جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

نماینده وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛
تکواندو، افتخار آینده ورزش استان سمنان است



شناسه خبر: 21703   يكشنبه 19 دي 1395 - 13:25

رمضانعلی دولو نماینده وزارت ورزش و جوانان در جشنواره استعداديابي استان سمنان، گفت: استقبال ورزشکاران تکواندو از جشنواره استعداديابي بسیار بیشتر ازدیگر رشته‌هاست که این موضوع نشان از ظرفیت بالای این رشته در استان سمنان دارد.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، رمضانعلی دولو نماینده وزارت ورزش و جوانان در جشنواره استعداديابي استان سمنان در گفت‌و‌گويي كوتاه با روابط عمومي هيات تكواندو استان سمنان گفت: از نزدیک شاهد مراحل مختلف آزمون‌های پیکرسنجی دانش‌آموزان و هنرجویان مستعد در رشته تکواندو بودم و حضور چشم‌گیر این تعداد از علاقمندان به رشته تکواندو، در مرحله نخست باعث مسرت و شادی است. جشنواره‌هایی از اين قبيل، در واقع تلاشی است برای نخبه‌یابی و کشف استعداد در راستاي تقویت پایه‌های تیم ملی و به كار گرفتن پتانسیل‌های بالقوه‌ای که امکانی برای بروز نداشته‌اند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف و سیاست‌های متعدد وزارت ورزش و جوانان و دفتر استعدادیابی براي تقویت پایه‌های ورزش کشور گفت: در حال حاضر در خصوص نحوه استعدادیابی، دستورالعمل جامعی را تهیه و آن را به ادارات کل استان‌ها ابلاغ کردیم که در آن به طور مشخص عنوان شده که چگونه نخبه‌یابی را انجام دهیم و پس از این مرحله، چه اتفاقی برای ورزشکاران منتخب خواهد افتاد و افراد برتر چگونه در نهایت به بدنه تیم‌های ملی کشور تزریق می‌شوند.

دولو با بیان این موضوع که تا کنون از محل برگزاری آزمون‌های تمامی پنج رشته تعیین شده در جشنواره استعدادیابی استان سمنان بازدید کرده‌ است، گفت: استقبال ورزشکاران تکواندو از این جشنواره بسیار بیشتر ازدیگر رشته‌هاست که این موضوع نشان از ظرفیت بالای این رشته در استان سمنان دارد.

وي در ادامه خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره استعدادیابی فقط این نیست که جمعیت زیادی را گرد هم آوریم بلکه باید با شناسایی و جذب استعدادها در هیات‌های مربوط، گامی موثر در مسیر پیشرفت ورزش کشور برداریم و در همین راستا وزارت ورزش نیز اعتبار مناسبی را در اختیار استان سمنان قرار داده است که مسئولین هیات‌های این پنج رشته می‌توانند با مراجعه به اداره کل و مطالبه این تسهیلات، در راستاي پرورش این استعدادها اقدام کنند.

دولو در پایان با اعلام اینکه ورزش استان در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است گفت: به عقیده من، حضور فرزاد فتاحی (مدیر اداره ورزش و جوانان استان سمنان)، ورزش این استان را متحول کرده است و تکواندو نیز با این پتانسیل بالا، نیازمند توجه و حمایت هر چه بیشتر مسئولین است که اگر این مهم محقق شود، این رشته، افتخارات آینده ورزش استان را رقم خواهد زد.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 دي 1395 - 13:25

کد:21703-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool