Farsi | English

     پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

مربی بدنساز تیم ملی اعزامی به "آروبا":
سطح آمادگي تكواندو كاران رضايت بخش است

در آستانه اعزام ملي پوشان كشورمان به شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني 2012 تکواندو "آروبا" مربي بدنساز تيم ملي از شرايط آمادگي هوگوپوشان ابراز رضايت كرد.
محمد علي بسحاق مربي بدنساز تیم ملی اعزامی به مسابقات جام جهانی تکواندو "آروبا" در گفتگو با وب سايت فدراسيون تكواندو با بیان این مطلب افزود:
با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و به منظور حضور موفق در رقابتهای جام جهانی تکواندو "آروبا"، طي دو ماه گذشته تمرينات مستمر و فشرده اي در قالب اردوهاي آماده سازی ملی پوشان برگزار شد و با توجه به آخرين تست هاي آمادگي جسماني صورت گرفته، تكواندو كاران هم اکنون در آمادگي بدني مطلوب به سر می برند که تا زمان اعزام و آغاز مسابقات و با پیگیری روند آماده سازی ملی پوشان، سطح آمادگی هوگوپوشان کشورمان به مرز صد در صد خواهد رسید.
وي افزود : با توجه به بعد مسافت تا مکان برگزاری رقابتهای جام جهانی و حفظ شرايط فيزيولوژيكي تکواندو کاران وآشنایی با شرایط جوی و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف، بنا بر تصمیم مسئولان يك هفته زودتر از زمان برگزاري رقابتها عازم "آروبا" خواهيم شد و با پیگیری مجدد تمرينات در "سانتا كروز" امیدوارم تکواندو کاران در مصاف با قدرت های برتر جهان مشكلي نداشته باشند.
بسحاق در خصوص وضعيت مصدومان تيم ملي كشورمان اظهار داشت: خوشبختانه مسعود حجي زواره ، فرزاد عبدالهي و كوروش رجلي که دچار مصدومیت جزئی شده بودند، هم اکنون در شرايط مطلوبي از نظر روحی و فیزیکی به سر مي برند و به طور حتم با پیگیری مجدد تمرينات خود در كنار ديگر ملي پوشان ، تا زمان برگزاري مسابقات به وضعيت ايده آل خواهند رسيد .
مربي بدنساز تیم ملی كشورمان در خصوص تغييرات به وجود آمده در نحوه برگزاري مسابقات اظهار داشت: از سوي فدراسيون جهاني تكواندو براي نخستين بار در نحوه برگزاري مسابقات تغييراتي صورت گرفته تا مبارزات با هيجان و جذابيت بيشتري برگزار گردد كه معتقدم اين تغييرات در ارتقا رشته تكواندو در ميان ديگر رشته رزمي بسيار موثر خواهد بود.
وي افزود : در اين دوره به طور حتم شاهد برگزاری متفاوت ترين نوع مسابقات خواهيم بود، مبارزاتي كه در نوع خود بسيار چشمگیر تر نسبت به دوره های گذشته هستند اما باید به این امر را نیز مدنظر داشت كه با توجه به برگزاری اين مسابقات به صورت تيمي و عدم حق اعتراض به قضاوت داور، جاي هيج اشتباهي برای تکواندو کاران نيست.
بسحاق درادامه یاد آور شد: اميدوارم در این دوره از مسابقات، تكواندو كاران كشورمان با تمركز كافي و استفاده از تمام توان خود به مصاف حريفان بروند تا بازهم شاهد کسب عنوان قهرمانی این رقابتها از سوی هوگوپوشان کشورمان باشیم.
گفتنی است: آخرین مرحله از اردوي آماده سازی تکواندو کاران ملي پوش كشورمان براي حضور در شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني "آروبا" عصر امروز سه شنبه 23‌آبان ماه به پایان خواهد رسید و بامداد پنچ شنبه 25 آبان ماه هوگوپوشان راهي این کشور مي شوند.
(يوسف كرمي، عليرضا نصر آزادي، كوروش رجلي، بهزاد ايلخاني، مهران عسگري، وحيد عيسي بيگلو، روح الله طالبي، مسعودحجي زواره، فرزاد عبدالهي و جلال خدامي) به عنوان ملی پوش و فريبرز عسگري به عنوان سرمربي ، علي محمد بسحاق به عنوان مربی بدنساز ومهدي بي باك به عنوان مربی ترکیب تیم ملی کشورمان را برای حضور در این رقابتها تشکیل می دهند.
شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني 2012 تکواندو از تاریخ 2 لغايت 5 آذر ماه و حضور 16 تيم برتر جهان با قوانین جدید و تنها در یک وزن در آروبا برگزار مي شود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 23 آبان 1391 - 13:45

کد:51-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool