پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

اسدپور: برای کسب بهترین نتیجه به ترکمنستان می‌رویم/ باید تلاش کنیم تا تاثیر سلیقه داوری را به حداقل برسانیم



شناسه خبر: 48936   سه شنبه 21 شهريور 1396 - 12:48

فاطمه اسدپور سرمربی تیم پومسه گفت: مدت زمانی کوتاهی را برای آماده سازی در اختیار داشتیم ولی با توجه به تجربه خوب ملی پوشان پومسه رو کشورمان به نتایج خوش بین هستیم.


رقابت‌های پومسه در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی 2017، 31 شهریورماه در سالن ورزشی «تکواندو» عشق آباد "ترکمنستان" برگزار می‌شود. فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پومسه اعزامی به این دوره از رقابت‌ها در خصوص آمادگی تیم به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: بلافاصله پس از رقابت‌های انتخابی از روز سوم مردادماه تمرینات خود را با 3 نفر در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردیم و با توجه به مدت زمان کمی که در اختیار داشتیم روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در نظر گرفتیم تا انشاا... بتوانیم در این رقابت‌ها خوش بدرخشیم.

وی با اشاره به مدت زمانی که برای شرکت در بازی‌های یونیورسیاد 2017 در کنار ملی پوشان حضور نداشت تصریح کرد: با توجه به اینکه به مدت 20 روز در کنار مرجان سلحشوری و نرگس میناخانی نبودم این نفرات تمرینات خود را زیر نظر آتوسا فرهمند پیگیری کردند.

اسدپور افزود: از 15 شهریورماه آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود را آغاز کردیم و خدا را شکر بچه‌ها از نظر فنی آمادگی مطلوب را کسب کردند و امیدوارم بتوانند در روز مسابقات بهترین اجرای خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم‌ملی پومسه با بیان اینکه از نفرات با تجربه در این رقابت‌ها بهره می‌برند خاطر نشان ساخت: تمامی بچه‌ها از تجربه خوبی در میادین جهانی و آسیایی برخوردارند و به نظرم همین امر به آنها کمک زیادی می‌کند تا بتوانند نتیجه‌ای که شایسته آنها است را کسب نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که سطح فنی این مسابقات را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: با توجه به اینکه نخستین دوره است در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کنیم نسبت به شرایط مسابقات شناختی نداریم اما قطعا مسابقاتی که در سطح آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود از سطح فنی بالایی برخوردار است و همیشه شاهد بودیم رقبای مطرح ایران در قاره آسیا حضور دارند.

اسدپور این طور ادامه داد: با توجه به اینکه رقابت‌ها به روش تک‌حذفی برگزار می‌شود، قطعا کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما بچه‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

سرمربی جوان و موفق پومسه کشورمان با اشاره به داوری‌ها در این رشته اظهار داشت: متاسفانه قضاوت در مسابقات پومسه سليقه‌اي است و اين امر هميشه نتايج را تغيير مي‌دهد و ما باید تلاش کنیم به حدی اختلاف امتیاز را بالا ببریم تا سلیقه داور تاثیرگذار نباشد. در بازی‌های یونیورسیاد نیز با وجود اینکه بچه ها دقت بالایی داشتند اما با توجه به نظر داوران نتیجه تغییر کرد و از کسب مدال بازماندیم و این در حالی است که در بخش اجرا قطعا دو صدم اختلاف مربوط به سلیقه داوری می شود نه ضعف فنی بازیکنان!

وی در پایان گفت: 30 شهریورماه قرعه‌کشی انجام می‌شود و روز بعد از قرعه‌کشی نیز نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند تا نتیجه زحمات خود را بگیرند. با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم خوشبین هستم که می توانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 شهريور 1396 - 12:48

تعداد بازديد: 327

کد:48936-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool