پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

نظری:پایتخت نشینان باز هم شگفتی ساز خواهند شد



شناسه خبر: 13630   يكشنبه 20 تير 1395 - 13:33

سرمربی تیم پومسه تکواندو استان تهران گفت:تیم مردان اعزامی به مسابقات قهرمانی پومسه کشور برای حفظ جایگاه قهرمانی خود در ایران با کسب بیشترین نشان زرین آماده است و بار دیگر می خواهیم شگفتی ساز و رکورد شکن در این رقابتها باشیم .


سرمربی تیم پومسه تکواندو استان تهران گفت:تیم مردان اعزامی به مسابقات قهرمانی پومسه کشور برای حفظ جایگاه قهرمانی خود در ایران با کسب بیشترین نشان زرین آماده است و بار دیگر می خواهیم شگفتی ساز و رکورد شکن در این رقابتها باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حمید نظری سرمربی تیم پومسه اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور،در گقتگو با روابط عمومی هیات استان اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور که از اوایل خردادماه آغاز شده بود روزهای پایانی خود را سپری می کند و منتخبین استان پس از دو ماه تمرینات مستمر و منسجم خوشبختانه در شرایط مطلوبی از نظر امادگی فنی و روحی به سر می برند برای حضوری مقتدرانه در این مسابقات اماده هستند.

وی افزود: تهران امسال در شرایطی پا به گردون رقابتها می گزارد که به واسطه میزبانی خود می تواند با دوتیم الف و ب شرکت کند و این خود امتیاز بسیار خوبی است که پس از یک دهه به پومسه روهای پایتخت داده شد که بتوانند از تمامی پتانسیل و ظرفیت استان استفاده شود و نفراتی که تا کنون نتوانستند در این میدان رقابتی حضور یابند،تجربه این رویداد را کسب نمایند.

نظری گفت: با توجه به شرایط جدید در نحو برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و تفاوت ان نسبت سنوات گذشته،شرایط کسب مدال طلا و نقره برای تیم های تغییر خواهد کرد و کسب دو سکوی برای تهران سخت است چراکه در نیمه نهایی اکثرا بچه های پایتخت روبروی هم خواهند بود اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که هر دو تیم مان به روی سکو برود و با کسب بیشترین مدال آن هم از رنگ طلا،بار دیگر رکورد شکنی کنیم و جام پنجم را در نخستین میزبانی کسب می کنیم.

سرمربی تیم الف پومسه استان تهران با بیان اینکه اکثر نفرات اعزامی در رده های سنی پایه اولین تجربه خود را در ردهای اعزامی به کشوری دارنددر ادامه اذعان داشت:خوشبختانه توانستیم با بهره گیری از تمامی پتانسیل های موجود در سطح استان و همدلی همه پومسه روهای پایتخت نشین،بهترین نفرات را برای شرکت در این دوره از مسابقات گزینش کنیم و به جوان ها اعتماد کردیم و امیدوارم تمامی نفرات اعزامی با کسب بهترین نشان،نتایج زحمات خود را ببینند و راه ورودشان به تیم های ملی جهت حضور در میادین بین المللی باز شودو این راقول می دهم که تهران قدرتمندتر از سال های قبل به مسابقات می رود.

وی افزود:تغییر در نحو برگزاری مسابقات کشوری،به طور حتم سطح فنی این رقابتها را ارتقاء می دهد و این تغییرات پس از یک دهه برگزاری به صورت یکنواخت الزامی بود و به طور حتم سطح فنی و کیفی این رقابتها ارتقاء خواهد یافت.

نظری در پایان ضمن تشکر از مسئولین هیات تکواندو استان تهران در جهت همکاری و حمایت تیم پومسه استان و فراهم نمودن کلیه امکانات برای موفقیت این تیم اظهار داشت:تمامی سعی خود را خواهیم کرد که با کسب بهترین نتیجه جوابگوی اعتماد مسئولین هیات و خانواده بزرگ تکواندو پایتخت باشیم و این بار هم بتوانیم قدرت پومسه پایتخت را به رخ همه مدعیان بکشیم.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 20 تير 1395 - 13:33

کد:13630-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool