سه شنبه 10 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

شایسته‎ترین برای قهرمانی بودیم؛
خانلرخانی: شهرداری ورامین از غفلت رقبا برای قهرمانی بهره برد



شناسه خبر: 75854   جمعه 25 اسفند 1396 - 09:52

سرمربی تیم شهرداری ورامین با اشاره به قهرمانی تیمش در لیگ تکواندو تاکید کرد که این عنوان با بهره بردن از غفلت رقبا و بخصوص دانشگاه آزاد، بعد از یک سال وقفه به دست آمد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قهرمانی تیم شهرداری ورامین در رقابت های باشگاهی تکواندو گفت: قهرمانی دلچسبی بود، دقیقه ۹۰ و روز آخر با تساوی دانشگاه آزاد برابر پاس قوامین، توانستیم دو بازی آخر خود را قاطیعت به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را کسب کنیم. ما منتظر لغزش دانشگاه آزاد بودیم و این اتفاق هم در هفته پایانی رقم خورد.

وی با اشاره به شرایط کلی تیم شهرداری ورامین در این فصل از رقابت ها یادآور شد: شرایط مالی ما در سال ۹۶ اجازه نمی داد ملی پوش جذب کنیم. البته تیم جوان و در عین حال با انگیزه و یکدستی داشتیم که خدا را شکر تا روز آخر جنگیدیم و توانستیم حق خود را گرفته و ثابت کنیم که شایسته این عنوان هستیم.

بهترین مربی لیگ برتر در سال 96 در خصوص قهرمانی با یک تیم جوان و بدون حضور ملی پوشان گفت:در تیم ما از بین ملی پوشان تنها ابوالفضل یعقوبی حضور داشت که او هم تنها دو بازی انجام داد و هر دو را هم باخت. من خودم علاقمند به میدان دادن به جوانان هستم و بر همین اساس هم تیم خود را با جوانان با آتیه بستیم که همین جوانان در برابر بزرگان تکواندو نمایش خوبی داشتند و به امید خدا همین راه را نیز ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین ادامه داد: دانشگاه آزاد هم تیم قدرتمند و ریشه داری بود و باید خسته نباشید عرض کنم خدمت کادر فنی و مجموعه این تیم که نماینده ایران در جام جهانی و گرنداسلم بودند و به همین دلیل هم فشار زیادی تحمل کردند.

خانلرخانی به دیگر تیم های این فصل از رقابت های باشگاهی تکواندو هم اشاره کرد و گفت: استقبال تیم ها باعث شد در سال ۹۶، لیگ در سطح فنی بالایی برگزار شود. در تمام تیم ها بازیکنان جوان زیادی را داشتیم که مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. حتی فنی ترین بازیکن لیگ، یک جوان 17 - 16 ساله شد که در بین بزرگان تکواندو کشور دست به کار بزرگی زد و این نشاندهنده پویایی لیگ است و باید به این جوانان بها داده و بدانیم که پشتوانه خوبی برای تیم های ملی داریم.




سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین به سطج فنی مسابقات هم اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی خوب بود. شاید به جرات بتوان گفت که در چند سال اخیر، شاهد برگزاری یکی از بهترین دوره های لیگ بودیم. تیم هایی چون کن، پاس، یاسین پیش رو تیم های خوبی در این دوره بودند. ضمن اینکه تیم های پائین جدول هم دست و پا بسته نبودند. حضور تمام تیم ها تا روز آخر، از نکات مثبت دیگری بود که لیگ ۹۶ را متمایز کرده بود.

خانلرخانی در پایان گفت: از فدراسیون تکواندو تشکر می کنم که شرایط را برای حضور تیم های بیشتر مهیا کرد. ازمدیریت باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری ورامین، شهردار ورزش دوست ورامین، اعضای شورای شهر، همکارانم در کادر فنی و تک تک اعضای تیم که با بهترین عملکرد باعث شدند تا ما عنوان قهرمانی را کسب کنیم نیز تشکر می کنم و به امید خدا سال آینده بازهم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.



تاريخ  ارسال:جمعه 25 اسفند 1396 - 09:52

تعداد بازديد: 339

کد:75854-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool