جمعه 28 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

با قهرمانی در لیگ دسته یک صورت گرفت؛
حضور تیم مقاومت در جام باشگاه‌های آسیا



شناسه خبر: 73639   شنبه 5 اسفند 1396 - 09:26

بیست و سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان «جام نقش جهان» در حالی روز گذشته (جمعه – 4 اسفندماه) به پایان رسید که باشگاه مقاومت توانسته بود در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی را کسب کرده و حضور در هشتمین دوره جام باشگاه‌های آسیا را به نام خود سند بزند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با قدمت ترین لیگ تکواندو کشورمان که امسال بیست و سه سالگی خود را پشت سر گذاشت از 17 آبان‌ماه با حضور 215 هوگوپوش و در قالب 9 تیم هیات تکواندو استان البرز، هیات تکواندو سرپل ذهاب، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیات تکواندو ورامین، باشگاه مقاومت، منطقه آزاد ارس، هیات تکواندو سلمانشهر، هیات تکواندو استان خراسان رضوی و هیات تکواندو بابل کار خود را آغاز کرد.

در این دوره از رقابت‌ها شاهد تیم‌های نوظهوری همچون هیات تکواندو سرپل ذهاب، هیات تکواندو البرز، هیات تکواندو سلمانشهر و هیات تکواندو ورامین بودیم که برای نخستین بار بود حضور در لیگ را تجربه می‌کردند و تیم باشگاه مقاومت را نیز می‌توان از قدیمی‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ دانست.

جام بیست و سوم با حضور تیم‌‌های جدید که همگی برای کسب بهترین عنوان در آن شرکت کرده بودند از جذابیت بالایی برخوردار بود و به واسطه شجاعت و جسارت هوگوپوشان مبارزات فنی و جذابی را در آن شاهد بودیم که این مهم می‌تواند نویدبخش روزهایی طلایی تر برای تکواندو کشورمان باشد.

اما نکته قابل توجه در بیست و سومین دوره از جام نقش جهان این است که باشگاه مقاومت با هدایت علی اشرف قنبری توانست همانند سال گذشته و در حالی که دو هفته فرصت باقی بود تا تکلیف سکونشینان مشخص شود، هفتمین عنوان قهرمانی را به نام خود بزند و جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را بدست آورد.

لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان با پشت سرگذاشتن 18 هفته در حالی روز گذشته (جمعه) به پایان رسید که تیم باشگاه مقاومت با کسب 44 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم منطقه آزاد ارس با 40 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با 32 امتیاز سوم شد.

تیم‌های هیات تکواندو بابل، هیات تکواندو سلمانشهر، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو سرپل ذهاب، هیات تکواندو خراسان رضوی و هیات تکواندو استان البرز به ترتیب در جایگاه چهارم تا نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

در این رقابت‌ها امیرحسین ملاصالحی از تیم منطقه آزاد ارس که از 16 بازی تنها یک باخت داشت و با کسب 353 امتیاز عنوان فنی ترین بازیکن را به خود اختصاص داد را می‌توان از پدیده‌‌های لیگ دانست؛ همچنین حسین بشیری (باشگاه مقاومت) و ابوالفضل جودکی (نیروزی زمینی ارتش جمهوری اسلامی) نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی انفرادی قرار گرفتند و بدین ترتیب در سال‌های آینده باید منتظر دیگر پدیده‌های نسل جدید تکواندو ایران باشیم.



تاريخ  ارسال:شنبه 5 اسفند 1396 - 09:26

تعداد بازديد: 254

کد:73639-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool