Farsi | English

     جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

اکبرابادی :
مقام معظم رهبری ،نقشه راه ورزش بانوان را تبیین فرمودند

معاون ورزش بانوان و توسعه ورزش همگانی، بیانات رهبری درجمع نمایندگان جامعه ورزش را پاسخی روشن به تمامی شبهات مربوط به حضور ورزش بانوان در عرصه های قهرمانی و میادین بین المللی دانست و گفت : مقام معظم رهبری با بیانات امیدبخش خود نقشه راه ورزش بانوان را تبیین فرمودند .

مرضیه اکبر آبادی در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از حضور فعال زنان در عرصه های مختلف ورزشی اظهارداشت :در بازی های المپیک و پارالمپیک سال 2012 شاهد حضور زنان محجبه کشورمان با کسب 16 سهمیه در عرصه های قهرمانی بودیم که این نشان از توانمندی و ظرفیتهای بالقوه ای است که در بخش بانوان وجود داشته و تاکنون ورزش کشور از آن محروم بوده است .

وی تاکید کرد: بانوان ورزشکار متعهد به نظام و ارزش های انقلاب همواره تلاش کرده اند با بهره گیری از آموزه های اسلامی،ضمن استفاده از دستاوردهای نوین دانش بشری در زمینه ورزش، از آن وسیله ای برای بالندگی در سطح ملی و فراملی استفاده کرده و ارائه دهنده شعائر دینی و اخلاقی در میادین بزرگ بین المللی باشند .

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی افزود : در حوزه برنامه ریزی مسوولان ورزش تلاش کرده اند ضمن پاسخگویی و مسوولیت پذیری در قبال مطالبات جامعه ، عالی ترین سطح امید به زندگی همراه با کیفیت بخشی و ارتقاء سطح سلامت روانی ، جسمانی و اجتماعی را فراهم سازند . در این راستا در سال های اخیر به موضوع ورزش بانوان توجه ویژه ای صورت گرفته و باعث شده تا جمع کثیری از بانوان به ورزش علاقمند شوند.

وی به برنامه های توسعه ای ورزش در حوزه قهرمانی اشاره کرد و گفت: ضمن برنامه ریزی لازم جهت حضور گسترده زنان در فعالیتهای مختلف ورزش همگانی که یکی از رویکردهای بنیادین ورزش کشور است ، در سال های اخیر در سایه حمایتهای همه جانبه مسوولان، زمینه های حضور زنان در عرصه های بین المللی ورزش نیز فراهم شده که دراین خصوص البته دل نگرانی و ابهاماتی وجود داشت که خوشبختانه مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به آن پاسخ فرمودند.

اکبرابادی افزود: امروز با قدرت می توانم بگویم جامعه ورزش بانوان ایران دارای توانمندیهای زیادی است که حضور موفق بانوان محجبه ایران در عرصه رقابت های مختلف بین المللی ، تاثیر بسزایی بر ورزشکاران مسلمان و غیر مسلمان حاضر در رقابتها مگذاشته است .قطعا با ادامه حضور زنان محجبه ایرانی در رویدادهای مهم جهانی، این اثر گذاری دوچندان خواهد شد .

وی تاکید کرد‌: حضور زنان ورزشکار کشورمان با حجاب کامل اسلامی این فرصت را برای بانوان ورزشکار جهان فراهم کرده که نوع پوشش خود را انتخاب نموده و با حفظ ارزشهای وجودی زن در یکی از مهمترین عرصه های فعالیتهای اجتماعی که همانا مسابقات ورزشی است ، حضوری گسترده تری داشته باشند .

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود : آنچه اکنون در وزارت ورزش و جوانان به ویژه حوزه بانوان صورت گرفته، پایبندی به اصل ولایت است و ما باید بتوانیم از فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری بعنوان فصل الخطاب در برنامه های توسعه ای حوزه زنان بهره بگیریم تا انشاءالله در افتخارآفرینی ها ی ورزشی ، زنان کشورمان همچنان غرورآفرین ظاهر شده و ÷یام آور افتخار باشند.

وی گفت: آنچه مقام معظم رهبری در خصوص چگونگی حضور زنان مسلمان در رقابتهای بین المللی بیان داشتند، در واقع پاسخی صریح به دغدغه های مسوولان و برنامه ریزان ورزش کشور بود که عموما در خصوص حضور زنان در میادین بین المللی مطرح می شد .

مرضیه اکبرآبادی تاکید کرد: فرمایشات معظم له صریح وشفاف بود و از خداوند می خواهم که لیاقت آنرا داشته باشم تا بتوانم منویات ایشان را در عرصه ورزش بانوان به اجرا بگذارم .

تاريخ  ارسال:سه شنبه 22 اسفند 1391 - 13:06

کد:1195-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool