شنبه 29 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



     

عبداللهی: روز مراسم تجلیل حس کردم دوباره قهرمان جهان شده‌ام



شناسه خبر: 102930   چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 12:17

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی تکواندو گفت: دو روز پیش فدراسیون تکواندو مراسم تجلیل و خداحافظی خوبی برای من گرفت، بعد از مراسم خداحافظی هادی ساعی این بهترین مراسمی بود که من دیده بودم و حس می‌کردم که دوباره قهرمان جهان شدم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت‌های هفته پایانی و مراسم اختتامیه لیگ برتر تکواندو روز دوشنبه - 15 بهمنماه در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جام خلیج فارس ربیس فدراسیون تکواندو از فرزاد عبداللهی قهرمان تیم ملی تکواندوی کشورمان تجلیل به عمل آورد و در این مراسم عبداللهی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

در ادامه گفت‌وگوی عبدالهی را با خبرگزاری فارس را می‌خوانید:

- طی چند روز گذشته مراسم تجلیل از شما در فدراسیون تکواندو برگزار شد، گویا رسماً از دنیای قهرمانی خداحافظی کردید.

بله، مدتی بود که تصمیم داشتم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم، گرفتن چنین تصمیمی انصافا کار سختی بود اما سرانجام به این نتیجه رسیدم که از دنیای قهرمانی برای همیشه خداحافظی کنم و در عرصه جدید مربیگری فعالیتم را جدی‌تر کنم.


- پس با این حساب فعالیت شما در عرصه مربیگری دیگر جدی شد؟

بله من سال گذشته سرمربی تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر نوجوانان بودم و علی‌رغم اینکه بازیکنان جوانی را در ترکیب داشتیم نتایج خوبی را کسب کردیم. ضمن اینکه یک سال هم تجربه مربیگری در عرصه لیگ برتر بزرگسالان را دارم. به هر حال در طول سال‌هایی که به عنوان بازیکن در ترکیب تیم ملی بودم از مربیان بزرگی مثل فلاحی راد، مهماندوست، مقانلو، عسکری، افلاکی، بی‌باک، کرمی و دیگر مربیان بزرگ تجربیات زیادی را کسب کردم. سعی می‌کنم در عرصه جدید که می خواهم فعالیت کنم تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار دهم؛ ضمن اینکه من در لیگ برتر بزرگسالان کنار تیم کوروش به عنوان مربی فعالیت کردم و با این تیم نیز نتایج خوبی را کسب کردیم. البته شرایط اقتصادی خیلی خوب نیست و اسپانسرها نیز به سختی در لیگ‌های تکواندو سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگر فضای اقتصادی بهتر شود، اسپانسرها هم جذب لیگ برتر می‌شوند و قطعا می‌توانیم در تمام لیگ‌های ورزشی شور و هیجان زیادی را شاهد باشیم.

- مراسم تجلیل و خداحافظی شما چطور بود؟

دو روز پیش فدراسیون تکواندو مراسم تجلیل و خداحافظی خوبی برای من گرفت، بعد از مراسم خداحافظی هادی ساعی این بهترین مراسمی بود که من دیده بودم و خوشحالم از این اتفاق که برای من رخ داد. از تمام دوستان مثل بهزاد خداداد و دیگر نفرات که در این چند روز نسبت به من ابراز محبت کردند تشکر می‌کنم. روز مراسم تجلیل حس می‌کردم که دوباره قهرمان جهان شدم و این حس خوبی بود که به من دست داد.

- وارد عرصه سینما هم شده‌اید، بازی در فیلم سینمایی "سونامی" اینطور به خانواده تکواندو القا می‌کند که پا در عرصه جدیدی گذاشته‌اید؟ آیا تصمیم دارید مثل هادی ساعی در عرصه سینما هم فعالیت کنید؟

اخیرا در یک فیلم سینمایی به نام سونامی ایفا نقش کرده‌ام. صدرعاملی تهیه کننده این فیلم سینمایی بود که برای دیده شدن این فیلم خیلی تلاش کرد. بنده نقش مربی بهرام رادان را در این فیلم سینمایی دارم. رادان نقش تکواندوکاری را بازی می‌کند که سال 2012 در المپیک لندن حضور پیدا کرده و در طول مسابقات مربی به او اعلام می‌کند که از ایران گفته‌اند باید مقابل حریف خود شکست بخورد و این اتفاق برای این تکواندوکار رخ می‌دهد و این اتفاق باعث می‌شود تا را دان وارد دنیای دیگری در عرصه ورزش شود. پیشنهاد می‌کنم حتما همه دوستان این فیلم سینمایی را تماشا کنند.

- آیا از نقشی که در این فیلم سینمایی ایفا کردی، استقبال شده یا خیر؟

پس از اینکه تعدادی از دوستانم این فیلم سینمایی را تماشا کردند به شوخی در فضای مجازی خبرهایی را منتشر کردند، مبنی براینکه خداحافظی عبدالهی از تکواندو و سلام او به عرصه سینما و تلویزیون(با خنده) اما این موضوع نظر لطف همه دوستان من است. چرا که اولویت من فعالیت در عرصه تکواندو و دنیای مربیگری است. البته اگر پیشنهادهای دیگری برای فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون باشد قطعا از آن استقبال خواهم کرد، چون این استعداد را در خودم میبینم که بتوانم در این عرصه نیز موفق باشم به هر حال اگر شرایط مهیا شود خیلی دوست دارم که وارد عرصه سینما و تلویزیون شوم.

- و صحبت پایانی شما...

از کوروش رجلی هم تشکر می‌کنم که من را به کارگردان این فیلم سینمایی معرفی کرد. در هر صورت من سرباز کشورمان هستم و هر جایی که نیاز باشد آ‌ماده خدمت هستم. تمام تلاشم این است که مربی تیم ملی تکواندو شوم و امیدوارم به هدفم برسم.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 12:17

تعداد بازديد: 850

کد:102930-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool