Farsi | English

     پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

رئیس سازمان لیگ تکواندو:
معرفی پدیده و افزایش تعداد تیم ها دست آورد لیگ های 91 بود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: افزایش آمار تیم های شرکت کننده، معرفی پدید ه های جدید و پوشش مطلوب خبری و تصویری، دست آورد برگزاری هرچه بهتر رقابتهای لیگ باشگاهی سال 91 بود.

محمد كرمي رئيس سازمان ليگ فدراسيون تكواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسيون با بيان اين مطلب افزود:
لیگ کارخانه بازیکن سازی است به طوریکه امسال شاهد حضور پدیده هایی مانند مهدی خدابخشی از تیم ناجا و بهنام اسبقی از تیم شهرداری ورامین بودیم که با بیشترین مبارزه و بدون باخت به ترتیب با 130 و 114 امتیاز ، در کنار علیرضا نصر آزادانی از تیم دانشگاه آزاد با 184 امتیاز رده های نخست لیگ برتر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در سال جاری صدا و سیما و رسانه ها پابه پای مسئولین برگزاری مسابقات نسبت به پوشش خبری و تصویری این رویدادها حضوری فعال داشته که این امر باعث معرفی بیشتر این رشته ورزشی و جذب علاقه مندان متعددی برای آموزش و یادگیری آن شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تصریح کرد: مراسم اختتاميه يازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر تكواندو و هجدهمين دوره مسابقات جام نقش جهان همزمان با برگزاري ديدارهاي هفته پاياني این مسابقات و با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، فدراسيون،مدیرعاملان باشگاه ها، مربیان، سرپرستان و هوگوپوشان تیم های شرکت کننده در این رویدادها، روز جمعه هجدهم اسفند در خانه تكواندو برگزار مي شود.

وي بیان کرد: با توجه به برگزاری رقابتهای لیگ خلیج فارس و نقش جهان تحت عنوان یادواره شهیدان "محمد قورچانی" و "حسن تهرانی مقدم" و در راستاي ارج نهادن به جايگاه رفيع وگراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامی،‌ در مراسم اختتامیه مسابقات از خانواده این دو شهيد گرانقدر قدردانی و تقدیر می شود.

كرمي در خصوص سطح برگزاری مسابقات لیگ باشگاه های تکواندو سال جاری بیان داشت: به رغم مشکلات مالی پیش روی فدراسیون، خوشبختانه تمامی لیگ های تکواندو سال 91 در بهترین شرایط و با حضور گسترده تیم های شرکت کننده برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در سال جاری رقابتهای لیگ تکواندو در چهار رده سنی (نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) برگزار شد که خوشبختانه این مسابقات با رشد قابل توجه اي روبرو بود و در تمامی هفته های مسابقات شاهد اجرای دیدارهای بسيار زيبا و نزديك از هوگوپوشان تيم هاي شرکت کننده در اين مسابقات بوديم.




وي درباره پیشرفت های صورت گرفته در این دوره از رقابتهای لیگ تکواندو یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات با رشد 22 پله ای همراه بود به طوریکه در سال جاری تیم های حاضر در این مسابقات از 95 به 117 تيم در سه رده سني و در دو بخش آقايان و بانوان افزایش یافت.

كرمي درباره برگزاری رقابتهای لیگ جام خلیج فارس بيان کرد: لیگ برتر تکواندو با قدمت یازده ساله، به عنوان یکی از قدیمی ترین مسابقات لیگ باشگاهی رشته های ورزشی در سطح کشور محسوب می شود، در این دوره از مسابقات هوگوپوشان 7 تیم برتر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که رقابتهای نزدیک به هم تکواندوکاران، منجر به شناخت پديده هاي جدیدی در این رشته شد.

رئيس سازمان ليگ فدراسیون در خصوص برنامه ریزی هاي صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ تکواندو باشگاهی سال آينده افزود: با توجه به پیگیری دیدارهای هفته پایانی رقابتهاي ليگ برتر و دسته يك سال جاری در اواخر هفته و پس از برگزاری مراسم وزن كشي این دیدارها، جلسه ای روز پنج شنبه هفدهم اسفند با حضور مسئولان و مدیران کمیته های فدراسیون، سرپرستان و مربيان تيم هاي شرکت کننده در سالن کنفرانس خانه تکواندو برگزار و در آن در خصوص آيين نامه سازمان ليگ، بررسي رقابتهای سال 91 و راهكارهاي پيشنهادي براي رفع نواقص بحث و تبادل نظر خواهد شد تا دیدارهای سال آینده به بهترین شکل برگزار شود.

وي درباره دلایل برگزاری این جلسه تاکید کرد: یکی از دلایل برپایی جلسه هماهنگی هرچه بهتر برگزاری رقابتهای فصل آینده در سال جاری، برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت بخش های تاثیر گذار در روند اجرای خوب مسابقات و جذب حامیان مالی بیشتر خواهد بود.




كرمي در خصوص صعود دو تیم نخست رقابتهای لیگ دسته يك به جمع تیم های حاضر در دیدارهای لیگ برتر سال آینده اظهار داشت: براساس آيين نامه سازمان ليگ فدراسیون، دو تيم صدرنشين دیدارهای ليگ دسته يك با کسب جواز حضور در رقابتهای ليگ برتر به جمع هفت تيم حاضر در این دیدارها می پیوندند و درصورت درخواست دیگر تیم های ليگ نقش جهان، جواز صعود به رقابتهای دسته برتر را به چهار تیم صدر جدول لیگ دسته یک خواهیم داد.

رييس سازمان ليگ فدراسیون در خصوص عملكرد داوران در این دوره از رقابتهاي ليگ باشگاهی تکواندو اظهار داشت: با توجه به اقدام خوب مسئولان کمیته داوران فدراسیون مبنی بر انتخاب برترین نفرات به منظور قضاوت در این مسابقات، خوشبختانه شاهد برگزاری یکی از بهترین دوره های مسابقات این رشته ورزشی از لحاظ کم نقص بودن عملکرد داوران بودیم.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 15 اسفند 1391 - 11:04

کد:1124-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool