Farsi | English

     جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان:
حفظ عنوان هیئت برتر کار آسانی نیست

کرامت گفت: هیئت تکواندو استان به دلیل افزایش دامنه فعالیت و کسب موفقیت های متعدد، جزء هیئت های در حال توسعه استان شناخته شده است که برای حفظ این عنوان باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.

رضا كرامت رئيس هيئت تكواندو استان گلستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:

هيئت تكواندو گلستان در سنوات گذشته به خصوص در سال 1391 با برنامه ریزی دقیق و برگزاری برنامه های مختلف جزء هیئت های در حال توسعه استان و کشور شناخته شد که کسب عنوان پنجم در بين 48 هیئت ورزشي استان و رده دهم در بين 32 هیئت تكواندو استان های سراسر كشور در سال 1389 دلیل بارز این امر است.

وي درباره دلایل موفقیت هیئت تکواندوی استان خود بیان کرد: داشتن سرمايه هاي انساني متعدد از قبیل مربيان و داوران فعال و بين المللي با مدرک دان هفت و 100 مربي و داور در دو بخش بانوان وآقايان، باعث کسب موفقیت در عملکرد هیئت شد که به طور حتم با تلاش و همكاري صادقانه اهالي تكواندو استان، آينده روشنی را در پيش رو خواهيم داشت.

وی گفت: همدلي و همکاری در بين اعضاي هیئت تكواندو از عوامل موثر در به ثمر نشاندن تلاش مسئولان استانی است که برای کسب درجات بالاتر باید در مرحله نخست به فکر حفظ این امر باشیم.

كرامت در خصوص تاریخچه فعالیت تكواندو در استان گلستان بيان داشت: در سال 1360 تکواندو توسط استاد محمد علي ملكا از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به استان گلستان آورده شد و پس از آن فعالیت این رشته ورزشی در ابتدا در سپاه و بسيج استان راه اندازي و سپس توسط اساتيد ديگری همچون استاد اميد سقياني و استاد رزازان و .. در استان توسعه يافت.

وی یادآور شد: در سال 1376 و پس از مستقل شدن استان گلستان از مازندران به دلیل تقسیمات جغرافیایی، اقدامات گسترده ای در جهت ارتقاء دامنه فعالیت این رشته در استان صورت گرفت که نتیجه آن افزایش سطح آمادگی و فراهم آوردن شرایط حضور فعال تکواندوکاران گلستانی در تمامی رویدادهای داخلی در طول سال گردید و این امر موجب رشد و شكوفايي این رشته در استان شد.

وي در خصوص تعداد بيمه شدگان اين استان گفت: با توجه به تقسیم بندی فعالیت ورزش تكواندو استان در دو بخش حرفه ايي و همگاني، این رشته ورزشی در حال حاضر و بعد از فوتبال بیشترین درصد علاقه مندان و بیمه شدگان را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان بیان کرد: در حال حاضر حدود ده هزار تكواندوكار در سطح استان فعاليت دارند كه از این بین 3000 هوگوپوش به دلیل دارا بودن کمربند آبی به بالا، عضو بانک اطلاعاتی فدراسیون تکواندو کشور هستند.

کرامت درباره سطح فعاليت بانوان هوگوپوش اين استان یادآور شد: سطح فعاليت عمومي و فني تكواندوی بانوان با حضور هزارخواني به عنوان نائب رئيس این بخش هیئت استان، از سال 1390 تاکنون روند رو به رشدی را در پیش گرفته و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای ارتقاء سطح فعالیت این نفرات، بانوان تکواندوکار استان در تمامی رویدادهای داخلی حضوری فعال داشته که از جمله آن می توان به درخشش و مدال آوري آنان در مسابقات تكواندو در قسمت كيوروگي ،‌ پومسه و هان مادانگ اشاره کرد.

وی درباره حضور در ليگ هاي كشور و برگزاري مسابقات در سطح استان اظهارداشت: هیئت تكواندو استان همه ساله در ليگ هاي پومسه كشور و در دو بخش آقايان و بانوان و در تمامي رده هاي سني حضور داشته و نتایج قابل قبولی را به دست آورده است، همچنین در سال گذشته اساتید دان هفت استان (اميد سقياني و سيد احمد حسيني و به همراه من) در مسابقات ليگ برتر پومسه كشور که با حضور برترین پومسه روها برگزار شد، شرکت کرده و نتایج چشمگیری را به ارمغان آوردیم.

وی افزود: همچنین برای حضور در ليگ شكوفه هاي كشور در بخش نونهال دختر ، تیم بانوان استان راهی این دیدارها شد که در پایان نسرين دريايار با به نمایش گذاشتن فنون خود و بدون باخت، به مسابقات انتخابي تيم ملي براي اعزام به رقابتهای جهاني از سوي فدراسيون تكواندو دعوت شد.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان گفت: در سال 1390 براي نخستین مرتبه مسابقات ليگ كيوروگي در بخش آقايان و در دو رده سني خردسالان و نونهالان با حضور 15 تيم، درسطح استان برگزار شد که یکی از برنامه ریزی های هیئت برای گسترش دامنه فعالیت این رشته ورزشی سطح استان، برپایی این رقابتها در بخش بانوان است.

کرامت درباره نحوی اجرای طرح استعدادیابی در سطح استان تاکید کرد: هیئت تكواندو استان گلستان براساس تقويم ورزشی فدراسيون و برای حضور موفق در مسابقات پیش رو، چند دوره مسابقه انتخابی را در سطح استان به منظور استعدادیابی، ارزیابی و شناسایی چهره های برتر برگزار و پس از معرفی نفرات برگزیده، با برگزاری اردوی های آماده سازی در سطح تکواندوکاران استان، تیمی قدرتمند را راهی رقابتهای داخلی سال جاری خواهد کرد.

وی درباره برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای سال جاری در سطح استان گلستان بیان کرد: دركنار برگزاری مسابقات انتخابي، و طبق سنوات گذشته با همكاري با سایر نهادهاي استاني از جمله بسيج، سپاه، كانون فرهنگي ورزشي بسيج، كانون بسيج ورزشكاران و اداره آموزش پرورش و بنابر در مناسبتهاي مختلف، مسابقات متعددی را برگزار خواهیم کرد.

رييس هيئت تكواندو گلستان درباره دعوت شده استان به اردوهای تيم هاي ملي گفت: احسان اميني از قهرمانان با اخلاق و ارزشمند كشور و گلستان با به نمایش گذاشتن عملکردی قابل قبول و با شايستگي به اردوهاي تيم ملي براي حضور در مسابقات كيوروگي جهاني دعوت شد، همچنین فاطمه و احسان كلاسگياني براي شركت در مسابقات پومسه جهاني در قسمت محارم به مدت 35 روز در اردوی تیم ملی حضور داشتند.

وی بیان کرد: همچنین مسعود رزاقي از تكواندوكار فعال استان، در حال حاضر در اردوي تيم ملي كم شنوايان کشور به عنوان كاپيتان براي شرکت در مسابقات قهرماني جهان ( سنگاپور) حضور داشت.

کرامت درباره تعامل با اداره آموزش پرورش و ديگر نهادهاي مرتبط در سال جاری اضافه کرد: به دلیل نحوی فعالیت رشته تکواندو از سنین پایه، بخش زيادي از فعاليت هیئت تکواندو استان، در طول سال به اداره آموزش پرورش، دانشگاه و تربيت بدني بسيج منوط می شود و به همین منظور برگزاری چند دوره مسابقات این رشته ورزشی در سطح آموزشگاه های استان را جزء برنامه های کاری خود قرار داده ایم.

وی گفت: همچنين با همكاري بسيج و دانشگاه چند دوره کلاس های آموزشی را در این بخش و در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان درباره انتظارات خود از فدراسیون گفت: در طول سنوات گذشته هیئت گلستان مورد حمایت های چشمگیری از سوی مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است که این امر مهمترین دلیل پیشرفت های چشمگیر گذشته است. برگزاری مجامع سالانه استانی به حضور رئیس و دبیر فدراسیون بهترین موقعیت برای برطرف کردن نقاط ضعف و بهبود شرایط فعلی اشت.

کرامت بیان کرد: اختصاص سالن تکواندو به ورزشکاران استان یکی از مهمترین دلایل موفقیت در مسابقات آینده است که امیدوارم در سال جاری با حمایت های مسئولان فدراسیون و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد تحقق این امر باشیم.

رئیس هیئت تکواندو استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: بي شك یکی از مهمترین دلایل دست آوردهاي تكواندو در 15 سال گذشته همدلي و همكاري روساي هیئت های شهرستانها، اساتيد برجسته و اعضاي هیئت تكواندو استان است که امیدوارم در سال جاری نیز با پیگیری این روند شاهد دستیابی به تمامی اهداف مدنظر باشیم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 27 فروردين 1392 - 08:37

کد:1378-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool