دوشنبه 30 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

قنبری: قهرمانی زودهنگام تیم مقاومت با همدلی بدست آمد



شناسه خبر: 73644   شنبه 5 اسفند 1396 - 12:04

سرمربی تیم قهرمان «جام نقش جهان» گفت: تیم باشگاه مقاومت برای هفتمین بار توانست عنوان قهرمانی لیگ دسته یک بزرگسالان را در فاصله دو هفته باقی‌مانده به پایان لیگ و بدون باخت بدست آورد و قطعا کسب این مهم حاصل همدلی تیم است.


علی اشرف قنبری سرمربی تیم باشگاه مقاومت که هدایت این تیم را در قدیمی‌ترین لیگ تکواندو برعهده دارد در خصوص قهرمانی این تیم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: روز گذشته (جمعه – 4 اسفندماه) هوگوپوشان توانمند تیم برای هفتمین‌بار توانستند بدون باخت عنوان قهرمانی در لیگ را به نام مقاومت ثبت نمایند؛ این مهم در حالی حاصل شد که کسب این عنوان در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ مسجل شده بود و قطعا قهرمانی پیش زودهنگام شیرینی خاصی به همراه دارد.

وی افزود: عوامل بسیاری در کسب این موفقیت تاثیرگذار بود اما از مهمترین آنها می‌توان به تجربه کادرفنی، همدلی اعضای تیم و برنامه ریزی که برای تکرار عنوان قهرمانی انجام داده بودیم، اشاره کرد.

سرمربی توانمند تیم باشگاه مقاومت با اشاره به مبارزات این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: حضور تیم‌های قدرتمندی در لیگ را شاهد بودیم و مبارزات نیز با جذابیت خاصی همراه بود. همچنین برای نخستین بار در این لیگ از کلاه الکترونیکی استفاده شد که با رضایتمندی بالای تیم‌ها همراه بود و هم امر قضاوت برای داوران راحت‌تر بود هم مربیان بدون دغدغه اینکه امتیازی از دست برود هدایت بازیکن را انجام می‌دادند.

قنبری تصریح کرد: با توجه به قانونی که سازمان لیگ به منظور پشتوانه سازی در خصوص شرایط سنی هوگوپوشان اعلام کرده بود ما تغییر 50 درصدی را در اعضای تیم داشتیم و 4 وزن ما را تکواندوکاران نوجوان و جوان تشکیل داده بودند اما خدا را شکر این بچه‌ها توانایی خود را به نمایش گذاشتند و بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها داشتند.

قنبري در خصوص اين باشگاه افزود: مقاومت به نوعي ركورد دار قهرماني بدون باخت در ليگ دسته يك جوانان و بزرگسالان است و تمركزش بر تربیت استعدادها و بازیکن سازی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از انگیزه تیم‌ها برای بدست آوردن عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها کسب جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است و خدا را شکر می‌کنم که تمامی اعضای تیم پاسخ زحماتشان را گرفتند.

سرمربی تیم باشگاه مقاومت در پایان گفت: فرصت کوتاهی برای حضور در این رقابت‌ها داریم اما انشالله پس از استراحتی کوتاه مدت تمرینات تیم را آغاز خواهیم کرد و سعی می‌کنیم بازیکنان اصلی تیم را در ترکیب داشته باشیم.



تاريخ  ارسال:شنبه 5 اسفند 1396 - 12:04

تعداد بازديد: 273

کد:73644-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool