يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت‌و‌گو با تکواندوکاران 3 تیم نخست «جام آينده سازان المپيك»



شناسه خبر: 24468   شنبه 14 اسفند 1395 - 08:15

هشتمين دوره ليگ نوجوانان دختر با قهرماني تيم لوازم خانگي كن، نايب قهرماني تيم نيرو محركه قزوين و كسب سكوي سوم توسط تيم شركت سراميك صنعتي اركان به پايان رسيد. در ادامه گفت‌و‌گوي روابط عمومي فدراسيون تكواندو با 3 تكواندوكار از 3 تيم نخست جدول رده‌بندی اين رقابت‌ها را مي‌خوانيد.


پوراسماعیل: تیم‌ها برای قهرمانی آمده بودند

زهرا پوراسماعيل تكواندوكار تيم لوازم خانگي كن در وزن 68+ كيلوگرم بدون باخت توانست عنوان فني‌ترين تكواندوكار هشتمين دوره ليگ جام آينده سازان المپيك را به نام خود ثبت نمايد. وي در رابطه باسطح برگزاري اين رقابت‌ها گفت: مسابقات با حضور ملي‌پوشان در سطح فنی بالایی برگزار شد، تمامی تکواندوکاران حاضر در این لیگ با آمادگی کامل حضور پیدا کرده و به راحتی مبارزات را واگذار نمی‌کردند.

پوراسماعيل در ادامه افزود: امسال تعداد تيم‌هاي بيشتري حضور داشتند و رقابت‌هاي حساس و نفس‌گيري را پشت سر ‌گذاشتيم چراکه تکوندوکاران از تكنيك‌هاي حریفان خود با خبر هستند و قطعا اين امر مبارزات را سخت‌تر مي‌كند. خوشحالم كه مسابقات لیگ به صورت مستمر در كشورمان برگزار می‌شود و به نظرم اين رقابت‌ها ما را براي ميادين بين‌المللي آماده تر خواهد كرد.

فني‌ترين بازيكن ليگ نوجوانان دختر كه هم اكنون در دو رده‌سني نوجوانان و جوانان خود را براي حضور در ميادين بين‌المللي آماده مي‌كند با اشاره به استفاده از قوانين جديد داوري در اين رقابت‌ها گفت: پيش از اين تنها از ضربات كف استفاده مي‌شد اما اكنون با استفاده از ضربات صورت مبارزات بسيار جذاب‌تر شده است و تاثير مثبت استفاده از قوانين را در روند رقابت‌ها مي‌توان احساس نمود.


پورجمالی: مبارزات با سطح عالی برگزار شد

نگار پورجمالی عضو تیم نیرومحرکه قزوین در لیگ نوجوانان دختر گفت: 6 سال است تکواندو را شروع کردم و دومين دوره حضورم در رده‌سني نوجوانان را تجربه مي‌كنم. خدا را شکر امسال نسبت به سال گذشته سطح فنی تکواندوکاران خیلی بهتر شده و از تکنیک‌های تركيبي بيشتري استفاده مي‌كنند.

وی در ادامه افزود: در این دوره 15 تیم حضور داشتند که از هیچ تلاشی برای کسب سکو دریغ نمی‌کردند و تا لحظات پایانی برای کسب نتایج عالی می‌‌جنگیدند. تیم ما نیز با تیم شرکت سرامیک صنعتی اردکان برای کسب سکوی نایب قهرمانی رقابت داشت و خدا رو شکر توانستیم سکوی نایب قهرمانی هشتمین دوره لیگ را به نام نیرو محرکه قزوین ثبت نماییم.

پورجمالی در پايان در خصوص مبارزاتش گفت: با توجه به تغییر در قوانین داوری در این دوره از مسابقات استفاده از تکنیک‌هایی با امتیازات بالا را شاهد بودیم، من نيز از تکنیک‌های چرخشی استفاده كردم و با ياري خدا توانستم در جدول رنکینگ امتیازات انفرادي جایگاه خوبی كسب كنم.


ابراهیمی: حضور ملي‌پوشان در ليگ جذابیت رقابت ها را بالا برده بود

زهرا ابراهیمی تکواندوکار تیم شرکت سرامیک صنعتی اردکان گفت: نخستین سال حضور در لیگ با تجربه خوبی همراه بود و انشاا... در سال‌های آینده با قدرت بیشتری حضور پیدا می‌کنم. با توجه به اینکه در هفته پایانی سرنوشت تیم‌ها برای ایستادن بر روی سکو مشخص می‌شد رقابت‌ها در این هفته از جذابیت بیشتری برخوردار بود.

هوگوپوش تیم شرکت سرامیک صنعتی اردکان با اشاره به حضور ملی‌پوشان در لیگ نوجوانان تصریح کرد: سطح فنی مبارزات بسیار عالی بود و همواره تکنیک‌های منحصر به فردی را در رقابت‌ها مشاهده می‌کردیم. خیلی خوشحالم که در لیگ حضور داشتم و توانستم در مقابل دیگر تکواندوکاران بهترین مبارزات خود را به نمایش بگذارم و با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شوم. با توکل به خدا تمرینات خود را بیشتر کرده و سعی می‌کنم با رشد استعداد‌هاي خود حضور در تیم‌ملی را در سال‌های آینده رقم بزنم.



تاريخ  ارسال:شنبه 14 اسفند 1395 - 08:15

کد:24468-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool