جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

کمرانی: از نتیجه راضی نیستم چرا که دنبال سکوی قهرمانی آسیا بودیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی تکواندو زنان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می‌دانستیم قرار است کجا برویم و در چه میدانی حضور داشته باشیم. واقعا در این چند وقت و در اردوها نیز تلاش کردیم بچه‌ها را از لحاظ فنی ارتقا بدهیم و این ارتقا فنی را نیز می‌توانستیم در بازی بچه‌ها مشاهده کنیم اما شاید بگویم بدشانسی یا اینکه هنوز زمان آن نرسیده بود، نتوانستیم روی سکوی تیمی برویم.

وی تاکید کرد: اگر یکی از مدال‌های برنز ما تبدیل به طلا شده بود به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود و این آن چیزی بود که ما توقع آن را داشتیم و منتظر بودیم حتما روی سکو برویم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. از عملکرد برخی بازیکنان در این مسابقات راضی بودم اما از نتیجه هنوز هم می‌گویم راضی نیستم چراکه ما دنبال سکوی مسابقات قهرمانی آسیا بودیم. شاید با یک اتفاق خوب این مهم نیز رقم بوده بود و از حالا نیز برای بازی‌های آسیایی جاکارتا عزم خود را جزم و بیشتر تمرین خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو زنان عنوان کرد: بازخوردی که از مسابقات و عملکرد بچه‌ها داشتم می‌تواند به من برای برنامه‌ریزی جدید و اعزام تیم بازی‌های آسیایی کمک کند. سعی خواهیم کرد روی بازیکنانی برای حضور در جاکارتا مانور بدهیم که در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و توانستند خود را در ثابت کنند.

کمرانی با تمجید از زهرا پوراسماعیل، خاطر نشان کرد: پور اسماعیلی یکی از بازیکنانی بود که خود را در این مسابقات اثبات کرد و در اولین حضور خود در حالی که بسیار جوان است نخستین مدال خود را نیز کسب کرد. امیدوارم پوراسماعیل در جاکارتا نیز بتواند عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد. من به توانایی‌های او ایمان دارم و خیلی وقت است که این موضوع را نیز به او گوشزد می‌کنم اما با وجودی که در رده نونهالان نیز با او کار کرده بود ولی طول کشید تا به من اعتماد کند. قطعا پوراسماعیل کم‌کم جواب استعداد ذاتی خود را دریافت خواهد کرد اما به شرطی که اعتماد کند و تمرینات بیشتری نیز داشته باشد.

وی افزود: ناهید کیانی نیز می‌توانست در این مسابقات به راحتی مدال طلا کسب کند و کیمیا علیزاده نیز بارها خود را ثابت کرده است. ملیکا میرحسینی نیز عملکرد خوبی داشت اما هنوز به آن باور نرسیده است و شاید عدم رسیدگی به آسیب دیدگی قدیمی‌اش نیز باعث شد به مدال دست پیدا نکند. امیدوارم همه این‌ اتفاقات تجربیاتی برای ما شده باشد تا در جاکارتا مدال‌های خوبی را کسب کنیم. پیش از حضور در ویتنام نیز گفته بودم با 70 درصد آمادگی در مسابقات حاضر خواهیم شد و بچه‌ها نیز در اوج آمادگی خود قرار نداشتند.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: امکان اینکه در 2 ماه بازیکنان را به اوج آمادگی برسانم وجود نداشت و این در حالی است که بازی‌های آسیایی را نیز در پیش داریم. تلاش خواهیم کرد برنامه آمادگی جسمانی بازیکنان را در راستای بازی‌های آسیایی ادامه بدهم و در کنار آن از بازخوردهای این مسابقات نیز برای بهتر شدن شرایط بچه‌ها بهره ببریم.

کمرانی در خصوص رقبای ما و اینکه آنها با ترکیب اصلی در این مسابقات حاضر شده بودند، گفت: تیم‌های اصلی که کره‌جنوبی و چین بودند. در کنار آن در آسیا نمی‌توانم هیچ حریفی را دست کم گرفت و تیم‌های تایلند، چین تایپه و ویتنام همیشه حرف برای گفتن داشتند و در رنکینگ نیز بالاترین جایگاه را داشتند. شاید در تیم‌های دیگر غیر از چین و کره‌جنوبی تک مهره‌های خوبی حضور داشته باشند اما این دو تیم واقعا سرمایه‌گذاری بیشتری داشتند.

وی در پایان گفت: شاید در اروپا تک‌مهره‌هایی حضور داشته باشند اما حریفان قهرمانی آسیا حریفان جدی برای ما محسوب می‌شوند و خوشحالم بچه‌ها در این مسابقات توانستند حریفان خود را محک بزنند و متوجه باشند از نظر فنی چیزی کم ندارند و فقط باید شجاعت را چاشنی کار و خودباوری خود را بیشتر کنند تا بتوانیم مثل چین و کره‌جنوبی نفرات المپیکی داشته و مانند کیمیا موفق به کسب مدال در المپیک شویم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 09:48

تعداد بازديد: 297

کد:78555-1403







  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:
 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool