كره جنوبي، چين تايپه، فرانسه، روسيه و ... كه سرمايه گذاري زيادي در بخش نونهالان كرده اند، با اقتدار بر سكوي قهرماني ايستاد. به نظرم نتيجه اي كه بدست آمد حاصل تلاش مجموعه فدراسيون در امر پشتوانه سازي بود و اين عنوان به خوبي نشان داد كه آينده تكواندوي ايران روشن است.

وي در ادامه اظهار داشت: در رده سني نوجوانان نيز عنوان نايب قهرماني دختران در جهان و همچنين كسب 2طلا و يك برنز در المپيك نوجوانان آنهم از 3 تكواندوكار اعزامي، ديگر نتيجه مطلوب تكواندو در سال گذشته بود. البته در اين بين تك مدال طلاي بانوان در المپيك بسيار حائز اهميت بود.

ذوالقدري در خصوص سال 94 و اتفاقات پيش رو گفت: 94 سال تجربه و دوران سخت است. ما در رده بزرگسالان، رقابتهاي جهاني روسيه را داريم كه با توجه به گريد 12 امتيازيِ مسابقات در سال قبل از المپيك، قطعا مبارزات سخت و نفس گيري پيش روي ما است. تمام ورزشكاران در اين دوره از مسابقات براي كسب سكوي جهاني مي آيند؛ چراكه اگر بتوانند مدالي را بدست آورند گام بزرگي براي حضور در المپيك برداشته و حتي حضورشان را در ريو بيمه كرده اند.

رييس سازمان تيم‌هاي ملي تصريح كرد: 3 دوره گرندپريكس و همچنين فينال اين رقابتها از ديگر مسابقات بزرگسالان در سال 94 است، كه در فينال اين رقابتها سهميه ‌هاي المپيك ريو مشخص مي شود. از همين روي ملي پوشان ما از ابتداي فروردين‌ماه تمرينات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز كرده اند تا براي حضور در اين رويدادهاي مهم آماده شوند. طبق برنامه ريزي، بازيكنان 2 بار به اوج آمادگي خواهند رسيد كه اولين آن، مسابقات قهرماني جهان است و دومي، فينال گرندپريكس. اميدوارم كه سال 94 همچون سال 93 سالي پر از افتخار و مدال باشد.

وي با اشاره به حضور تيم‌هاي ملي پايه در مسابقات قهرماني آسيايي، خاطرنشان كرد: از هفته آينده قهرماني آسيا را خواهيم داشت كه رده‌هاي سني نونهالان و نوجوانان تيم ملي ايران، رقابتهاي خود را در چين تايپه آغاز مي كنند. روند آماده سازي اين نفرات به خوبي طي شده است و گزارش‌هايي كه از كادر مجرب تيم هاي ملي داشته‌ام حاكي از آن است كه بازيكنان به آمادگي مطلوب رسيده اند. من به تيم‌هاي اعزامي ايران اميدوارم و قطعا در چين تايپه و رده هاي مختلف و همچنين مسابقات پاراتكواندو نتايجي در شان كشور عزيزمان بدست خواهيم آورد.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 19 فروردين 1394 - 09:41

تعداد بازديد: 210

کد:8925-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool