Farsi | English

     يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

       

ذوالقدری: مسابقات المپیک آزمایشی تجربه خوبی برای یاران ذخیره و مربیان ما بود



شناسه خبر: 12384   سه شنبه 4 اسفند 1394 - 10:05

رييس سازمان تیم‌های ملی تکواندو گفت: همه تلاش ما این است نفرات ذخیره ما جز 20 نفر المپیک قرار بگیرند تا خدایی نكرده در صورت مصدومیت 3 نماینده المپیکی‌مان از نفرات جایگزین استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، غلامحسین ذوالقدری در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص عملکرد دو تکواندوکار ایران در المپیک آزمایشی اظهار داشت: به هر حال این مسابقات تجربه خوبی برای یاران ذخیره و کمکی که در اختیار تیم ملی هستند، بود و علاوه بر آن تجربه بزرگی برای کادرفنی تیم ملی نیز بود.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این است نفرات ذخیره ما جز 20 نفر المپیک قرار بگیرند تا خدایی نكرده در صورت مصدومیت سه نماینده ایران در المپیک ریو از نفرات جایگزین استفاده کنیم. مسعود حجی‌زواره در حال حاضر نفر پنجم رنکینگ دنیا است و آرمين هادی‌پور هم شکر خدا در رده هفدهم رنکینگ قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم امید عمیدی نیز به این جمع اضافه شود تا خدایی نكرده در صورتی که اتفاقی برای نفرات اصلی ما افتاد نفرات ذخیره استفاده کنیم.

رييس سازمان‌ تیم‌های ملی تکواندو در خصوص حواشی مسابقات تکواندو جام‌باشگاه‌های آسیا و عملکرد نمایندگان ایران گفت: من فکر می‌کنم میزبان این مسابقات در صدور ویزای تیم دانشگاه آزاد اهمال‌کاری کرد تا تیم آماده دانشگاه آزاد از حضور در این مسابقات جا بماند. تیم شهرداري ورامين نیز الحق نماینده شایسته‌ای برای تکواندو ایران بود و به شایستگی از اعتبار تکواندو ایران دفاع کرد.

وی ادامه داد: مسابقات یک منبع انگیزه برای همه کسانی بود که استعداد حضور در تیم‌های ملی کشورمان را دارند و توانستند از این رهاورد حداکثر استفاده را بکنند. تیم‌های باشگاهی بانوان و آقایان ما خیلی خوب درخشیدند و تکواندو ایران به جایی رسیده است که می‌تواند الگوی برای کشورهای آسیایی و جهانی باشد. ما سال گذشته میزبان بسیاری از کشورهای دنیا بودیم و خوشبختانه تکواندو ایران امروز مایه مباهات ورزش کشور است و به خوبی از شایستگی ورزش کشور در دنیا دفاع می‌کند.

ذوالقدري در خصوص اینکه برای انتخاب کادرفنی تیم تکواندو مسابقات آسیایی جمع‌بندی حاصل شده است، گفت: مذاکراتی را با ریاست فدراسیون تکواندو داشتیم و طی روزهای آینده و قبل از مسابقات انتخابی کادرفنی را اعلام می‌کنیم.

رييس سازمان تیم‌های ملی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر انتخاب کادرفنی از میان مربیان حاضر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود، عنوان کرد: ما صراحتا قبلا عرض کردیم مربیان لیگ، مربیان مسابقات قهرمانی کشور، مربیان سازنده لیگ و مربیان حاضر در جام باشگاه‌های آسیا تلاش کردند را قطعا مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و تلاش خواهیم کرد از بین همین عزیزان بهترین را گزینش کنیم.

ذوالقدري در خصوص وضعیت ملی‌پوشان المپیکی ایران اظهار داشت: نفرات المپیکی ما دوره آماده‌سازی را طی می‌کنند و پس از بازگشت تيم از مسابقات فجيره کار آماده‌سازی در مركز جهاني فدراسيون ادامه خواهد داشت. این نفرات مسابقات هلند را در پیش دارند و اگر خدایی نکرده مشکلی برای نفرات اصلی پیش نیاید در آنجا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. بعد از مسابقات هلند هم فروردین ماه مسابقات آلمان را پیش رو خواهیم داشت. آخرین ارزیابی ما نیز مسابقات بین‌المللی اتریش در خرداد ماه خواهد بود و بعد از آن تا زمان مسابقات المپیک تمرینات متمرکز برگزار خواهد شد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 4 اسفند 1394 - 10:05

تعداد بازديد: 240

کد:12384-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool