Farsi | English

     شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

بازدید مسئولین هیئت تکواندو البرز از شهرستان نظرآباد

مسئولان هيئت تكواندو استان البرز به منظور ارزيابي عملكرد هيئت تكواندو شهرستان نظرآباد از اين هيئت بازديد كردند.

به گزارش سايت فدراسيون و به نقل از روابط عمومي هيئت تكواندو استان البرز؛

بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای ارزیابی عملكرد هیئت های تكواندو شهرستانها و شهرک های استان، محمد نوذری رئيس هيئت تكواندو استان،‌ مهدی مبارکی دبیر هیئت و زهرا افتخاری نائب رئیس بانوان هيئت تكواندو استان البرز، روز یکشنبه 20 بهمن ماه با حضور در هيئت تكواندو شهرستان نظرآباد از امكانات اين هيئت بازديد كردند.

در این دیدار که با حضور ریيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد، اعضای هیئت تکواندو و مربیان شهرستان نظرآباد برگزار شد، درخصوص عملکرد هیئت،‌ اقدامات صورت گرفته، مسائل و مشکلات موجود به صحبت و تبادل نظر پرداختند.

در ابتداي اين نشست،‌ محمد نوذری ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و قدردانی از مسئولین ورزش نظرآباد و هیئت تکواندو گفت: خوشبختانه ورزش تکواندو در این شهرستان رشد قابل توجه ای داشته است .

وی ادامه داد: در حال حاضر کسب مدال از سوی تکواندوکاران مرکز استان به اندازه مدال آوری شهرستانهای تابعه تازگی ندارد و این امر نشان دهنده اين موضوع است كه در شهرستانها نیز به اندازه کافی به اين رشته المپيكي توجه مي شود.

محمد نوذری در ادامه از انتصاب یکی از اعضاء هیئت به عنوان مسئول هماهنگی های شهرستان ها خبر داد و گفت: این موضوع باعث می شود تا هیئت استان ارتباط گسترده تر و عمبق تری با هیئت های تابعه داشته باشد و راحت تر و بهتر در جریان چگونگی عملکرد هیئت ها قرار گیرد.

رئیس هیئت تکواندو استان تصریح کرد: متاسفانه ورزش استان در مرحله بحرانی از لحاظ مالی به سر می برد و گذر از این مرحله سخت منوط بر همت تمامي مسئولان است.

نوذری بیان داشت: از آنجاییکه طبق گزارشات اعلام شده هیئت نظر آباد برنامه ریزی جامعی در رده های سني پایين تر دارد باید با ارائه راهکار و همت و تلاش مسئولین این منطقه در بخش نونهالان و خردسالان برنامه ریزی داشته باشیم و در رده هاي سني پایه کارهای اساسی و اصولی انجام دهیم.

وی در پایان گفت: سعی ما بر این است که تکواندو در شهرستان های تابع به یک نسبت گسترش یابد و افراد مستعد در این رشته نیز شناسایی شوند، در همین راستا هزینه ورودی تکواندوکاران این شهرستان جهت حضور در رقابتهای قهرمانی و انتخابی استان را به صورت نیم بها اعلام می کنیم تا شاهد ترقی و حضور بیشتر تکواندوکاران این منطقه باشیم.

در ادامه این دیدار کرمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد ضمن عرض خیر مقدم به مسئولین هیئت تکواندو استان گفت: ما حضور مسئولین این هیئت را به فال نیک می گیریم، مهم اینکه این حضور نشان دهنده اهمیت این ورزش برای مسئولین است.

وی ادامه داد: از آنجاییکه ورزش های رزمی همواره از استقبال و نظم خوبی برخوردار است خوشبختانه خیلی سریع در مناطق مختلف پیشرفت می کند، شهرستان نظرآباد نیز از این قائده مستثنی نبوده و در فاصله زمانی بیست ساله روز به روز شاهد افزایش تعداد باشگاه ها، مربیان و تکواندوکاران در این رشته بوده ایم.

کرمی افزود: ورزش تکواندو خصوصا در استان البرز حرف های زیادی برای گفتن دارد که این مهم به دیگر شهرستان های استان تعمیم داده شده است و با همت اعضاء تکواندو نظر آباد از لحاظ کمی و کیفی شرایط ویژه و فوق العاده پیدا کرده است .

وی با اشاره به مشکلات موجود در راه ورزش گفت: باشگاه های منطقه ما بسیار محروم هستند و از کمبود مربی رنج می بریم اما شاگردان بسیار و پر استعدادی در منطقه داریم.

ضمن آنکه در این جلسه جعفر رباط جزی مسئول هیئت تکواندو نظرآباد با ارائه گزارش عملکرد این هیئت گفت: امسال بنا به برنامه ریزیهای صورت گرفته دو تیم منتخب شهرستان در رده خردسالان و نونهالان در قسمت بانوان در لیگ استان شرکت کردند اما متاسفانه تیم پسران هیئت به مراحل ثبت نام و حضور در لیگ استان نرسید که بنا داریم در سال آتی تیمی در شان نام شهرستان روانه این رقابتها کنیم.

رباط جزی افزود: از انجاییکه هنرجویان شهرستان به دان و رده سنی مشخص رسیده اند میتوانیم در سال های آتی مربی به استان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با هیئت ساوجبلاغ در نظر داریم مسابقات شهرستانی را در رده های مختلف دختران و پسران برگزار کنیم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 23 بهمن 1392 - 15:04

کد:4731-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool