Farsi | English

     پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

در نشست نواب رییس بانوان و با اشاره به سال پربار 91 اکبرآبادی:
کیفیت لیگ بانوان مهمتر از کمیت آن است



مرضیه اکبر آبادی سال 91 را برای ورزش بانوان پربار خواند و گفت: با برنامه ریزی درست و منظم و استفاده از چارچوب های مشخص، می توانیم در سال جدید بهتر از گذشته افتخار آفرینی کنیم.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون ورزش همگانی و امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در نشست نواب رییس بانوان فدراسیون های ورزشی با اشاره به موفقیت های کسب شده سال 91 در حوزه ورزش بانوان تصریح کرد: شاخصه این عملکرد را می توان حضور بانوان ورزشکار ایرانی در رقابت های المپیک 2012 لندن عنوان کرد.

وی افزود: علاوه بر حضور موفق و بی نظیر در المپیک، فرصت حضور 16 بانوی ورزشکار در رقابت های رسمی بین المللی و کسب مقام از سوی آن ها فراهم شد که این یکی دیگر از افتخارات ما به شمار می رود.

اکبرآبادی گفت: ما درهدف گذاری سال 91 کسب مقام را پیش بینی نکرده بودیم و صرفا کسب جایگاه در بین برترین ها هدف ما بوده و خواهد بود ،بنابراین اساس کار ما حضور در میادین بین المللی است و گام بعدی نشان دادن جایگاه ورزش بانوان ایران در رقابت های رسمی .

وی توجه به حوزه استعدادیابی ورزش بانوان را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: نباید همکاری با حوزه های استعدادیابی بخش بانوان در استان ها را نادیده گرفت و باید متناسب با ساختارو رشته مورد نظر، با حوزه استعدادیابی آن ها ارتباط برقرار کرده و شاخص های ارزیابی خود برای تامین نیروی انسانی تیم های ملی را مشخص کنید.

معاون ورزش همگانی و امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با حضور بانوان در رقابت های برون مرزی گفت: برای اغلب رشته های رسمی امکان حضور در رقابت های بین المللی را فراهم کرده ایم .

وی افزود: اعضای تیم های ملی رشته های پایه، حضوری مشخص در عرصه های بین المللی ندارند اما با تلاش های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم با طراحی پوششی که مناسب با تمامی موازین شرعی و عرفی جامعه ایرانی است در بعضی از این رشته ها مانند نجات غریق و ژیمناستیک حضور یابیم.

مرضیه اکبرآبادی در خصوص ورزش همگانی درحوزه بانوان تصریح کرد: در فدراسیون ها برای بخش همگانی برنامه ای جامع و کامل ریخته نشده است اما باید برای سال جدید با برنامه ریزی مشخص در این حوزه فعالیت کرده و ورزش را میان تمامی بانوان سرزمین خود گسترش دهیم تا بتوانیم نتیجه واقعی را کسب نماییم.

وی در ارتباط با تهیه تقویم ورزشی فدراسیون ها در حوزه بانوان اعلام کرد: روش جاری و متداول نمی تواند نیاز جامعه ورزش بانوان را تامین کند و دقت در برنامه ریزی و بهره گیری از برنامه های مناسب ،نقش ما در آینده را مشخص خواهد کرد، در این راستا توجه به تقویمی مناسب با توجه به شرایط موجود و نه ایده ال می توند ما را در این امر یاری رساند.

معاون ورزش همگانی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان حفظ موفقیت را بالاتر از کسب آن عنوان کرد و افزود: حفظ جایگاه ورزشی و کسب مقام ها و عناوین مختلف جهانی به مراتب سخت تر از امکان عضویت در آن مجامع است، پس باید در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی برگزاری لیگی پویا را در داشتن تیم های ملی خوب و قوی موثر دانست و افزود: افت بازی های لیگ بسیار حائز اهمیت است و صدمه آن را در تیم های ملی خواهیم دید. این که چند استان به صورت متوالی در لیگ شرکت کنند دلیل بر برپایی لیگ موفق و پویا نیست و باید به کیفیت آن بیشتر از کمیت توجه کرد.

مرضیه اکبر آبادی در ادامه این نشست به یکی از مهم ترین دستاوردهای سال91 برای ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: تست سلامت بانوان ورزشکار یکی از موضوعات حیاتی بود که با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای سلامت بانوان انجام شد.

وی ادامه داد: از اول فروردین ماه سال 92 تمامی بانوان ورزشکاری که در لیگ و رقابت های بالاتر از لیگ شرکت می کنند باید تست سلامت داده باشند و اگر موردی خلاف این امر درهر یک از تیم ها مشاهده شود آن تیم از حضور در رقابت ها محروم خواهد شد.

معاون وزیر در بخش همگانی و امور بانوان بحث نقل و انتقالات سال 91 را مهم خواند و افزود: ما آیین نامه مدون و ملی را در زمینه نقل و انتقالات بانوان ورزشکار در فدراسیون ها نداریم اما در نظر داریم برای سال جدید آیین نامه ملی مختص بانوان را تنظیم کنیم و تا تهیه آن باید از آیین نامه داخلی استفاده کرد.

مرضیه اکبرآبادی در پایان یکی از چالش ها و معضلات جامعه ورزش بانوان را باشگاه ها عنوان و تصریح کرد: یکی از گلایه های ما این است که چرا باشگاه ها در حوزه بانوان فعالیت ویژه ای صورت نمی دهند؟ همه ما باید بر این بخش نظارت بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: برنامه ریزی برای بانوان مناسب با فرهنگ هرمنطقه را نباید از یاد برد به خصوص در حوزه آمادگی جسمانی که امروزه دغدغه اکثر بانوان است و با نظارت دقیق باید بحث داروهای غیر مجاز را پیگیری کرده و نشستی در این رابطه با باشگاه داران برگزار شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 20 اسفند 1391 - 12:10

کد:1179-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool