Farsi | English

     سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

درخشش تكواندوكاراني البرز بر سكوهاي 9 رويداد داخلي

یکی از شاخصه های مهم ورزش استان البرز در رقابتهاي داخلي سال جاري، درخشش تيم هاي تكواندو استان در 9 مسابقه كشوري بود.

به گزارش سایت تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان البرز؛محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو استان البرز با بيان اين مطلب افزود:

تکواندو این استان سالی پربار و موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت به صورتی که با نگاهی گذرا به عملکرد هیئت در سال جاری به جرات می توان گفت البرز یکی از بهترین سال های تکواندو خود را تجربه كرد.

وي بيان كرد: خوشبختانه امسال با تلاشی وافر، بهترین عناوين و مقام ها براي تکواندو استان رقم خورد که از آن جمله میتوان به كسب 165 مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات جهانی، آسیایی، کشوری و تورنمنت های بین المللی اشاره کرد.

رئيس هيئت تكواندو استان البرز يادآور شد: با توجه به حضور بیش از 15 هزار تکواندکار در استان البرز هر ساله و براساس تقویم اعلام شده از سوی فدراسیون تکواندو، در سطح استان 6 دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو برگزار مي شود که این امر در سال جاری نیز به مرحله اجرا رسيد، همچنين هيئت تكواندو استان، ميزباني دو دوره آزمون ارتقاء كمربند دان سه و چهار در سطح کشور و در دو بخش آقایان و بانوان را در سال جاري تجربه كرد.

محمد نوذری ادامه داد: از آنجاییکه برگزاری لیگ در هر استان زمینه ساز پیشرفت و محک بازیکنان است، لیگ های تكواندو البرز، در دو بخش بانوان و آقایان و در دو رده سنی خردسالان و نونهالان برگزار می شود که خوشبختانه امسال نیز با حضور چشمگیر 35 تیم در بخش پسران و 37 تیم در لیگ هاي کیوروگی و پومسه دختران، مسابقاتي پویا و جذاب را در هفدهمین سال برگزاری آن پشت سر گذاشتیم كه البته به گفته مسئولین سازمان لیگ هيئت تكواندو استان،‌ ليگ هاي فصل 92 نسبت به سال گذشته با افزایش بیست درصدی تعداد تیم ها برگزار شد که این امر نشان دهنده سطح بالای لیگ استان است.

رئيس هيئت تكواندو استان البرز تصريح كرد: يكي از موفقيت هاي به دست آمده در اين دوره از مسابقات، حضور نمایندگاني از استانهای قزوین و سمنان در لیگ استان (جام نگین البرز) بود.

وي بیان داشت: علاوه بر برگزاری مسابقات لیگ و با توجه به تعدد باشگاه ها در سطح استان و بنا به برنامه ریزی و ایجاد رقابتی سالم در بین باشگاه ها، در سال جاري دومین دوره رقابت های جام باشگاه های استان البرز در رده های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با حضور 58 تیم برگزار شد.

نوذري درباره برگزاري مسابقات آزاد در سطح استان بيان كرد: در سال جاري و در سطح استان بيش از 50 مسابقات آزاد، انتخابی و گراميداشت مناسبت هاي مختلف ملي و مذهبي در سطح استان برگزار شد.

محمد نوذری تصریح کرد: در نیمه اول سال جاري البرز میزبانی مسابقات قهرماني کشور پومسه بر عهده داشت که در پايان اين مسابقات استان البرز در بخش بانوان دو عنوان قهرمانی و سومی را از آن خویش کرد و در بخش آقایان نیز به کسب عنوان سومی رقابتها بسنده کرد.

وی در میان رویدادهای برگزار شده در سطح استان به برگزاری دو دوره مسابقات چند جانبه هان مادانگ و یک دوره رقابتهاي پومسه در بخش آقایان اشاره و ابراز امیدواری کرد تعداد برگزاری مسابقاتی از این قبيل افزایش یابد.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز افزود: علاوه بر برگزاری کلاس های هماهنگی داوران و مربیان در اوایل سال، دو دوره کلاس مربیگری و داوری تئوری و عملی (آقایان، بانوان) نیز در سطح استان برگزار شد که این امر باعث افزایش تعداد مربیان و داوران ثبت نام شده استان در سایت فدراسیون تکواندو گرديد، ضمن آنکه کلاس های آموزشی از قبیل هان مادانگ و حقوق ورزشی نیز براي تكواندوكاران استان برگزار شد که با استقبال مربیان و تکواندوکاران استان روبرو شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تکواندو در سطح کشور از رشد قابل توجه ای برخوردار است گفت: خوشبختانه سطح این ورزشي المپیکی در استانهای مختلف درهر سال رو به افزايش است و این امر باعث می شود تا کار نسبت به سال گذشته سخت تر شود اما استان البرز با وجود تکوندوکاراني با استعداد و بسترهای مناسب و با تکیه بر تجربه و تخصص و تعهد مربیانش حریفان بسیاری را پشت سر گذاشته است به صورتی که در ارزيابي اعلام شده از سوي فدراسيون تكواندو در سال 91، البرز موفق به احراز کسب رتبه دوم در بین هیئت های تكواندو استان هاي کشور شد.

نوذری ادامه داد: یکی از شاخصه های مهم البرز که این استان را در قیاس با سایر استانهاي كشور متمایز کرد و مایه مباهات ورزش استان شد، درخشش تيم هاي تكواندو استان البرز در 9 مسابقه كشوري بود، البرزیها امسال سالی رویایی را از این جهت پشت سر گذاشتند و مانوری بی نظیر بر روی خط تکواندو کشور دادند که امیدوارم در سال آتی نیز شاهد تکرار قهرمانی هاي تكواندوكاران اين استان در مسابقات داخلي و برون مرزي باشیم.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز ابراز داشت: امسال از بازیکنان صاحب نام البرزي از جمله هانیه اخلاقی (فنی ترین بازیکن مسابقات آسیایی نوجوانان)، رامین حسین قلی زاده، مهدی اسحاقی،هادی تیران ولی پور، کیمیا جهانی، فاطمه مصطفایی و کیمیا علیزاده در اردوی تیم ملی نوجوان و آتوسا فرهمند (قهرمان مسابقات جهانی اندونزی) به اردوي هاي تيم هاي دعوت شدند كه برخی از آنان در مسابقات برون مرزی صاحب عنوان شده اند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: از فعاليت هاي قابل توجه هيئت تكواندو استان، حضور 27 نفر از مربیان استان البرز در نخستين دوره کلاس مربیگری بین المللی تكواندو كه بهمن ماه سال جاري در تهران برگزار شد، است.

وی از حضور داوران استان در رقابتهای قهرمانی کشور، لیگ های کشوری، جام باشگاه های آسیا و مسابقات بین المللی فجر یاد کرد و گفت: البرز بیش از 200 داور فعال در استان را دارد که باتوجه به درجه توانمندی هایشان به رقابتهای مذکور دعوت شده اند.




محمد نوذری از حضور 27 تیم و شرکت 411 نفر از تكواندوكاران این استان در لیگ های کشور خبر داد و نتايج به دست آمده در اين رقابتها را بدين شرح خواند:

- کسب عنوان قهرمانی تیم پومسه هیئت تکواندواستان البرز (بانوان) برای چهارمین سال پیاپی در لیگ برتر و دسته یک و دو عنوان چهارمی

- کسب مقام نایب قهرمانی تیم سلحشوردر لیگ دسته یک نوجوانان پسر (جام آینده سازان المپیک)




- کسب مقام چهارمی تیم یاری در لیگ دسته یک نوجوانان پسر (جام آینده سازان المپیک)

- کسب مقام سومی تیم کردان در لیگ برتر نوجوانان پسر (جام آینده سازان المپیک)

- کسب مقام چهارمی تیم کردان در لیگ نونهالان پسر (جام شکوفه های تکواندو)

- کسب عنوان نائب قهرمانی تیم موکت البرز (سلحشور) در مسابقات بین المللی جام فجر




وی همچنین در پایان گفت: امیدوارم در سال آينده نیز با تدبیر و درایت رييس فدراسیون سالی پربار و سرشار از موفقیت برای تکواندو کشور رقم بخورد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 21 اسفند 1392 - 10:51

کد:4992-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

رقیه فعالی جمعه 23 اسفند 1392 | 12:24

بچه ها خسته نباشین به امید اینکه بتونیم این قهرمانی ها رو نگه داریم.


رضا ساعدی پنجشنبه 22 اسفند 1392 | 14:56

به امید موفقیت های بیشتر


مسعود عابدی پنجشنبه 22 اسفند 1392 | 14:50

استاد نوزری خسته نباشین


مهدی رستمی پنجشنبه 22 اسفند 1392 | 14:49

البرز نگین تکواندو ایران



 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool