چهارشنبه 25 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

عبداللهی: هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم/نام ایران باعث ترس حریفان می‌شود



شناسه خبر: 25767   يكشنبه 6 فروردين 1396 - 08:56

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان پسر گفت: با توجه به اینکه تکواندو یک رشته المپیکی است سطح فنی هوگوپوشان ارتقا پیدا کرده و کشورهای مختلف با سرمایه گذاری بر روی رده‌سنی نوجوانان، با قدرت بیشتری در میادین جهانی و المپیک حضور پیدا می کنند.


تیم‌ملی تکواندو نوجوانان پسر از یکم اسفندماه سال گذشته تمرینات خود را برای حضور در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2017 در مجموعه «انقلاب» آکادمی المپیک آغاز کرد، وحید عبداللهی که هدایت این تیم به عنوان سرمربی را برعهده دارد در خصوص شرایط این تیم به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: یک ماه از اردوی سپری شده، تمرینات عمومی را پشت سر گذاشتیم و اکنون تمرکزمان بر روی تکنیک‌ و شگردهای تکواندوکاران است. با توجه به تغییر در قوانین داوری سیستم مبارزات خیلی تغییر کرده اما ما نیز با اجرای تمرینات کاربردی هوگوپوشان را آماده می‌کنیم تا در مسابقات امتیازات بیشتری را به نام خود ثبت نمایند. تمام تلاشمان این است قوانین جدید داوری خللی در روند مبارزات ایجاد نکند و علاوه بر تقویت تکنیک‌های گذشته، شگرد‌های جدید را به تیم تزریق کنیم.

وی با اشاره به فرصت کوتاه برای آماده سازی تیم بیان کرد: کمتر از یک ماه تا زمان آغاز مسابقات باقی مانده است، سعی می‌کنیم بچه‌ها را از لحاظ روحی به اوج آمادگی برسانیم تا انشاا... در این میدان آسیایی بتوانند تمام قدرت خود را به نمایش بگذارند و با انگیزه بالایی که دارند مدال‌های خوشرنگی را کسب نمایند.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: بیشتر تکواندوکاران حاضر در تیم از تجربه خوبی برخوردارند اما با توجه به اینکه اردوی تیم‌ملی اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حال برگزاری است سعی می‌کنیم از هوگوپوشان این تیم نیز بخواهیم تجربیات خود را در اختیار نوجوانان قرار دهند تا با قدرت هرچه بیشتر در این میدان ظاهر شویم.

سرمربی تیم‌ملی نوجوانان کشورمان افزود: خدا را شکر بچه‌ها با وجود سن کمی که دارند، متوجه جایگاه خود شده‌ و در تمرینات از جان و دل مایه می‌‌گذارند. انشاا... با نتیجه‌ای درخشان این مسابقات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین حریفان ایران در این رده سنی کدام کشورها هستند؟ گفت: در حال حاضر هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت چراکه بارها دید‌ه‌ایم کشورهایی که فکرش را نمی‌کردیم توانستند گردن آویز طلا را به تصاحب خویش در آورند. قطعا تیم کره‌جنوبی که در مسابقات جهانی 2016 توانسته 5 مدال طلا و یک نقره را کسب نماید برای قهرمانی حضور پیدا می‌کند و از رقیبان مهم ایران محسوب می‌شود، تیم‌های چین تایپه، چین، اردن، قزاقستان و ازبکستان نیز کشورهای هستند که تک چهره‌های خوبی در اختیار دارند اما نام ایران نیز باعث ترس حریفان می‌شود و مطمئنم که ملی‌پوشان بهترین مبارزات خود را در این رقابت‌ها به نمایش می‌گذارند.

عبداللهی در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه فرصت کوتاهی برای برپایی اردو در اختیار داشتیم فدراسیون امکانات لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن تمرینات در اختیار ما گذاشت. از محمدرضا زوار مدیر فنی تیم که تجربیات خود را در اختیار ما قرار می‌دهد کمال تشکر را دارم و در این روزهای آغازین سال 1396 از مردم ایران می‌خواهم برای این تیم دعا کنند تا نتیجه زحمات خود را ببینند و انشاا... با دست پر و افتخار به ایران بازگردند.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 6 فروردين 1396 - 08:56

تعداد بازديد: 201

کد:25767-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool