سه شنبه 24 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

مدير روابط عمومي هیات تکواندو خوزستان:
روابط عمومی هم گام با کمیته های اجرايی حرکت می‌کند



شناسه خبر: 25842   چهارشنبه 16 فروردين 1396 - 14:00

سال 1395 را مي‌توان از سال‌هاي پركار استان خوزستان قلمداد نمود كه از نتيجه آن در حوزه های مختلف تکواندو استان می‌توان به کسب سکوی ششم استان مدال آور تکواندو کشور، پنجمین استان کشور در جلب و جذب تکواندوكار و دومین استان کشور به سبب كثرت تكواندوكاران در رده‌كمربندي كمتر از قرمز اشاره نمود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون و به نقل از هیات تکواندو استان خوزستان، احمد اناری مدیر روابط عمومی استان در خصوص اهداف و برنامه های این بخش از تکواندو گفت: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد. بدون شک مهمترین وظیفه روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است. اما دو نقش متمایز و قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، از میان سایر نقش ها، نمایان تر و بارزتر است.

وي در ادامه افزود: به لحاظ اهمیت غیرقابل انکار روابط عمومی در ارتباطات برون سازمانی و نیز ارتباطات مردمی، اشکال مختلف ارتباطات مردمی و مشکلات و مسایل‏ موجود و تسهیل ارتباطات مردمی و نیز سازماندهی اینگونه ارتباطات در روابط درون سازمانی و برون سازمانی تلاشهای متعددی انجام پذیرفته است. خدا را شاکریم که با برنامه ریزی‌های هیات تکواندو استان ما توانسته‌ایم گام‌های موثر و مطلوبی در حوزه روابط عمومی برداریم. ارسال اخبار لحظه به لحظه وقایع و رویدادهای تکواندو استان و کشور، پوشش کامل خبری موارد اداری و ثبت نام های مجازی مسابقات، لیگ‌ها و دوره‌های آموزشی و پشتیبانی کامل از ساماندهی و سازماندهی درخواست صدور احکام کمربندی از فعاليت‌هايي است كه صورت گرفته و روابط عمومی سعي كرده طي يك سال گذشته دوشادوش کمیته های اجرايی حرکت كند.

مدیر روابط عمومی اينطور ادامه داد: سال 95 فعالیت های زیادی انجام شد و ما حصل آن در حوزه های مختلف تکواندو استان میتوان به کسب سکوی ششم استان مدال آور تکواندو کشور، پنجمین استان کشور در جلب و جذب تکواندو كار و دومین استان کشور به سبب كثرت تكواندوكاران در رده‌كمربندي كمتر از قرمز اشاره نمود.

وي خاطرنشان ساخت: رييس هيات تكواندو استان توجه به رده‌سني پايه را در سال 1395 مطرح كرد که تمامی برنامه ریزی‌ها با در نظر گرفتن این موضوع صورت مي‌گرفت و توانستیم سکوی چهارم لیگ خردسالان کشور را کسب كرده و در رده‌سني نونهالان نيز برای اولین بار سکوی چهارم را بدست بياوريم.

اناری در پايان گفت: تمامی این پیشرفت ها در سایه همدلی خانواده بزرگ تکواندو استان انجام شده است و برنامه ریزی و تلاش دلسوزانه کادر هیات تکواندو استان و کمیته های اجرايی در سالی که گذشت بي نظير بود.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 16 فروردين 1396 - 14:00

تعداد بازديد: 232

کد:25842-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool