سه شنبه 10 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

دیدار کانگ با رئیس کمیته ملی المپیک؛
هاشمی: ثبات مدیریت یکی از رموز اصلی موفقیت تکواندو بود



شناسه خبر: 13009   سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 12:02

رییس فدراسیون تکواندو و سرمربی اسبق تیم های ملی پومسه و کیوروگی ایران با حضور در کمیته ملی المپیک با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.


صبح امروز سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و شین چال کانگ سرمربی اسبق تیم های ملی پومسه و کیوروگی ایران با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این دیدار رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به حضور کانگ در تهران ابراز داشت: مردم ما و بخصوص تکواندو کاران از دهه 60 حضور شما را در راس تیم ملی تکواندو کیورگی در خاطر دارند با زحماتی که برای تکواندو ما کشیده اید و موفقیت هایی که کسب کرد ه اید و در سالهای اخیر نیز بعنوان سرمربی پومسه نیز همچنان در کنار تکواندو ما بوده و همیشه مربیان و تکواندو ما از شما به نیکی و احترام یاد می کنند و خدمات شایسته شما را ارج می نهند.

وی ادامه داد: تکواندو ایران در طی نزدیک به دو دهه توانست به جایگاهی از تکواندو جهان دست یابد که بعنوان اولین کشور غیر کره ای بسیاری از قهرمانی های قاره ای و جهانی را در رده های سنی مختلف از آن خود کند بطوریکه صاحب سبک باشد بخصوص که این موفقیت ها با رشد اخلاقی و تاکید بر معنویت و اخلاقیات می باشد و همواره مربیان و تکواندوکاران از نظر اخلاق نمونه بوده اند که یکی از رموز موفقیت این رشته ثبات مدیریت و تلاشهای دلسوزانه آقای پولادگر بوده است.

در ادامه شین چال کانگ ضمن قدردانی از حمایت های مسئولاین ورزش کشور از تکواندو ابراز داشت: موفقیت تکواندو ایران به حدی رسیده است که همین چند ماه پیش برای نخستین بار کره ای ها در خارج از کشور خود یعنی ایران اقدام به برگزاری اردوی مشترک کردند تا ببینند رمز موفقیت تکواندو ایران در این چند سال بخاطر چه بوده است و بدون تردید این موفقیت بدست نمی آمد مگر در سایه تلاش مربیان، تکواندوکاران و حمایت دولت و مسئولین ورزش این کشور و زحمات شخص آقای پولادگر که فرد شناخته شده ای در تکواندو جهان هستند.

وی ادامه داد: من چند روز گذشته سری به خانه کشتی شما زدم که انصافا از نظم و انضباط حاکم در آنجا، تلاشی که کشتی گیران شما می کنند و تمرینات سنگین شان لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم، در مرکز جهانی تکواندو ایران نیز نظم و انضباط خاصی حکمفرماست و آرزوی هر تکواندو کاری است که در این مرکز با هوگوپوشان ایرانی تمرین کند چرا که اروپا خیلی زودتر از ایران تکواندو را شروع کرد و سرمایه گذاری زیادی کرد ولی از نظر تعداد تکواندو کاران و سطح فنی به شما نمی رسد.

در خاتمه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ضمن قدردانی از خدمات کانگ در سالهای گذشته و حمایت های کمیته ملی المپیک ابراز داشت: برای تکواندو توجه به مسائل اخلاقی و جوانمردی بیشتر از قهرمانی اهمیت دارد و خود آقای کانگ که مدتی بعنوان سرمربی در تکواندو ایران بوده اند در زمینه اجرای نظم و قوانین حاضر در اردو و موازین اخلاقی بسیار سخت گیرانه عمل می کردند و معقتد بودند قهرمانی بدون اخلاق ارزشی ندارد.

پولادگر خاطر نشان کرد:توجه به نظم و انضباط در اردو و اخلاقیات در اولویت تکواندو ایران است و خوشحالیم که مربیان و قهرمانان ما جدای از قهرمانی در زمینه اخلاقی نیز نمونه اند.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 12:02

کد:13009-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool