يكشنبه 29 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

با حضور ريیس کمیته ملی المپیک،
جلسه هماهنگی بیست و نهمین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان برگزار شد



شناسه خبر: 38175   سه شنبه 27 تير 1396 - 11:21

جلسه هماهنگی بیست و نهمین یونیور سیاد ورزشی دانشجویان جهان روز گذشته (دوشنبه) در كميته ملي المپيك برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، این نشست با حضور مهندس کیومرث هاشمی ريیس کمیته ملی المپیک روسا و مسئولین فدراسیون‌های اعزامی به این رقابت‌ها و به منظور هماهنگی و تبادل نظر در خصوص نفرات (کادر فنی و ورزشکاران) کاروان های اعزامی به بازی‌های یونیورسیاد دانشجويان جهان 2017 - چین تایپه برگزار گردید.

بنابر این گزارش در ابتدای این نشست دکتر دهخدا ريیس فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ضمن تشکر از توجه ویژه کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی به ورزش دانشجویی، با بیان اینکه نگاه ما هم همانند سیاست ورزش کشور مبنی بر حضور کیفی در رویدادهای برون مرزی در حوزه ورزش دانشجویی می باشد گفت: با نظر هیات ريیسه فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و کمیته فنی و برگزاری جلسات متعدد تصمیم گرفته شد، با توجه به سطح این رویداد و بررسی‌های به عمل آمده در خصوص رشته های یونیورسیاد و کسب بهترین نتیجه در بازی‌های المپیک دانشجویان جهان، هشت رشته را برای حضور در یونیورسیاد 2017 چین تایپه انتخاب کردیم که امیدوارم با حمایت مسئولین و فدراسیون های ورزشی بتوانیم حضوری موفق در رویداد پیش رو داشته باشیم.

مهندس هاشمی ضمن ارزیابی حضور کاروان ایران در دوره‌های گذشته این بازی‌ها گفت: وظیفه کمیته ملی المپیک حمایت از این رویداد است و همانند سایر ادوار در خدمت فدراسیون ورزش دانشجویی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که نگاه کمیته ملی المپیک به این رقابت‌ها مانند سایر مسابقات ورزشی کشور می‌باشد اميدواريم که با حمایت فدراسیون‌های مربوطه بتوانیم نسبت به دوره های قبل در تعداد مدال و جایگاه نتایج بهتری را کسب نماییم.

هاشمی افزود: فدراسیون‌ها باید نگاه ویژه ای به ورزش دانشجویی داشته باشند چون اکثر قهرمانان ما دانشجو هستند و با همدلی و هم فکری در این زمینه می‌توانیم کاروان خوبی را به این رویداد بزرگ جهانی اعزام کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت این مسابقات اظهار داشت: ما رقابت‌های ورزشی دانشجویی را بخشی از برنامه کمیته ملی المپیک قرار داده‌ایم و اهتمام ویژه‌ای نسبت به آن داریم چراکه با سرمایه گذاری در این بخش کمک ویژه‌ای به ورزش ملی خواهد شد.

در ادامه نيز روسا و نمایندگان فدراسیو‌نهایی که رشته‌های آنها در یونیورسیاد حضور دارند ضمن اعلام حمایت از تیم‌های ورزشی خود در این رقابت‌ها، گزارشی از برنامه‌های خود در خصوص برگزاری اردوها، آماده‌ی سازی ورزشکاران، نحوه همکاری‌ها برای حضور پر قدرت دانشجویان به این رویداد بیان کردند.

گفتنی است؛ دکتر اصغر رحیمی ريیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی‌، دکتر علی نژاد، سيدمحمد پولادگر، پوریا، دکتر مرادی روسای فدراسیو‌ن‌های ووشو، تکواندو، بدمینتون، وزنه برداری، افشار دوست دبیر کل فدراسیون والیبال، رودکی مدیر تیم‌های ملی جودو، بشیریان، دکتر دادگان، دکتر علیزاده، دکتر پورکیانی، دکتر قراخانلو، دکتر نصیرزاده و خانم دکتر صفاری اعضای هیات ريیسه فدراسیون دانشگاهی در این نشست حضور داشتند.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد تا 8 شهریور ماه در چین تایپه برگزار می شود.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 27 تير 1396 - 11:21

تعداد بازديد: 175

کد:38175-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool