Farsi | English

     يكشنبه 8 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو؛
هوگوپوشان در اندیشه اهتزاز پرچم ایران

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو از دوم آذرماه با قوانین جدید و تنها در یک وزن به میزبانی کشور آروبا برگزار می‌شود.

به گزارش وب سایت فدراسیون تکواندو:

شانزدهمین دوره مسابقات جام جهانی 2012 تکواندو از دوم الی پنجم آذرماه و با حضور 16 تیم برتر جهان با قوانین جدید و تنها در یک وزن (68 - تا 81-) به میزبانی کشور "آروبا" واقع در آمریکای جنوبی و در شهر "سانتاکروز" برگزار می‌شود.

تیم ملی تکواندو کشورمان با ترکیب (يوسف كرمي، عليرضا نصر آزادي، بهزاد ايلخاني، مهران عسگري، وحيد عيسي بيگلو، روح الله طالبي، مسعودحجي زواره، فرزاد عبدالهي و جلال خدامي) به عنوان ملی پوش و (فريبرز عسگري به عنوان سرمربي ، علي محمد بسحاق مربی بدنساز ، مهدي بي باك مربی و حسن ذوالقدری به عنوان سرپرست) در این دوره از مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

زمان ورود و ثبت نام تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات از سوی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF)، از روز دوشنبه 29 آبان الی چهارشنبه یکم آذرماه اعلام شده است.

جلسه توجيهي داوران بين المللي این دوره از مسابقات ساعت 9 صبح امروز سه شنبه سی ام آبان ماه به وقت محلی برگزار می شود.

همچنین ساعت 9 الی 13 به وقت محلی روز چهارشنبه یکم آذرماه نشست شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو با مسئولان برگزاري و سرپرستان تیم های شرکت کننده برگزار می شود و ادامه برنامه این روز مراسم قرعه كشي این دوره از رقابتها نیز ساعت 14 الی 16 به وقت سانتاکروز در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

براساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو مراسم وزن کشی هوگوپوشان شرکت کننده در این دوره از مسابقات نیز ساعت 15 الی 17 روز پنج شنبه دوم آذرماه به وقت محلی در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو با برگزاری مراسم افتتاحیه در ساعت 18 به وقت محلی به صورت رسمی از روز پنج شنبه دوم آذرماه آغاز خواهد شد و فينال این رقابتها و همچنین مراسم اهدای جوایز نیز روز یکشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 15 الی 17 به وقت آروبا خواهد بود.

همزمان با برگزاری این رقابتها، اجلاس شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) ساعت 17 روز چهارشنبه یکم آذرماه در "سانتاکروز" برگزار می‌شود که سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان به عنوان عضو این شورا در این نشست حضور خواهد داشت.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان درباره سطح آمادگی تیم ملی و نحوه اجرای تمرینات در مکان برگزاری مسابقات گفت: براساس برنامه زمان بندی کادر فنی ، تمرينات هوگوپوشان به صورت روزانه در دو نوبت صبح و عصر در سالنی که از سوي مسولان برگزاري در اختیارمان قرار گرفته ، با نشاط و انگیزه بالایي برگزار مي گردد، خوشبختانه آمادگی ملی پوشان از لحاظ فیزیکی با شرایط آب و هوایی و اختلاف ساعت بین تهران و سانتاکروز به حد مطلوب رسیده است و هوگوپوشان كشورمان براي روياروي با حريفان خود لحظه شماري مي كنند.

عسگری درباره وضعیت مصدومان تیم ملی اظهار داشت:با پیگیری صحیح و مستمر تمرینات ، هوگوپوشان مصدم نیز از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی به سر می برند که امیدورام تا زمان آغاز مسابقات به آمادگی صددرصد دست یابند.

محمد علي بسحاق مربي بدنساز تیم ملی اعزامی به مسابقات آروبا نیز درباره اجرای تمینات آماده سازی قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی و به منظور حضور موفق در رقابتهای جام جهانی تکواندو "آروبا"، طي دو ماه گذشته تمرينات مستمر و فشرده اي در قالب اردوهاي آماده سازی ملی پوشان برگزار شد و با توجه به آخرين تست هاي آمادگي جسماني صورت گرفته، تكواندو كاران هم اکنون در آمادگي بدني مطلوب به سر می برند.

بسحاق در خصوص وضعيت مصدومان تيم ملي كشورمان اظهار داشت: خوشبختانه مسعود حجي زواره و فرزاد عبدالهي که دچار مصدومیت جزئی شده بودند، هم اکنون در شرايط مطلوبي از نظر روحی و فیزیکی به سر مي برند و به طور حتم با پیگیری مجدد تمرينات خود در كنار ديگر ملي پوشان ، تا زمان برگزاري مسابقات به وضعيت ايده آل خواهند رسيد .

مسعود حجی زواره ای ملی پوش تکواندوکار کشورمان با اشاره به حضور 4 ماهه اش در اردوهای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی تکواندو گفت:

تمریناتمان را مطابق قوانین جدید پیگیری کرده ایم و از آمادگی کامل برای حضور دراین رقابتها برخورداریم .
وی با اشاره به برگزاری این رقابتها طبق قوانین جدید بیان کرد : در مسابقات جهانی روسیه هم با قوانین جدید به مصاف دیگر هوگوپوشان رفتیم و با توجه به این امر آشنایی کامل با برگزاری مسابقات با این قوانین داریم و به طور حتم مشکلی از لحاظ فنی در این دوره از مسابقات نخواهیم داشت.

روح الله طالبی دیگر نماینده تیم ملی تکواندو کشورمان در رقابتهای آروبا، درباره مقررات جدید فدراسیون جهانی تکواندو در برگزاری مسابقات جام جهانی بیان کرد: با اجرای این مقررات تغییرات محدودی در روند اجرای مبارزات گروهی اعمال شده که کسب نتیجه در این دوره از مسابقات، در گرو اجرای مسابقه ای قابل قبول از همه نفرات است و اگر هوگوپوشی کوچکترین اشتباهی داشته باشه به طور حتم در نتیجه کل تیم تاثیر گذاشت خواهد بود.

وی درباره زمان درنظر گرفته شده برای برگزاری این مسابقات با روش جدید تصریح کرد: طبق این قوانین، زمان در نظر گرفته شده برای مسابقات کاهش یافته که به طور حتم این امر به نفع ما هوگوپوشان کشورمان خواهد بود و امکان استفاده از ضربات پا را برای اعضای تیم ملی بیشتر خواهد کرد.

بهزاد ايلخاني دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در سال 2012 درباره سطح برگزاری مسابقات جام جهانی آوربا بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی اكثر كشورهای شرکت کننده در این دوره از رقابتها به خصوص هوگوپوشان اروپايي، در شانزدهمین دوره مسابقات جام جهاني کار سختی را پیش رو داریم.

وی بیان کرد: تلاش اعضای تیم ملی و كادر فني باعث شده است تا آمادگی کامل راهی این دوره ازمسابقات شوند که امیدوارم با توجه به برنامه ریزی دقیق مسئولان کادر فنی، نتایج دوره گذشته این مسابقات را تکرار و به مقامی درشان تکواندوی ایران دست یابیم.


وحيد عيسي بيگلو تكواندوكار جوان كشورمان كه با كسب عناوين مختلف بين المللي شايستگي هاي خود را به اثبات رساند و براي نخستين بار بر روی شیاپچانگ جام جهانی به مصاف رقیبان خود می رود، افزود: با توجه به نخستین حضورم در مسابقات جام جهاني، در نظر دارم که با به نمایش گذاشتن مبارزه ای جذاب و چشمگیر جوابگوی اعتماد مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی باشم.

بيگلو در خصوص تغييرات برگزاري مسابقات جام جهاني بيان داشت: تکواندوکاران كره اي ها با توجه به اینکه مهمترین رقیب هوگوپوشان کشورمان محسوب می شوند، همواره به دنبال ارائه راهكاري جديد برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات در این رشته ورزشی هستند تا با اعمال آنها بتوانند عناوین قهرماني را در ميادين مختلف بين المللي كسب كنند، اما خوشبختانه با استفاده از دانش روز این رشته ورزشی در سطح کشور، هوگو پوشان ایرانی در فرصت زمانی کمتری خود را با اين شرايط وقف داده و با پیگیری تمرينات فشرده می توانند به طور كامل خود را با قوانين جديد فدراسیون جهانی تکواندو هماهنگ كنند.

وي افزود: با این شرایط و با توجه به برنامه ریزی های مسئولان تیم، هوگوپوشان کشورمان تمام تلاش را خواهند کرد تا با درخشش در این دوره از مسابقات جام جهانی، همچنان از عنوان قهرماني تکواندو ایران در این رقابتها دفاع کنند و شایستگی تکواندوکاران کشور را در تصاحب سکوهای نخست جهان به تمام ورزشکاران این رشته به خصوص مدعيان قهرماني ثابت كنند.

علیرضا نصرآزادانی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که توانست مدال طلای مسابقات آسیایی در سال 2012 به گردن آویزد، با اشاره به حضور تیم های قدرتمندی از (آسیا ، اروپا، آفریقا و آمریکا ) و همچنین هوگوپوشان کشورهایی چون (کره، روسیه، فرانسه و اسپانیا) در شانزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی آروبا افزود : تکواندو کاران این کشورها در دوره های قبل رقبای خوبی برای ایران بودند و این نفرات امسال هم رو در روی ما قرار می گیرند.

عضو تیم ملی تکواندو دلایل روحیه ی مناسب تیم را کسب مقام قهرمانی جهان در2 سال متوالی و5 دوره نایب قهرمانی عنوان کرد و افزود: از نظر روحی در شرایط کاملا مناسبی به سر می بریم که امیدواریم با رویارویی با قهرمانان جهان همانند گذشته افتخار آفرینی کنیم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:27

کد:151-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool