جمعه 27 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

بازديد مسئولين هيات تكواندو استان تهران از شهرستان پرديس


شناسه خبر: 12921   چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 - 12:41

مسئولین هیات تکواندو استان تهران، به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد تکواندو شهرستان پردیس، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان ضمن برگزاری جلسه ای با مسئولین ورزشی، مربیان، قهرمانان تکواندوکاران این شهرستان از سالن...






مسئولین هیات تکواندو استان تهران، به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد تکواندو شهرستان پردیس، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان ضمن برگزاری جلسه ای با مسئولین ورزشی، مربیان، قهرمانان تکواندوکاران این شهرستان از سالن ورزشی علامه طباطبایی بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، جلسه‌ی مسئولین هیات تکواندو استان تهران با روساي ورزشی، مربیان، داروان، قهرمانان شهرستان پردیس با حضورعلی خلیلی ريیس هيات تکواندو پایتخت، مسعود لشکری دبیر هيات، مرتضی سلطانی نایب رییس آقایان، مرضیه بالازاده نایب رییس بانوان، محمد سیفی سیفی رييس اداره ورزش ‌و جوانان شهرستان پردیس، عزت الله طاهری رييس هيات تكواندو شهرستان پردیس، علیرضا بخششی نایب رييس شورای شهر بومهن، رضا بخششي مديرعامل مجتمع فرهنگي ورزشي شهرداري به منظور بررسی و نظارت از عملکرد هیات تکواندو پردیس وارتباط با مربیان و تکواندو کاران در جهت رفع مشکلات در راستای ارتقاي تکواندو این شهرستان، در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد.

*** تکواندو ورزش اول شهرستان پردیس است

محمد سیفی رييس اداره ورزش وجوانان شهرستان پرديس ضمن خیرمقدم به رييس هيات تكواندو وهيات همراه، موفقیت های ورزشکاران شهرستان پرديس خصوصا تکواندوکاران شایسته رادر میادین مهم جهانی و آسیایی را تبریک گفت و افزود: تکواندو شهرستان پرديس به یمن برنامه ریزی مدون و منظم رييس پرتلاش هيات تكواندو استان تهران و پيگيريهاي رئيس هيات تكواندو شهرستان پرديس، یکی از امیدهای آتي کشورمان در رقابت های المپیک ميباشد وافتخار آفريني كامياب صادقي درمسابقات قهرماني آسيايي در كشور فيليپين گواه اين مطلب می باشد.

وی در ادامه از هیات تکواندو شهرستان پرديس بواسطه برنامه ریزی مناسب در جهت تقویت تیمهای پایه و نگاه خوب به تقدیر و تشکر کرد که توانسته است موفقیت های ارزشمندی را در مسابقات مهم بدست آورده، در ادامه اظهار داشت: در نظر داريم خانه تکواندو شهرستان را در صورت همکاری شهرداري ها و شوراي اسلامي شهر بومهن در برنامه خود داشته باشيم و ابراز امیدواری کرد با همکاری هيات تكواندو استان تهران بتوانيم از لحاظ فني و تجهيزاتي نيز به رشدو توسعه اين رشته كمك كنيم.

در ادامه سيفي از حمايتهاي فرماندار محترم ومجموعه فرمانداري شهرداري پرديس و بومهن از ورزشكاران و توسعه ورزش شهرستان قدرداني كرد و افزود: با توجه به تراكم جمعيتي كه در آينده نزديك به واسطه مسكن مهر در شهرستان داريم لزوم اماكن ورزشي ضروري تر به نظر ميرسد كه اميد داريم با نگاه خاص اداره كل ورزش وجوانان ومسئولين شهرستان شاهد رشد سرانه فضاهاي ورزشي شهرستان باشيم.

وی در پایان گفت: آمار ورزشکاران سازمان‌یافته ما در سال گذشته 8 هزار نفر بوده است و امسال به 15 تا 20 هزار نفر خواهد رسید، همچنین تعداد اماکن ورزشی دولتی در شهرستان 6 واحد است که 3 واحد در روستا و 3 واحد در شهر اقدام به دادن خدمات به ورزشکاران میکنند، در خصوص رشته‌های فعال نیز 23 رشته در بخش آقایان و 17 رشته در بخش بانوان فعال است.

طاهري، رييس هیات تکواندو شهرستان پرديس ضمن تقدیر از حمایت های هيات تكواندواستان تهران و حضور خليلي رئيس هيات تكواندواستان تهران، از همکاری نزدیک اداره ورزش و جوانان شهرستان پرديس در پیشبرد اهداف هیات تقدیر و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مجموعه هیات تکواندو استان در سال آینده نیز موفقیت های خوبی در تمامی زمینه ها حاصل شود.

در ادامه علي خليلي رييس هيات تكواندو استان تهران، ضمن ابراز خرسندي از حضور در شهرستاني كه همگي پيگير ورزش هستند، در جمع ورزشكاران ومربيان اظهار داشت: چيزي را همراه خود داشته باشيد كه در ادامه زندگي از تاثيرات خير آن بهره مند شويد.

خليلي با تاكيد بر تقويت روحيه معنويت توسط مربيان رشته تكواندودر هنرجويان تاكيد كرد: انتظار داريم جنبه معنوي ورزش را تقويت كنيد. رئيس هيات تكواندواستان تهران ضمن گراميداشت هفته معلم، شهادت آيت الله مطهري را تسليت گفتند.

رئيس هيات تكواندو استان تهران، تصريح كرد: ميشود با كمترين امكانات بيشترين بهره وري را داشت، با توجه به اينكه شهرستان پرديس در همجواري تهران قرار دارد ميتوان بسياري از مشكلات را مرتفع كرد. قطعا شما در آينده نزديك به شرايط ايده آل خواهيد رسيد كه اين موضوع حمايت مسئولين را مي‌طلبد.

خليلي در بخش ديگري از صحبتهاي خود در خصوص توسعه زيرساخت ها وهمكاري هيات استان تهران جهت پيشرفت سخت افزاري تكواندو در شهرستان توضيحاتي ارائه داد و اظهار داشت: هيات استان آمادگي هرگونه همكاري و مكاتبه جهت پيشرفت فضاي ورزشي را دارد در بحث تجهيزات و فني نيز قول دادند پس از بررسي از هرگونه حمايت دريغ نخواهند كرد چرا كه يكي از دغدغه هاي ما، جوانان است اينكه جوانان به سوي ورزش بروند و هر مقدار به ورزش روي بياورند از مشكلات و آسيب هاي اجتماعي كاسته ميشود. اميدوارم در آينده نزديك شاهد روزهاي خوش و بهتري براي ورزش تكواندو در شهرستان پرديس باشيم.

گفتنی است؛ مسئولین هیات تکواندو استان تهران، پس از حضور در سالن علامه طباطبایی و بازدید این مجموعه، با تکواندوکاران، قهرمانان این شهرستان به گفتگو پرداختند و تکواندو کاران پردیسی به صورت هماهنگ و منظم حرکات نمایشی تکواندو را اجرا کردند و در حاشیه این بازدید مراسم اهدای شالبند پهلوانی توسط مربیان و پهلوان حاج احمد بابایی انجام شد.

در این مراسم شالبند پرچم مقدس جمهوری اسلامی به رییس هیات تکواندو استان تهران اهدا شد.









تاريخ  ارسال:چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395 - 12:41

کد:12921-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool