پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

رييس كميته داوران فدراسيون جهاني تكواندو؛
ايران توانسته قدرت خود را در تكواندو به همگان ثابت نمايد



شناسه خبر: 24551   سه شنبه 17 اسفند 1395 - 09:30

«شكير چلبات» رييس كميته داوران فدراسيون جهاني تكواندو گفت: وجود مركز جهاني تكواندو در ايران نشان دهنده تلاش اين كشور براي توسعه و ارتقا اين رشته رزمي مي‌باشد و با توجه به مدال آوران بسياري كه در تاريخ قهرماني خود دارد مي‌توان ايران را امپراطوري بزرگ تكواندو قلمداد كرد.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، نود و سومين سمينار داوري كيوروگي و صد و هفتمين دوره بازآموزي داوري كيوروگي با حضور 236 داور مرد و زن از 11 کشور ایران، اتريش،‌ استراليا، مالزي، تركيه،‌آذربايجان، پاكستان، نيجريه، عمان، عراق و سوريه و زير نظر «شكير چلبات» رييس كميته داوران و «الي چول كيم» رييس دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی تکواندو به ميزباني فدراسيون كشورمان برگزار شد.

«شكير چلبات» رييس كميته داوران که تدريس اين دوره را برعهده داشت، در خصوص برگزاري اين سمینار گفت: از فدراسيون تكواندو ايران تشكر مي‌كنم كه شرايط برگزاري دوره‌‌هاي بين‌المللي را براي ارتقا سطح تكواندو در سراسر دنيا فراهم مي‌نمايد. با توجه به حضور فعال داوران ايراني در رويداد‌هاي برون‌مرزي اعطاي ميزباني به ايران از اهميت بالايي برخوردار است و خوشحالم كه داوران به صورت مطلوب از شرايطي كه براي آنها فراهم شده است استفاده مي‌نمايند.

وي افزود: در المپيك لندن و ريو رشته تكواندو در امر قضاوت به قدري موفق عمل كرد كه كوچكترين تبعيضي در امر قضاوت مبارزات تكواندو صورت نگرفته است. پس از المپيك ريو نيز دكتر «چو» رييس فدراسيون جهاني از 30 مربي كه بهترين‌هاي دنيا بودند دعوت كرد تا پيشنهادات خود را براي جذابيت هرچه بيشتر مبارزات اعلام كنند كه اين قوانين در جلسه مجمع عمومي فدراسيون جهاني 2016 به تصويب رسيد.

رييس كميته داوران با اشاره به اهميت برگزاري دوره‌هاي داوري افزود: همه در تلاش هستيم تا با به كارگيري قوانين شفاف، مبارزاتي با تكنيك‌هاي جذاب و قوانين عادلانه را به نمايش بگذاريم تا پيشرفت روزافزون تكواندو را شاهد باشيم.

«چلبات» در پاسخ به اين سوال كه چرا تدريس اين دوره برعهده خودش بوده است تصريح كرد: پس از اينكه قوانين جديد داوري به تصويب رسيد اين پنجمين دوره‌اي است كه در آن به تدريس مي‌پردازم و هدف از اينكه من تدريس را برعهده دارم اين است كه مي‌خواهند داوران به صورت يك‌نواخت با قوانين آشنا شوند تا براي قضاوت در مسابقات قهرماني جهان 2017 مشكلي نداشته باشيم.

وي در پايان با اشاره موفقيت‌هاي ايران در عرصه‌هاي بين‌المللي بيان كرد: ايران توانسته تكواندوكاران قدرتمندي را پرورش بدهد و باتوجه به مدال‌هايي كه تاكنون در ميادين بين‌المللي كسب كرده است امپراطوري بزرگي را در رشته تكواندو در اختيار دارد. ايران از زماني كه تكواندو به رشته‌هاي المپيكي اضافه شده است جايگاه بالايي را كسب كرده و علاوه بر تمركز بر قسمت قهرماني، توانسته داوران قدرتمندي را در سطح جهان به منصه ظهور بگذارد. شهرام اربابي و حافظ مهدوي از داوران قدرتمند ايران هستند كه با قضاوت عادلانه در المپيك 2012 لندن و 2016 ريو توانستند توانايي هاي خود را به نمايش بگذارند.





تاريخ  ارسال:سه شنبه 17 اسفند 1395 - 09:30

کد:24551-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool