Farsi | English

     يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

سردار خلیلی:
45 درصد از نیروهای مسلح تکواندو کار هستند

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور گفت: در سطح نیروهای مسلح حدود 45 درصد از آنها در رشته تکواندو فعالیت دارند.
به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛

سردار علی خلیلی با اشاره به اینکه هر فرد نظامی برای ارتقا و دریافت رتبه باید در یکی از رشته های ورزشی فعالیت داشته باشد، افزود: هیئت تکواندوی نیروهای مسلح نسبت به سایر رشته ها به لحاظ فراوانی و توان اعضا جایگاه خوبی دارد.

وی با شرح اینکه هیئتهای ورزشی نیروهای مسلح در سطح کشور در سلسله مراتب فرماندهی کل قوا هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح یک تربیت بدنی دارد که در آن هیئتهای ورزشی فعالیت دارند و در واقع این هیئتها ورزشی در همه مراتب اعم از برنامه های سالانه و برون مرزی تحت امر مقام معظم رهبری هستند و در اعزام تیمها برای حضور در مسابقات برون مرزی به 9 رشته اجازه خروج داده می شود که تکواندو یکی از این رشته هاست.

خلیلی با کاربردی خواندن رشته تکواندو تصریح کرد: ساختار هیئتهای ورزشی نیروهای مسلح شامل، ارتش، سپاه، ناجا، و سازمان قضایی نیروهای مسلح است که باید برای آن برنامه ریزی کنند.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور یادآور شد: برنامه کاری هیئتها پس از تهیه به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال می شود. در طول سال به طور تقریبی شش تا 9 ماه در سال رقابتهای بین سازمانها برگزار می شود، برترینهای آنان مشخص می شود سپس رقابتها بین نیروهای مسلح انجام می شود تا قهرمان نهایی تعیین شود.

به گفته خلیلی، در سال جاری سپاه قهرمان مسابقات نیروهای مسلح کشور شد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال برنامه های آموزشی در بخش داوری و مربیان را برای اعضا داریم، گفت: همچنین برای سایر اعضای خارج از تحت پرچم همچون فرزندان و خانواده های نیروهای مسلح نیز در دو بخش خواهران و برادران به طور مرتب مسابقاتی را برنامه ریزی و برگزار می کنیم.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور افزود: در مسابقات برون مرزی تا سال 2010 ما نائب قهرمان جهان بودیم، اما از آن به بعد دو سال متوالی قهرمان جهان شدیم. سال گذشته در برزیل و با سرمربیگری آقای زوار از میان 50 کشور توانستیم قهرمان جهان شویم، فنی ترین و بهترین سرمربی از تیم ایران انتخاب شد.

خلیلی اظهار داشت: در این مسابقات تیم تکواندوی نیروهای مسلح کشورمان توانست در تمامی هشت وزن مدال آوری کند که دو طلا، دو نقره و سه برنز حاصل این تلاشها بود.

وی تصریح کرد: به رغم دشوار بودن رقابتهای المپیک نیروهای مسلح که در آن نظامیان جهان قدرت نمایی می کنند ما توانستیم قاطعانه قهرمان جهان شویم. امسال نیز در ویتنام از میان 37 کشور قهرمان جهان شدیم.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه مسابقات المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می شود گفت: مسابقات المپیک 2015 نیروهای مسلح در کره برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توضیحی در خصوص مسابقات سیزم افزود: در مسابقات سیزم (مسابقات ارتشهای جهان) 180 کشور عضویت دارند که ایران نیز پنج سال است که در آن عضویت دارد و وضعیت خوبی نیز دراین سیزم داریم.

خلیلی با اشاره به در پیش رو داشتن مسابقات سیزم به میزبانی آمریکا(تگزاس) اظهار کرد: رفتن به آمریکا شرایط خاص خود را دارد، به همین دلیل در صورت صلاح دید و صدور مجوز از سوی مقام معظم رهبری به این مسابقات می رویم که در زمان حاضر نیز این مسئله از سوی وزارت امور خارجه و به دستور رهبری تحت بررسی است، به طور قطع اعزام به آمریکا شرایط سخت تری دارد.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: تنها هیئت ورزشی در سطح نیروهای مسلح هستیم که سه قهرمانی را در کارنامه خود داریم، در زمان حاضر در کورس قهرمانی قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم همچنان به کسب قهرمانی در سطح جهانی ادامه بدهیم.

وی همچنین یادآور شد: در مسابقات برون مرزی از بسیج ویژه استفاده می کنیم اما از سال گذشته ابلاغیه ای صادر شد که اگر تیمی بخواهد به مسابقات اعزام شود باید 60 درصد ورزشکارانش پایور باشند.

حضور 150 تکواندو کار در مسابقات جام اقتدار خلیج فارس در آبادان

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور در خصوص فلسفه برگزاری این مسابقات گفت: در سال 86 در تجاوز نیروهای انگلیسی به نیروهای ما در خلیج همیشه فارس در حالی که بیگانگان متجاوز مسلح بودند، سربازان جان بر کف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دست خالی آنها را دستگیر کرده و به دام انداختند.

سردار خلیلی افزود: از همان تاریخ به پاس رشادتهای این عزیزان، مسابقات جام اقتدار خلیج فارس را بنا نهادیم تا ضمن نشان دادن قدرت جوانان برومند خود، خون شهدا را نیز پاس بداریم.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 150 تکواندوکار از 16 استان در هشت وزن با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: مسابقات جام اقتدار خلیج فارس از قوانین ستاد کل تبعیت نمی کند بلکه به شکل آزاد است و سقفی برای سازمانها قائل نشدیم اما در این دوره به دلیل مشکل خوابگاه محدودیت حضور برای شرکت کنندگان وجود داشت.

وی استقبال از این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: آبادان به دلیل میزبانی می تواند با هر توانی که دارد وارد میدان مسابقه شود.


مسئول هیئت تکواندوی نیروهای مسلح کشور یادآرو شد: مردم آبادان مردمی با صفا و با محبت هستند، اما انتظار دیگری که داشتیم و برآورده نشد آن است که صرف نظر از تلاشهای فردی مسئولان ورزشی شهر، سایر مسئولان نیز پای کار می آمدند و ما را همراهی می کردند که این اتفاق نیفتاد.

سردار خلیلی گفت: توان بسیار خوبی در خوزستان وجود دارد که باید با تلاش و جدیت آن را احیا کرد، اما متاسفانه مسئولان به خوبی به وظایف خود عمل نمی کنند.

به گفته وی، نفرات اول و دوم این دوره از مسابقات در اردوی تیم برای حضور در مسابقات سیزم حضور می یابند.

منبع:مهر

تاريخ  ارسال:سه شنبه 1 اسفند 1391 - 18:14

کد:1005-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool