يكشنبه 29 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

رییس کوکی وان؛
ایران پايگاه خوبی برای کوکی وان در آسيا و خاورميانه است



شناسه خبر: 24228   يكشنبه 1 اسفند 1395 - 08:57

«هيونگ ديوك» رييس كوكي وان گفت: نزديك به يك دهه است كه فعالیت های تکواندو ایران را پیگیری می کنم. به نظرم عشق و علاقه مسئولین فدراسيون تكواندو ايران، توانايي‌هاي مديريتي و همچنين حمايت دولت از اين رشته رزمي سبب شده است ايران پس از كشور كره‌جنوبي به عنوان يكي از قطب‌هاي اين رشته در جهان شناخته شود.


آزمون جهشي كوكي وان (معادل سازي دان‌هاي ملي به بين‌المللي) با حضور 524 تكواندوكار زير نظر "هيونگ ديوك" رييس كوكي وان و "جايون كانگ" مدير آموزش آكادمي كوكي وان به مدت 4 روز به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار شد. روابط عمومي فدراسيون تكواندو اين فرصت را مغتنم شمرده و با رييس آكادمي جهاني كوكي وان به گفتگو نشست.

"هيونگ ديوك" رييس كوكي وان درخصوص اعطای ميزباني اين آزمون به ايران گفت: هدف مركز آموزش جهاني تكواندو «كوكي وان» توسعه هنر رزمي تكواندو است و آزمون‌ های معادل سازي دان‌هاي ملي به بين‌المللي را به طور ويژه و خاص برگزار مي‌كند. اين آزمون در سالجاري تنها در ايران كه به عنوان كشوري سازنده در تكواندو جهان شناخته شده است، برگزار شد.

وي افزود: در سفر به کشورهای مختلف امکانات آنها را نیز بررسی و مشاهده می کنم. ايران از امكانات سخت افزاري و نرم افزاري ويژه‌اي برخوردار است و معتقدم با توجه به در اختيار داشتن اين پتانسیل مي‌تواند به عنوان پايگاهي در آسيا و خاورميانه بوده و دوره‌هاي آموزشي را برگزار نمايد. در ملاقاتي كه با رييس كميته ملي المپيك ايران داشتم نيز اين موضوع مطرح شد و زماني كه به كره‌جنوبي بازگردم تمام تلاشم را مي‌كنم كه اين مهم انجام شود چراكه معتقدم تكواندوی ایران از دانش و مديريت خوبي برخوردار است و قطعا توانایی برگزاري آزمون و دوره‌هاي بیشتری را خواهد داشت.

«هیونگ» در خصوص سطح کيفی برنامه های آموزشی فدراسیون تکواندو و جایگاه آن در میان سایر کشور ها گفت: 206 کشور در مركز آكادمي كوكي وان عضویت داشته که بطور مستمر عملکرد آنها را ارزيابي مي‌كنيم. همچنين مسابقات هان‌مادانگ که هرساله برگزار می‌شود فرصتي را فراهم می کند تا سطح فني تكواندو را در كشورهاي مختلف بررسي نماييم. ايران در جايگاه بالايي قرار داد و با توجه به تعاملاتي كه فدراسيون تكواندو ايران با مركز آكادمي كوكي وان برقرار كرده است مي‌تواند در رده‌هاي بالاتري قرار گرفته و در رویدادهای بین المللی پيش رو افتخارات بیشتری را كسب كند.

رييس كوكي وان در پایان با اشاره به پيشرفت تكواندو ایران در سال‌هاي اخير تصريح كرد: نزديك به يك دهه است كه با ایران آشنایی داشته و فعالیت های تکواندو در این کشور را زير نظر دارم. به نظرم عشق و علاقه مسئولین فدراسيون تكواندو ايران، توانايي‌هاي مديريتي و همچنين حمايت دولت از اين رشته رزمي سبب شده است ايران پس از كشور كره‌جنوبي به عنوان يكي از قطب‌هاي اين رشته در جهان شناخته شود.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 1 اسفند 1395 - 08:57

کد:24228-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool