Farsi | English

     شنبه 14 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

سرمربي تيم ملي تكواندو:
با اندیشه قهرمانی روی شیاپجانک می رویم

فریبرز عسگري سرمربي تيم ملي تكواندو كشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:

به منظور حضور در شانزدهمين دوره مسابقات جام جهاني تکواندو که آذرماه سال جاری به میزبانی کشور "آروبا" واقع در آمریکایی جنوبی و در شهر "سانتا كروز" برگزار می شود، آخرین مراحل اردوهاي آماده سازی تیم ملی کشورمان از اواخر شهريور ماه در خانه تكواندو با حضور برترین هوگوپوشان سطح کشور در حال برگزاری است که خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و فشرده و همچنین استفاده صحیح از فرصت باقی مانده، تکواندو کاران ملی پوش کشورمان با بالاترین سطح آمادگی از لحاظ فیزیکی و روحی در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طبق اعلام فدراسیون جهانی تکواندو این دوره از رقابتهای جام جهانی تنها در وزن ( 68 تا 80- ) کیلوگرم، برگزار خواهد شد.

وي در ادامه افزود: خوشبختانه با اقدامات و حمایت های مسئولان فدراسیون، هم اکنون ملي پوشان كشورمان از انگيزه بالاي براي حضور در اين مسابقات برخوردارند و براي کسب مقام و مدال و همچنین درخشش بر سکوی های برتر جهان، با بالاترین توان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

عسگري در خصوص تغييرات صورت گرفته از سوی فدراسیون جهانی تکواندو در نحوه برگزاري مسابقات جام جهاني اظهار داشت: بنا بر تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی (WTF) ، براي نخستين بار در مسابقات جام جهاني هوگوپوشان تیم های شرکت کننده با سیستمی جدید به مصاف رقیبان خود خواهند رفت که براساس این مقررات، تکواندوکاران هر تيم در دو راند 5 دقيقه اي با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت كه در 5 دقيقه اول پنج هوگوپوش با حريفان مقابل خود به مدت يك دقيقه به مبارزه خواهد پرداخت.

وي افزود: بعد از آن و طی زمان يك دقيقه استراحت در نظر گرفته شده، در راند دوم تكواندوكاران با صلاحديد كادر فني تيم به مصاف نفر به نفر حريفان خود مي روند، در اين زمان سرمربي تيم با استفاده از پرچم مي تواند ورزشكار خود را تعويض كند و تكواندو كاری جدید مبارزه را ادامه خواهد داد که البته اين امر منوط به اين مسئله خواهد بود كه هر ورزشكار حداقل سه بار اجراي تكنيك داشته باشد.

عسگري درباره نحوه امتیازدهی به تیم های شرکت کننده در مسابقات طبق قوانین جدید (WTF) اظهار داشت : در اين نحوه برگزاری مسابقات به منظور معرفی تیم برتر، سقف امتياز در نظر گرفته شده است که براین اساس هر تيمي كه زودتر به امتياز 50 دست یابد پيروز ميدان خواهد شد و هر تيمي كه 30 امتياز فاصله نسبت به تیم های برتر داشته باشد به عنوان برنده معرفي دیدار معرفی خواهد شد.

وي درباره فواید برگزاری مسابقات جام جهانی به این روش یادآور شد: برگزاري مسابقات با این روند باعث افزایش جذابيت دیدارها خواهد شد و به طور حتم با اجرای این مقررات باید شاهد مسابقات جذاب و پر هيجان تری نسبت به دوره هاي گذشته باشیم.

سرمربي تيم ملي تکواندو كشورمان درباره تاثیرات این روند در اجرای مسابقات تاکید کرد: به منظور کسب نتایج بهتر در روند اجرای مسابقات، فدراسيون جهاني تکواندو در سال های گذشته به دنبال راهکاری جديد براي جذابتر شدن و کسب نتایج مد نظر خود و تیم های شرکت کننده بوده که به طور حتم اين تغييرات مي توانند به اجرای مبارزات با چشمگیر از سوی هوگوپوشان کمک کند، البته در حال حاضر تنها مشکل اجرای این طرح نداشتن حق اعتراض به نحوی داوري است .

عسگري در خصوص سطح برگزاري رقابتهای جام جهانی تکواندو گفت : حضور 16 تيم برتر و قدرتمند تکواندو جهان از جمله؛ ( كره جنوبي، تركيه، مكزيك، چين و اردن) در اين مسابقات به طور حتم در كيفيت مبارزات موثر خواهد بود، با توجه به اینکه نتایج به دست آمده در این رقابتها در رنکینگ هوگوپوشان شرکت کننده موثر است، ملی پوشان کشورمان باید با تمام قدرت به مصاف رقیبان خود بروند.

وي درباره برنامه ریزی صورت گرفته برای ادامه تمرینات تا فاصله زمانی باقی مانده برای اعزام به آروبا بیان کرد: آخرين مرحله اردوي آماده سازی تكواندو كاران كشورمان روز سه شنبه 23 آبان ماه به پايان مي رسد وبا توجه به اختلاف زمانی 12 ساعته بین تهران و "سانتاکروز" و همچنین شرایط آب و هوایی کشور میزبان، مسئولان فدراسیون در نظر گرفتند که برای هماهنگی با این گونه مسائل، ملی پوشان چند روز زودتر در مقر برگزاری مسابقات مستقر شوند.

گفتنی است : مسابقات جام جهانی تکواندو از روز جمعه سوم آذرماه به مدت 3 روز در "سانتاکروز" برگزار خواهد شد که (يوسف كرمي، عليرضا نصر آزادي، كوروش رجلي، بهزاد ايلخاني، مهران عسگري، وحيد عيسي بيگلو، روح الله طالبي، مسعودحجي زواره، فرزاد عبدالهي و جلال خدامي) به عنوان ملی پوش و فريبرز عسگري به عنوان سرمربي ، مهدي بي باك به عنوان مربي وعلي محمد بسحاق به عنوان مربي بدنساز ترکیب تیم ملی کشورمان را برای حضور در این رقابتها تشکیل می دهند.

همچنین سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون ،غلامحسن ذوالقدر به عنوان سرپرست تيم و شهرام اربابي، داور بين المللي كشورمان در اين مسابقات نیز حضور خواهند داشت.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 22 آبان 1391 - 16:20

کد:17-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool