شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

شرکت پالایش نفت آبادان در «جام خلیج فارس» تیم‌داری می‌کند



شناسه خبر: 21812   چهارشنبه 29 دي 1395 - 10:45

تیم شرکت پالایش نفت آبادان براي نخستين بار، در شانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس» شرکت خواهد کرد.


حسن مختاری (مدیر عامل باشگاه پالایش نفت آبادان) با اعلام اين خبر به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای چهارمين سال است که در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان «جام نقش جهان» حضور داشتیم و با سرمربیگری علی محمدبسحاق توانستیم بر جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفته و به برنامه بلند مدت خود برای حضور در لیگ برتر جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: انشاا... در لیگ برتر با برنامه‌ریزی دقیق حضور پیدا می‌‎کنیم تا با موفقیت تیم بتوانیم در میان جوانان شهر آبادان ایجاد انگیزه نماییم. همچنین در رده‌های سنی دیگر نیز تصمیم برای حضور در ليگ داریم تا با توجه به استعداد و توانایی تکواندوکاران آبادانی بتوانیم شاهد حضورشان در تیم‌هاي ملی و میادین بین‌المللی باشیم.

مختاری در خصوص هدف از حضور در لیگ برتر تصریح کرد: هدف ما ایجاد انگیزه در جوانان شهر آبادان برای حضور در این رشته رزمی و المپیکی است و به امید خدا می‌خواهیم در نخستین تجربه خود در «جام خلیج فارس» مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

مدیر عامل تیم شرکت نفت پالایش آبادان در پاسخ به این سوال که آیا نگاهی به سکوی قهرمانی دارید یا تنها با هدف حضور شرکت می‌کنید؟ اظهار داشت: قطعا هر تیمی دوست دارد بر روی یکی از سه سکوی نخست قرار بگیرد اما برای سال نخست تنها به حضور و کسب تجربه فکر می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم برای ترکیب تیم در لیگ برتر افزود: در اولین سال تیم‌داری خود علاوه بر تکواندوکاران بومی از هوگوپوشان با تجربه نیز استفاده می کنیم و به تدریج و در سال‌های آینده نفرات برتر لیگ‌های استانی را به تیم تزریق خواهیم کرد تا باعث ایجاد انگیزه‌ای در میان تکواندوکاران آبادانی شود.

مختاری در پاسخ به این سوال که کسب سکوی نایب قهرمانی در «جام نقش جهان» به چه میزان برای حضور این تیم در لیگ برتر تاثیر داشت؟ گفت: این عنوان تاثیر به سزایی در تصمیم گیری مدیران برای تعیین بودجه و دیگر موارد داشت. خدا را شکر تکواندوکاران پر تلاش و با انگیزه تیم توانستد با کسب سكوي دوم اين مهم را رقم بزنند.

مدیر عامل باشگاه شرکت نفت پالایش آبادان تصریح کرد: من معتقدم این رشته در شهر آبادان رشد می‌کند و ما نیز سعی می کنیم مشکلاتی که سیر صعودی این ورزش در اين شهر را كاهش مي‌دهد برطرف نماییم.

مختاری در پایان افزود: سعی می‌کنیم با قدرت وارد لیگ برتر شویم. تاکنون این رشته ورزشی افتخارات زيادي را براي ايران بدست آورده و امیدوارم تکواندوکاران این تیم نیز روزی بتوانند برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 29 دي 1395 - 10:45

کد:21812-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool