پنجشنبه 26 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

نتایج ارزیابی هیات تکواندو استان‌های کشور اعلام شد
هیات تکواندو البرز برای سومین سال متوالی هیات برتر کشور شد



شناسه خبر: 13465   شنبه 5 تير 1395 - 10:17

ارزیابی سالانه استان‌های کشور در سال 94 انجام شد كه در ارزیابی صورت گرفته استان البرز رتبه اول، مازندران رتبه دوم و تهران و اصفهان مشترکا رتبه سوم را ب خود اختصاص دادند.


ارزیابی سالانه استان‌های کشور در سال 94 انجام شد كه در ارزیابی صورت گرفته استان البرز رتبه اول، مازندران رتبه دوم و تهران و اصفهان مشترکا رتبه سوم را ب خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بر اساس شاخص‌های اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان و با ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان کمیته امور استانها و مجامع فدراسیون تکواندو، هیات تکواندو استان با کسب 5/806 امتیاز برای سومین سال متوالی در بین 31 هیات تکواندو سراسر کشور حائز رتبه نخست گردید.

پیش از این نیز هیات تکواندو البرز در سال های 92 و 93به عنوان هيات برتر تکواندو کشور از سوی فدراسیون انتخاب شده بود. این هيات ورزشی ماه گذشته نیز در ارزیابی هيات‌های ورزشی استان البرز نیز رتبه نخست را بالاتر از 43 هيات ورزشی این استان کسب کرده بود.

محمد نوذري رییس هيات تکواندو استان البرز در این ارتباط گفت: کسب 129 عنوان جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری در سال 94 سبب شد این هیئت ورزشی یکی از موفق ترین سال های خود را تجربه کند. در کنار این مدال آوری حضور موفق تیم های استان در مسابقات کشوری و باشگاهی نیز یکی از نقاط قوت تکواندو البرز در سال گذشته بود.
وی با بیان اینکه بیش از 25 هزار تکواندو کار در سطح استان به شکل سازمان یافته فعالیت می کنند، تصريح كرد: از لحاظ تعداد تکواندوکار فعال و به نسبت میزان جمعیت البرز جایگاهی ویژه در سطح کشور دارد و آن را با دیگر استان های کشور متمایز کرده است.

رییس هيات تکواندوي استان البرز با قدردانی از خانواده بزرگ تکواندوي البرز برای خلق این موفقیت گفت: حضور دو ورزشکار و یک مربی این استان در تیم ملی اعزامی به مسابقات المپیک خود موید جایگاه خاص و ویژه البرز در این ورزش است و امیدوارم در این رویداد بزرگ جهانی شاهد افتخارآفرینی و تاریخ سازی آنها باشیم. کسب رتبه عنوان برتر کشور برای سومین سال پیاپی مسئولیت هيات استان برای حفظ این جایگاه را دوچندان سخت کرده است و باید از این پس بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم موقعیتی که در آن قرار داریم را حفظ کنیم.





همچنين در این ارزیابی‌ پس از استان البرز، مازندران با کسب 856 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت، استان تهران و استان اصفهان با کسب 854.5 امتیاز مشتركا رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و استان گیلان با 721 امتیاز و استان فارس با 714.25 امتیاز به ترتيب چهارم و پنجم شدند.

در ادامه این ارزیابی، استان‌های کرمانشاه (706.5 امتیاز)، خوزستان (650 امتیاز)، قزوین (644 امتیاز)، زنجان (625 امتیاز)، مرکزی (586 امتیاز)، خراسان رضوی (582.5 امتیاز)، لرستان (535 امتیاز)، کرمان (513.5 امتیاز)، کردستان (506 امتیاز)، گلستان (497.5 امتیاز)، ایلام (484.5 امتیاز)، قم (454.5 امتیاز)، یزد (452 امتیاز)، اردبیل (443.5 امتیاز)، سیستان و بلوچستان (426.5 امتیاز)، چهارمحال و بختیاری (421 امتیاز)، خراسان شمالی (417 امتیاز)، خراسان جنوبی (411 امتیاز)، آذربایجان شرقی (400.5 امتیاز)، کهگیلویه و بویراحمد (351.5 امتیاز)، بوشهر (321 امتیاز)، همدان (318.5 امتیاز)، هرمزگان (293.5 امتیاز)، آذربایجان غربی (290 امتیاز) و سمنان (197 امتیاز) جايگاه ششم تا سی‌ام را کسب کردند.





تاريخ  ارسال:شنبه 5 تير 1395 - 10:17

کد:13465-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

داودفلاح سه شنبه 8 تير 1395 | 10:10

برادرارجمنداستامحمدنوذری بدینوسیله کسب مقام نخست هیت تکواندو استان
البرزرا که بیانگر تلاش صادقانه وهدفمند حضرتعالی منیروهای متخصص ومتعهد
هیت تکواندو واهتمام برای رسیدن به این مهم است را تبریک وتهنیت عرض نموده
توفیق وسربلندی جنابعالی وکادرزحمتکش ومربیان وورزشکاران آن استان رااز درگاه
حضرت حق خواهانم.موفق باشیدو سربلند


خاوري- رشت يكشنبه 6 تير 1395 | 09:28

خسته نباشيد جانانه به استاد صادق دبير محترم استان وهمه مربيان وورزشكاران كه با تمام مشكلات موجودبه اين مهم دست يافته اند


اتیه زاد فلاح يكشنبه 6 تير 1395 | 08:41

باسلام وقبولی طاعات وعبادات وتشکر ازریاست ومدیران وکارکنان زخمت کش فدراسیون تکواندو.کاربسیار خوبی است این ارزیابی ها که هیات ها درطول یکسال مدیریتشان بدانند درچه جایگاهی قراردارند اما اگرشاخصهای ارزیابی راهم باذکرامتیازهااعلام بفرماییدممنون میشویم.



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool