شنبه 28 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

فرهاديان: افتخارات تكواندو مرهون تلاش تمامي اعضاي اين خانواده است



شناسه خبر: 13071   دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 - 09:01

رييس كميته امور استان‌ها و مجامع فدراسيون تكواندو گفت: موفقیت‌ها و افتخارات بدست آمده در تکواندو، مرهون تلاش تمامی اعضاي خانواده بزرگ تکواندو بخصوص روساي هيات‌هاي استاني است.


رييس كميته امور استان‌ها و مجامع فدراسيون تكواندو گفت: موفقیت‌ها و افتخارات بدست آمده در تکواندو، مرهون تلاش تمامی اعضاي خانواده بزرگ تکواندو بخصوص روساي هيات‌هاي استاني است.

آرش فرهاديان، ريیس کمیته امور استانها و مجامع فدراسیون تکواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسيون تكواندو، در خصوص عملکرد کمیته امور استانها و مجامع در بخش ارزیابی عملکرد سالیانه هیاتهای استانی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد سالیانه هيات‌هاي استانی بر اساس سرفصل‌های ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان و بر طبق ملاک‌ها و معیارهای فدراسیون تکواندو تهیه و تنظیم گردیده است که هرساله بعد از ارسال عملکرد هيات‌هاي استانی، ارزیابی طبق امتیازات مندرج در جدول از سوی این کمیته صورت می‌پذیرد.

وی در خصوص تاخیری که در اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال 1393 بوجود آمد، گفت: ارزیابی عملکرد هيات‌هاي استانی مربوط به سال 1393 در موعد مقرر به اتمام رسید اما بدلیل تغییر در سرفصل¬ها و امتیازات مربوطه که توسط وزارت ورزش و جوانان ایجاد گردید، به ناچار با تعدیل برخی امتیازات، نتایج به دست آمده را مجددا بررسی كرديم که این امر موجب شد نتایج ارزیابی عملکرد سال 1393 هيات‌هاي استانی با تاخير اعلام گردد. همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد سال 1394 هيات‌هاي استانی نیز، فرم‌های مربوط در اسفندماه بر روی سایت فدراسیون قرار گرفت که اکثر استانها جداول مربوطه به همراه مستندات را تا پایان مهلت مقرر در اردیبهشت‌ ماه سالجاری به این کمیته ارسال كرده‌اند و تلاش خواهیم كرد که نتایج ارزیابی عملکرد سال 1394 را تا 10 خردادماه اعلام نماییم.

رييس کمیته امور استانها و مجامع با اعلام این خبر که مقرر گردیده 31 هيات تکواندو استانها به 3 بخش هيات‌هاي توسعه یافته، هيات‌هاي در حال توسعه و هيات‌هاي کمتر توسعه یافته تقسیم شوند و ارزیابی عملکرد هيات‌هاي استانی بر این اساس صورت پذیرد اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های فراوان کمیته امور استانها و مجامع در خصوص تکمیل و ارسال فرم‌های ارزیابی توسط هيات‌هاي استانی، متأسفانه بعضی از هيات‌هاي استانی فرم‌های ارزیابی را بدون ارائه مستندات و یا بعد از پایان مهلت مقرر به فدراسیون ارسال می‌کنند که این مساله باعث کسر امتیاز از این هيات‌ها شده و در نهایت باعث اعلام رتبه‌ای خواهد شد که مناسب با جایگاه واقعی آن هيات نیست. لذا از مسئولین محترم هيات‌ها توقع داریم که جدول عملکردهای مذکور را با دقت کافی تکمیل و به همراه مستندات خواسته شده در تاریخ مقرر برای کمیته امور استانها و مجامع ارسال نمایند.

فرهادیان در خصوص مزایای ارزیابی عملکرد سالیانه هيات‌هاي استانی گفت: قطعاً نتایج ارزیابی عملکرد سالیانه هيات‌هاي استانی در ارائه تسهیلات مختلف توسط فدراسیون تکواندو و ادارات کل ورزش و جوانان به هيات‌هاي استانی تاثیر خواهد داشت.

رييس کمیته امور استانها و مجامع در خصوص عملکرد این کمیته در بخش برگزاری مجامع سالیانه و انتخابات هيات‌هاي استانی اذعان داشت: براساس مستندات موجود و تایید مسئولین مربوطه در وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون تکواندو جزو فعال‌ترین فدراسیونهایی است که مجامع سالیانه و انتخابات هيات‌هاي ورزشی و همچنین مجامع سالیانه فدراسیون را به صورت منظم و در موعد مقرر با هماهنگی امور مجامع وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌نماید.

وی در خصوص وضعیت مسئولین هيات‌هاي استانی در پايان خاطرنشان ساخت؛ با برنامه‌ریزی و تعامل با ادارات کل ورزش و جوانان استانها، سعی شده است مجامع انتخابات هيات‌هاي استانی را پس از اتمام دوره ریاست هيات در موعد مقرر برگزار نماییم و در حال حاضر از 31 هيات استانی، تنها 3 استان آذربایجان شرقی، سمنان و خراسان شمالی با سرپرست اداره می‌شوند که بر اساس برنامه‌ریزی های صورت پذیرفته انتخابات 3 استان مذکور در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 - 09:01

کد:13071-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool