Farsi | English

     جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

پيش از اعزام به تورنمنت هلند؛
آخرين تمرين تيم‌ملي تكواندو با حضور كيومرث هاشمي برگزار شد

كيومرث هاشمي، رييس كميته ملي المپيك با حضور در اردوي تيم ملي تكواندو، از آخرين تمرين هوگوپوشان پيش از اعزام به هلند بازديد كرد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، تيم ملي تكواندوي كشورمان كه صبح فردا با 14 هوگوپوش عازم "آيندهون" مي شود آخرين تمرين خود را عصر روز گذشته (دوشنبه) در مركز جهاني پيگيري كرد.

رييس کمیته ملی المپيك كه براي بازدید از آخرین تمرین تیم ملی تکواندو قبل از حضور در تورنمنت بین‌المللی هلند در اردوي تيم ملي حضور داشت، اظهار داشت: تکواندو همانگونه که در بازیهای آسیایی اینچئون افتخار آفرید و در بازیهای المپیک جوانان نتایج درخشانی کسب کرد با توجه به افزایش 2 سهمیه در بخش مردان امیدواریم با کسب 4 سهمیه المپیک برزیل 4 مدال خوش‌رنگ را نيز بدست آوريم.

وی ادامه داد: در بحث مدیریتی نیز مدیریت فدراسیون تکواندو از لحاظ فنی، معرفتی و اخلاقی زبانزد خاص و عام است و حضور پولادگر در رأس این فدراسیون باعث افتخار ما است. خوشحالیم که یک ارتباط منطقی بین خودشان و مجموعه تکواندو به وجود آوردند و ما هیچ احساس نگرانی در فدراسیون تکواندو نداشته‌ایم همانگونه که ایشان با توجه به حضور در کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها دارند.

رييس کمیته المپیک ادامه داد: برنامه ما تا المپیک ریودوژانیرو این است که با هماهنگی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی از تمامی جهات از تیم ملی تکواندو حمایت انجام دهیم. ورزشکاران تیم ملی تکواندو پتانسیل بالایی دارند اما نباید فراموش کنیم نقش مربیان تیم ملی در بالا بردن توان فنی این ورزشکاران غیر قابل انکار است.

وی ادامه داد: هر زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد اولین کسی که نوک پیکان انتقادات به سمت آنها گرفته می‌شود مربیان هستند. مربیان تیم ملی تکواندو ما در دنیا تک و نمونه هستند و مجموعه عوامل ظرفیت بالای ورزشکاران و توان فنی مربیان باعث موفقیت تیم ملی تکواندو شده است.

رييس كميته ملي المپيك عنوان کرد: دو عامل تربیت روح و جسم از نکاتی است که مربیان ما در راه آماده‌سازی ورزشکاران در آن تأثیرگذار هستند و همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با ورزشکاران در خصوص مسائل روحی و اخلاقی اشاراتی داشتند این وظیفه مهم علاوه بر خود ورزشکاران بر عهده مربیان نیز هست.





کیومرث هاشمی در خاتمه عنوان کرد: تکواندو ایران در صورت کسب چهار سهمیه المپیک توانایی روی سکو رفتن در تمامی اوزان را دارد و ما وظیفه داریم همه جوره از این جوانان و کادر فنی تیم ملی حمایت کنیم ما قصد داریم در قالب بسته‌های حمایتی که به زودی در کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک تصریح می‌کنیم شرایطی را فراهم کنیم تا دیگر مربیان و ورزشکاران ما دغدغه نداشته باشند و با فراغ بال به دنبال موفقیت در المپیک باشند. رمز موفقیت ما در المپیک برزیل توجه به عوامل و نیازهای مربیان و ورزشکاران است.

همچنين رييس فدراسیون تکواندو در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی تکواندو اظهار داشت: بچه‌های ما در سه ماهه ابتدای سال 2015 میلادی بسیار پر کار و فعال کار خود را شروع کردند حضور در تورنمنت بین‌المللی هلند چهارمین رویدادی است که پس از مسابقات فجیره در امارات و جام فجر و باشگاه‌های آسیا در ایران ملی‌پوشان ما در آن شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم ملی‌پوشان ما در 5 ماه ابتدای سال 2015 میلادی 60 امتیاز ممکن از تورنمنت‌های بین‌المللی را که می‌توانند در طول یک سال کسب کنند بدست بیاورند در حال حاضر شرایط ما از لحاظ کسب امتیاز مناسب است و قصد داریم در رویداد مهم جهانی که اردیبهشت‌ در روسیه برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک بیشتری امتیاز ممکن را با 120 امتیاز برای کسب سهمیه دارد سهمیه‌های خود را تثبیت و خیال خود را راحت کنند.

سيد محمد پولادگر در خاتمه عنوان کرد: نگاه ویژه کمیته ملی المپیک نسبت به قهرمانان رشته‌های المپیکی باعث خواهد شد تا ما با خیال راحت برای مردم و کشورمان کسب افتخار کنیم.

در ادامه بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو از توجه ویژه رئیس کمیته ملی المپیک به تکواندو تشکر و قدردانی کرد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 19 اسفند 1393 - 08:42

کد:8788-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool