Farsi | English

     جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی:
فرمایشات مقام معظم رهبری آینده ورزش کشور را روشن کرد

امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در بازدید از فدراسیون تکواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اذعان کرد: دیدار رهبری با جمعی از قهرمانان ورزشکار، باعث ایجاد روزنه ای جدید در روند برنامه ها و روشن شدن آینده ورزشی کشور شد.

وی با بیان این مطلب افزود:فدراسیون تکواندو یکی از مجموعه های پیشرو در بحث گسترش بعد همگانی و حرفه ای ورزش و قهرمان پروری در سطح کشور محسوب می شود که این امر نشان از تلاش بی وقفه فدراسیون و مسئولان به این رشته ورزشی دارد .
فراهم آوردن امکانات مدرن و راه اندازی مرکز جهانی تکواندو در زیر مجموعه این فدراسیون، باعث حرکت رو به رشد این رشته ورزشی برای درخشش بیشتر در افق های جهانی محسوب می شود.




امیدوار رضایی در ادامه بیان داشت: تکواندوی ایران در سالهای اخیر با تلاش بی وفقه و درخشش بر سکوهای مسابقات معتبر برون مرزی و بین المللی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان بر بام آسیا و جهان نشان داد که به عنوان یکی از برترین رشته های ورزشی همواره شایسته استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات کشور است و بسیار خوشحالم که تاکنون چنین بستری برای قهرمانان هوگوپوش کشورمان فراهم شد که البته برای دستیابی به تمامی اهداف باید به دنبال ارتقاء امکانات این رشته باشیم.

این مقام مسئول در خصوص حضور تیم های خارجی در مرکز جهانی تکواندو و تاثیر آن در امر معرفی فرهنگ اصیل ایرانی به دیگر کشورهای سطح جهان اظهار داشت: ورزشکاران قهرمان کشورمان با درخشش در میادین مختلف برون مرزی و ایستادن بر سکوهای برتر آسیا و جهان، توانایی و شایستگی ایرانی ها را برای تصاحب برترین عناوین به جهانیان به اثبات می رسانند، فدراسیون تکواندو با راه اندازی مرکز جهانی این رشته در ایران و میزبانی مسابقات مهم از جمله رویدادهای بین المللی جام فجر، امکان معرفی هرچه بیشتر فرهنگ و تمدن ایرانی را به ورزشکاران دیگر کشورها فراهم کرده است.

رضایی در خصوص امکانات فراهم شده جهت حضور تیم های خارجی در ایران و استفاده از امکانات تعبیه شده در مرکز جهانی تکواندو تصریح کرد: این امکانات، ورزشکاران آنها را علاوه بر کسب عناوین قهرمانی در مسابقات، به فکر استفاده از امکانات و دانش به روز این رشته ورزشی در ایران وا می دارد که تبدیل شدن تکواندوی کشورمان به عنوان یکی از قدرت های برتر این رشته ورزشی در سطح قاره آسیا رادر پی دارد که این همانند کسب سکوهای نخست رویدادهای معتبر بین المللی ارزش دارد.

این نماینده مجلس در خصوص راه اندازی مرکز علمی-کاربردی تکواندو و ارتقا سطح علمی این رشته ورزشی به صورت تخصصی افزود: لازمه پیشرفت در هر زمینه ای نیازمند ارتقاء سطح علمی آن با استفاده از دانش تخصصی است که درغیر این صورت پیشرفت صورت گرفته تداومی نخواهد داشت، ارتقاء سطح دانش مربیان تکواندو و راه اندازی مرکز علمی- کاربردی آموزش مربیگری این رشته ورزشی در راستای ایجاد بحث نخبه پروری به صورت تخصصی، یکی از مهمترین دستآوردها و اقدامات مسئولان فدراسیون بوده که با برنامه ریزی های دقیق و صحیح به بار نشست و با دریافت جواز جذب دانشجو در دوره کارشناسی تثبیت شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز علمی – کاربردی تکواندو توانایی جذب دانشجو در مقاطع بالاتر تحصیلات تکمیلی را دارد، گفت: تکواندو به عنوان یکی از رشته های ورزشی در حال توسعه در کشور محسوب می شود که این امر باید زمینه ساز افزایش تلاش مسئولان فدراسیون برای دریافت جواز جذب دانشجو در رده های بالاتر مقاطع تحصیلی شود.



معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در خصوص سخنان مقام معظم رهبری، درباره رسانه ها، ورزش و ورزش بانوان و تدابیر مجلس برای تحقق توصیه های آیت الله خامنه ای بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری فرازهای زیادی داشت ، در فرازی از آن ایشان مجلس، قانون گذاران و سیاست گذاران مقرارت ورزشی را خطاب قرار دادند که مجلس به عنوان راس مثلث ذکر شده در بیانات مقام معظم رهبری، طبیعتاً باید نسبت به قوانین موجود بازنگری داشته باشد و در طرح جامع ورزش، نگاه علمی و حقوقی به ورزش را نسبت به گذشته جدی تر بگیرد که خوشبختانه بحث رسیدگی به این موضوع در مجلس آغاز شده است.

رضایی گفت: معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی، با بررسی کلیه قوانین و مقرارت اتخاذ شده بر ورزش در صد سال گذشته توسط کارگروه تخصصی، در پی رفع نقاط ضعف این حوزه است که به طور حتم حاصل آن ایجاد قوانینی جدید بر پایه علمی و نیازهای روز ورزش کشور است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در قسمت دیگر از سخنان خود، رسانه ها و مسئولین ورزشی و ورزشکاران را مورد توجه قرار دادند که در این زمینه نیز مجلس با نگاه حمایتی و نظارتی خود به فرازهای مقام معظم رهبری، با همکاری فراکسیون ورزش و معاونت قوانین خود، زمینه های بهبود ورزش کشور را در ابعاد اخلاق حرفه ای، ورزشی و مسائل فرهنگی را فراهم خواهد کرد.

رضایی درپایان بازدید چند ساعته خود از مجموعه امکانات فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو ورزش غریبه ای که از کره به کشور ما آمد بود و علیرغم مشکلات و موانع سد راه خود، بسیار زود برای ایرانیان آشنا شد.
وی ادامه داد :برخلاف کشتی که به عنوان یک رشته ورزشی اصیل ایرانی که متاسفانه آنطورکه باید مورد حمایت قرار نگرفت، خوشبختانه تکواندو در سنوات گذشته با افزایش دامنه عملکرد خود در سطح کشور و آسیا به عنوان دومین مهد این رشته ورزشی در قاره کهن معرفی شد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 5 فروردين 1392 - 08:38

کد:1254-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool